Рекламна агенция
Печатница
☀️ Поръчай Фирмени Рекламни Материали от Tangram.BG с Доказано Качество и Произход
❌ Ако ти е омръзнало да разглеждаш сайтове на печатници и рекламни агенции и да си губиш времето.
🍀 Ако искаш Свежи Идеи какви рекламни материали да поръчаш
🍀 Ако искаш да договаряш цени лично със собственика
☀️ Винаги "връщаме обаждане", отговаряме на viber и имейлите ви.
Обади ми се сега:
📞0877752277
Ивайло Манахов - собственик
Картонени чаши, напечатани, брандирани с Вашето лого/бранд
Обикновени и Луксозни Визитки със Специални Ефекти - Злато, Сребро, Обемен лак на логото
Рекламни Транспаранти от Винил за изгодна външна реклама.
Магнити за хладилник - един от най-успешните рекламни материали
Бележници за 2025 г. с готов дизайн и индивидуален по желание на клиента
Планер, планшет с дати и корица различни цветови модели за 2025 г.
Календари за 2025 г. - Работни едносекционни, трисекционни, листови, многолистови, настолни
Брандирани рекламни ароматизатори с Вашето лого. Избор между стандартни и VIP аромати
Брандирани, керамични чаши като на водещите в Гласът на България
Брандирани, сувенирни запалки за подарък от Вашият бизнес за Вашите клиенти
Рекламни химикалки, подходящи за брандиране/надписване
Тениски - рекламен материал за реклама на бизнеса
Бележници за 2025 г. с готов дизайн и индивидуален по желание на клиента
Планер, планшет с дати и корица различни цветови модели за 2025 г.
Календари за 2025 г. - Работни едносекционни, трисекционни, листови, многолистови, настолни
Брандирани рекламни ароматизатори с Вашето лого. Избор между стандартни и VIP аромати
Истината е, че
На пазара конкуренцията е огромна. Всяка уважаваща себе си печатница и рекламна агенция се представя със сайт в интернет - google, facebook и т.н.
Изключително, трудна е задачата в това разнообразие от продукти да се ориентираш.
Дали ще поръчаш печатна реклама, брандирани фирмени рекламни материали, фирмени подаръци или брошури - трябва да постигаш ефективност, а не просто да харчиш пари.
Собственици на бизнес допускат грешката да поръчват рекламни материали, които са им попаднали в полезрението.
Бързам да ти кажа, че това не работи
Всеки рекламен материал има специално предназначение.
Всички рекламни материали са обвързани помежду си и когато рекламен материал X се разглежда като частен случай вероятно ефективността няма да сработи.
Ефективността на всеки рекламен материал се изчислява със статистика спрямо други кампании:
В кампания 1 раздадохме X брой рекламни материали и постигнахме X приходи и X нови клиенти или достигнахме до X настоящи клиенти.
В кампания 2 раздадохме....и т.н.
Преди да се започне кампания, се фиксира аудитория.
Отговаряте си на въпроса какво ще рекламираме.
Дори 100 рекламни химикалки са целева кампания, която да генерира ефективност.