Танграм рекламна агенция – повече от реклама!

‘Танграм’ е възможността да получите повече от реклама за Вашия бизнес и ако прочетете написното по-долу, ще стигнете до най-дребния шрифт. Най-дребния шрифт бова свързан с нещо, което трябва да не прочете клиента. В случая в дребният шрифт сме закодирали една от тайните на рекламата. 

Професионални решения в рекламата с четири основни принципа от Танграм: отзивчивост, качество, срок, цена

Отзивчивост

  • Основен принцип в работата ни с клиента е на всяко запитване да отговорим с : ‘Имейлът Ви е получен’, ‘Ще Ви отговорим утре’, ‘Ще изготвим Вашата оферта до два дни’ и т.н., като по този начин ние даваме обратна връзка на своите клиенти, че сме получили техните запитвания,  а също и сроковете, в които те могат да очакват отговор, оферта, уточняващи въпроси.
  • За съжаление 90% от файловете, които получаваме от нашите клиенти, представляват снимка с разширение .jpg с ниска резолюция. Подхождаме с разбиране към това, защото не е нужно нашите клиенти да са професионалисти- това е нашата работа. В тези случаи обясняваме подробно какъв трябва да е файлът, за да може да бъде качествено разпечатан, а клиентът да остане максимално доволен от резултата.
  • Заедно с клиента разрешаваме задачата как дизайнът да изпълни крайната си цел- привличане вниманието на клиенти и предизвикване на продажби. Защото маркетингът и дизайнът трябва да си взаимодействат, но единствено собственикът на бизнеса е наясно например какви промоции да бъдат включени.
  • А ето и крайния резултат от нашата работа:
    99.99% положителни отзиви в Google!
Танграм в лицето на собственикът Ивайло Манахов

“Танграм” в лицето на собственика Ивайло Манахов

Ивайло Манахов – Управител на ‘Танграм медия груп’ ЕООД
Управлявам Проекта ‘Танграм’ от създаването му през 2001 година.

Изберете удобния за Вас начин, чрез който да направим контакт:

Viber: 0877752277
тел: 0877752277
‘връщам’ обаждания
e-mail: admin@tangram.bg

Посетите facebook страницата на Танграм и да ни отправите запитване или да се свържете с нас

Свържете се с мен
и чрез Facebook!

Оригиналните и автентични сайтове са:

Качество

  • От 2001 година подбираме доставчиците, с които работим, като сме изградили стабилна основа на нашата работа, която ни позволява да предлагаме наистина качествени продукти. Нашата цел е да превърнем клиента в приятел, който може да ни се довери и разчита на нас във всеки един момент в процеса на реализиране на неговите идеи. Ние знаем, че клиентите ни се обръщат към нас, не за да им обясняваме с кой модел машини работим, какви са техните характеристики и възможности, а защото за тях е важно да намерят най-доброто качество, цена, срок на изпълнение и не на последно място коректно  отношение и разбиране на техните нужди. Ние вярваме, че в нас те ще видят човешкото лице на бизнеса и ще  ни припознаят не само като техен бизнес партньор, но и като техен приятел.

Срок

  • Спазването на срока за изпълнение на зададената поръчка за нас е част от професионално свършената работа. Клиентите ни винаги са наясно с него, а ние го спазваме, дори с риск да загубим част от нашата печалба, поради независещи от нас обстоятелства. Опитът ни е научил, че клиентът се превръща в приятел, когато усеща загриженост, подкрепа, разбиране и лоялност, когато знае, че неговите интереси се превръщат в наши и така изграждаме доверие – гарант за взаимна бъдеща работа .

Цена

  • За съжаление често ‘ниската цена’ е водещ мотив при търсенето на определени услуги. Ние знаем обаче, че ниската цената също се заплаща. Например с многото загубени часове преравяне на необятното Интернет пространство. А дали не е по-изгодно тези часове да се вложат в собствения бизнес? Рекламното обслужване позволява на нашите клиенти да представят своя бизнес по най- успешния начин, а като следствието на това идват и по-високите продажби. Психолозите доказват, че  непрекъснато търсене на най-ниската цена моделира по специфичен начин подсъзнанието ни, което води до усещането, че и бизнесът, който ръководим е в графата ‘евтин’- днес евтини визитки, утре евтина табела и целия процес поевтинява, ставайки все по-неефективен.
  • В нашия сайт никъде няма да срещнете твърдението, че цените ни са най-ниските. Винаги е възможно да има и по-ниски. Това, което ние гарантираме на своите  клиенти е, че ще получат в срок качествени рекламни материали.


Услугите на ‘Танграм’ ползват над 1000 рекламни агенции, дизайнери на свободна практика, студиа за дизайн от цяла България.
Обслужваме и крайни клиенти, които подбираме по утвърдени през годините критерии. В нашата работа е важно взаимно да си допадаме с хората, с които работим, за това и не приемаме всеки за свой клиент. Не толерираме разбирането, че поради факта, че някой си плаща има правото да се отнася към нас по всякакъв начин. Ние държим на взаимното уважение в нашата работа. Репликата: ‘Aз си плащам!’  не значи нищо, защото ние не работим благотворително. При на всеки си плаща и ние знаем, че този, който плаща държи на качеството, а то пък, от своя страна, си има цена. Ние гарантираме, че нашата работа е професионално свършена и очакваме от нашите клиенти уважение и разбиране. И когато неоснователните претенции и опитът за сваляне на цената от страна на клиента са основната му цел, ние не го припознаваме като наш клиент и запазваме правото си да откажем да работим с него.

Нашата сила е информацията, с която разполагаме и тестваните през годините стотици печатници и доставчици.
Наши доставчици са едни от най-големите печатници и вносители в България и извън нея.

Кратката история на Танграм

През 2004 година

Издадохме първия си вестник ‘Имот днес’ (online издание imotdnes.com).

След това се появи ‘Борса имоти’, последван от първия вестник на английски език в България ‘Bulgarian Real Estate Today’, както и първия вестник на руски език в България ‘Недвижимость в Болгарии’. Списание ‘Имот днес Варна’.

Отговаряли сме за печата на списанията на руски език ‘The Sea’ и ‘Добро пожаловать’.

Алманах Македония

Предпечат и печат на фототипното издание на ‘Алманах Македония’


Директният маркетинг

Висшето си образование в рекламата завършихме на улицата. Никога не сме предполагали, че директният маркетинг е толкова директен. Прилича на дуел – изправяш се срещу клиента с предварително заучени думи и похвати се опитваш да му продадеш нещо, от което не е сигурно дали има нужда. Ние продавахме карти за отстъпка за ‘Първа частна болница Медикс’ във Варна. Картата  беше на стойност 12 лева, а  бъдещият клиент можеше да използва 50% отстъпка при преглед.  Днес тази болница не съществува, а черната сграда на снимката по долу е построена на мястото, на което тя се намираше.

След това продавахме абонаментни карти за намаление в боулинг зала и какво ли още не.

Танграм – ‘Медийни магнати’

В края на 2003 година ни обзе безумната идея (безумна към днешна дата) да издаваме вестник за имоти. Името ‘ИМОТ ДНЕС’ беше измислено от Петко Литов докато разпивахме заедно една неделя. На 30 март 2004 година излезе брой първи на първия всекидневник за имоти във Варна ‘ИМОТ ДНЕС’.
Двете вътрешни страници излязоха от печат бели, защото Киро и Ники от City R (с тях започнахме предпечата и странирането на вестника и сме длъжни да ги оставим в историята каквито и фалове да е имало) не успяха да разпечатат паусите (по онова време, преди плаките, се ползваха пауси).

С Огнян Асенов стояхме цяла нощ в печатницата докато не излезе броя. Пихме ром и се чудехме  как рекламодателите ще приемат липсата на двете вътрешни страници.

Първият ни офис беше в тази къща зад дърветата на ул. ‘Цар Симеон’ във Варна, срещу сградата на ДЗИ. Качвахме се по едни дървени стари стълби на последния етаж. Целият ни офис представляваше една стая, чийто под беше  с гредоред и всичко се тресеше докато ходихме по него.

 Рекламната агенция

или как се озовахме в рекламния бизнес

Рекламодателите във вестника започнаха да ни питат дали случайно, покрай вестника, не печатаме и визитки. След това – флаери, после – табели и така, съвсем случайно, попаднахме в рекламния бизнес. И понеже не сме били в нито една рекламна агенция преди това,  никой и до днес не може да си припише  заслугата, че ни е научил на този занаят. И грешките и успехите ни са си изцяло наше дело и спечелените клиенти- също!

Името ‘Танграм’

 През есента на 2001 година трябваше да измислим име при регистрация на новата ни фирма. Таня Литова предложи за име ‘Танграма’. Попитах я какво означава тази дума, а тя отговори, че това е комбинация между Тангра и още нещо.
По- късно, излизайки от съда обяви, че новата ни фирма се казва ‘Танграм’. В онзи момент нямахме представа, че има такава китайска игра състояща се от седем плочки и, в зависимост от въображението на играещите, с тях се подреждат фигури на хора, животни, предмети.

Разгледайте нашата Facebook страница.

Ето го и дребният шрифт от Танграм:

Повечето клиенти търсят най-ниската цена за печат на визитки, флаери, накратко рекламни материали. Води ги илюзията, че като похарчат по-малко пари за печат – повече пари ще останат за тях. Истината е, че не рекламния материал е водещия за успеха на рекламата. Водещият фактор е маркетинговия подход изразен основно чрез дизайна. Какво означава това?

Приемете, че рекламният материал е носителят на посланието! Съдържанието и дизайна продават!

Пратеникът, вестоносецът е носителят на съдържанието. Неговата цел е да достигне до крайната цел, но всъщност съдържанието на рекламата, вестта е полезността за клиента, потребителя.
Всяка печатница ще отпечата на всевъзможна цена съдържанието, но този, който го измисля е големият победител и важната брънка в хранителната верига на рекламата. Клиентът не се замисля за носителя на рекламата – визитка, винил, ароматизатор за кола, магнит за хладилник. Клиентът възприема съдържанието на рекламата и търси в нея своя интерес. И когато не го намери – някой не си е свършил работата. Това може да е собственикът на бизнеса, който е търсил най-ниската цена за изработка на рекламен носител. Може и да е този, на когото е платил да измисли рекламата и тук уважаеми собственици е голямото ни предупреждение:

Но: Не бъркайте дизайна с маркетинга!

Всеки ден получаваме следните инструкции: Вие разбирате по-добре от дизайн – направете дизайна да продава. И тук се намесвам аз – ако ние разбирахме от Вашият бинес – нямаше да се занимаваме с нашия. Не бъркайте дизайна с маркетинга. Каква информация да съдържа рекламния носител решавате вие. Как да го оформим – решаваме заедно.