Ароматизатори за кола

Ароматизатори с промоция към 14.08.2022: 1000 бр: 240 лв. с ДДС

 

Ароматизатори за ароматна реклама на вашия бизнес. С логото на Вашата фирма и информация за връзка: адрес, телефон, ел. поща и уебсайт. Те представляват чудесна реклама за дейността Ви, без значение дали е в областта на автоуслугите, банковото и застрахователното дело, търговията, спорта и други.

Промоции ароматизатори:

Размер: 6 х 8 см:
Цена за 1000 бр. 240 лв. с ДДС
Размер 6 х 10 см:

Цена за 1000 бр. 249 лв. с ДДС

Технически параметри:

  • Пълноцветен двустранен печат
  • Форма, различна от правоъгълник
  • Аромати: зелена ябълка, океан, пролет, пъпеш, плодове, манго и лавандула.
  • 1000 бр. могат да бъдат само с един аромат.
  • Цените не включват дизайн и доставка
  • 100% авансово плащане
  • Срок: 15 работни дни
  • Цена за дизайн 60 лв. с ДДС
  • Индивидуална, прозрачна опаковка

Форми на изрязване на ароматизатори:

Допълнителна информация:

Ароматизаторите, заедно с магнитите за хладилник, са в топ 5 на най-успешните предмети за реклама. Почти няма кола бе този ароматен атрибут. Дори да не се поклаща на огледалото и да разсейва водача, винаги напомня за себе си като изпълва въздуха и напомня на клиента за вас, защото този аромат е подарък от вас.

А знаете ли защо първият ароматизатор е бил във формата на борче?

През 1952 г. бъдещият основател на компанията Car Freshener – Юлиус Саман, проучвал най-различни варианти за собствен бизнес. Среща с млекар, който му се оплакал, че в буса, с който транспортира млякото непрекъснато се разлива и мирише лошо. В този момент бившият специалист по добив на масла от иглолистни дървета, вижда възможността да се бори с лошите миризми в превозните средства. Използвал порест картон, който напоил с маслото от иглолистни дървета и така щял да съхранява аромата за по-дълго време.

Патентът на формата на първия ароматизаторПървият ароматизатор бил с формата на жена. Разработил 50 модела като на всеки присъствала известна за времето си жена. Продуктът се появил в продажба и се оказал търсен. Шофьори го купували за да неутрализират разнообразните миризми от различните товари. Таксиджиите ‘убивали’ тежката миризма на цигари. Рекламното присъствие на дамите, притеснявало по-консервативните и те не си ги купували.

През 1959 г., Самън патентовал ароматизаторът във форма на борче.

Ухаещото на иглолистна гора борче, се оказва по-успешна формула от ухаещите на гора мимичета 🙂

Разгледайте всички сувенири

Разгледайте нашата Facebook страница.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.