Ароматизатори за кола

Ароматизатори рекламни, кола, авто, VIP аромати: BOSS, Angel

Ароматизатори във всякаква форма, индивидуална опаковка, VIP аромати

Ароматизатори за кола е един от най-поръчваните продукти за реклама, а какво е тя – напомняне за бранд/марка. За да получите цена за дизайн, моля изпратете лого, снимка, текст на viber/telegram: 0877752277

Промоции ароматизатори за 30.11.2022:

Размер: 55×70 мм.
| двустранен печат | индивидуална, прозрачна опаковка | изрязване всякаква форма
Аромати: Ябълка | Океан | Пролет | Дъвка | Пъпеш | Ванилия |
Цени: 250 бр: 279 лв.; 500 бр: 289 лв.; 1000 бр.: 299 лв.
*** Цената не включва дизайн, ДДС и доставка. С
рок минимум две седмици


Размер: 60×80 мм.
| двустранен печат | индивидуална, прозрачна опаковка | изрязване всякаква форма
Аромати: Ябълка | Океан | Пролет | Дъвка | Пъпеш | Ванилия |
Цени: 250 бр: 300 лв.; 500 бр: 310 лв.; 1000 бр.: 340 лв.
*** Цената не включва дизайн, ДДС и доставка. Срок минимум две седмици


Размер: диаметър 70 мм.
| двустранен печат | индивидуална, прозрачна опаковка | изрязване всякаква форма
Аромати: Ябълка | Океан | Пролет | Дъвка | Пъпеш | Ванилия |
Цени: 250 бр: 300 лв.; 500 бр: 310 лв.; 1000 бр.: 340 лв.
*** Цената не включва дизайн, ДДС и доставка. Срок минимум две седмици


VIP зона аромати: Лавандула | Mango | BOSS (New) | Angel (New)
Размер MAX: 60×100 mm

| двустранен печат | индивидуална, прозрачна опаковка | изрязване всякаква форма
Аромати: Ябълка | Океан | Пролет | Дъвка | Пъпеш | Ванилия |
+ VIP ароматите: Лавандула | Mango | BOSS (New)  | Angel (New)
Цени: 250 бр: 359 лв.; 500 бр: 379 лв.; 1000 бр.: 399 лв.
*** Цената не включва дизайн, ДДС и доставка. Срок минимум две седмици

VIP дизайн:

Цена, след като изпратите информацията, която желаете да присъства: Фирмено лого, контактна информация. Viber/ telegram: 0877752277; e-mail: admin@tangram.bg


Галерия обикновен дизайн:

Примерни форми на изрязване ароматизатори.

Разгърнете фантазията си и изберете формата, която най-много ви допада, защото тя ще рекламира вашето виждане пред вашите клиенти. Ако се затруднявате в избора, моля изпратете фирменото лого и ние ще ви предложим нашето виждане на база нашият опит. На всяка форма, можем да променяме размера, включително да бъде в размер MAX на VIP зоната.

Допълнителна информация:

Заедно с магнитите за хладилник, са в топ 5 на най-успешните предмети за реклама. Почти няма кола без този ароматен атрибут. Дори да не се поклаща на огледалото, за да разсейва водача, винаги напомня за себе си като изпълва въздуха и напомня на клиента за вас, защото този аромат е подарък от вас. Дори да не бъде окачен в автомобила, клиентът би си го закачил в дома, офиса.
Повечето материали/ предмети за реклама, нямат приятен аромат. Флаери, визитки, магнити за хладилник, имат аромат на хартия. Транспарантите от винил, миришат на изкуствена материя. Приятният аромат прави връзка бранд – клиент. Ароматът се записва в мозъка и клиентът го свързва с марка или конкретен продукт, който е закупил от вас.

А знаете ли защо “първият” е бил във формата на борче?

През 1952 г. бъдещият основател на компанията Car Freshener – Юлиус Саман, проучвал най-различни варианти за собствен бизнес. Среща с млекар, който му се оплакал, че в буса, с който транспортира млякото непрекъснато се разлива и мирише лошо. В този момент бившият специалист по добив на масла от иглолистни дървета, вижда възможността да се бори с лошите миризми в превозните средства. Използвал порест картон, който напоил с маслото от иглолистни дървета и така щял да съхранява аромата за по-дълго време.

Патентът на формата на първия ароматизаторПървият ароматизатор бил с формата на жена. Разработил 50 модела като на всеки присъствала известна за времето си жена. Продуктът се появил в продажба и се оказал търсен. Шофьори го купували за да неутрализират разнообразните миризми от различните товари. Таксиджиите ‘убивали’ тежката миризма на цигари. Рекламното присъствие на дамите, притеснявало по-консервативните и те не си ги купували.

През 1959 г., Самън патентовал ароматизаторът във форма на борче.

Ухаещото на иглолистна гора борче, се оказва по-успешна формула от ухаещите на гора момичета 🙂

Разгледайте всички сувенири

Разгледайте нашата Facebook страница.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.