Ароматизатори с промоция към 14.08.2022: 1000 бр: 240 лв. с ДДС
Ароматизатори за ароматна реклама на вашия бизнес. С логото на Вашата фирма и информация за връзка: адрес, телефон, ел. поща и уебсайт. Те представляват чудесна реклама за дейността Ви, без значение дали е в областта на автоуслугите, банковото и застрахователното дело, търговията, спорта и други.
Промоции ароматизатори:
Размер: 6 х 8 см:
Цена за 1000 бр. 240 лв. с ДДС
Размер 6 х 10 см:
Цена за 1000 бр. 249 лв. с ДДС
Технически параметри:
- Пълноцветен двустранен печат
- Форма, различна от правоъгълник
- Аромати: зелена ябълка, океан, пролет, пъпеш, плодове, манго и лавандула.
- 1000 бр. могат да бъдат само с един аромат.
- Цените не включват дизайн и доставка
- 100% авансово плащане
- Срок: 15 работни дни
- Цена за дизайн 60 лв. с ДДС
- Индивидуална, прозрачна опаковка
Форми на изрязване на ароматизатори:
Допълнителна информация:
Ароматизаторите, заедно с магнитите за хладилник, са в топ 5 на най-успешните предмети за реклама. Почти няма кола бе този ароматен атрибут. Дори да не се поклаща на огледалото и да разсейва водача, винаги напомня за себе си като изпълва въздуха и напомня на клиента за вас, защото този аромат е подарък от вас.
А знаете ли защо първият ароматизатор е бил във формата на борче?
През 1952 г. бъдещият основател на компанията Car Freshener – Юлиус Саман, проучвал най-различни варианти за собствен бизнес. Среща с млекар, който му се оплакал, че в буса, с който транспортира млякото непрекъснато се разлива и мирише лошо. В този момент бившият специалист по добив на масла от иглолистни дървета, вижда възможността да се бори с лошите миризми в превозните средства. Използвал порест картон, който напоил с маслото от иглолистни дървета и така щял да съхранява аромата за по-дълго време.
Първият ароматизатор бил с формата на жена. Разработил 50 модела като на всеки присъствала известна за времето си жена. Продуктът се появил в продажба и се оказал търсен. Шофьори го купували за да неутрализират разнообразните миризми от различните товари. Таксиджиите ‘убивали’ тежката миризма на цигари. Рекламното присъствие на дамите, притеснявало по-консервативните и те не си ги купували.
През 1959 г., Самън патентовал ароматизаторът във форма на борче.
Ухаещото на иглолистна гора борче, се оказва по-успешна формула от ухаещите на гора мимичета 🙂
Разгледайте всички сувенири
Разгледайте нашата Facebook страница.