Рекламна агенция

Печатница


Ако ти е омръзнало да разглеждаш сайтове на печатници и рекламни агенции и да си губиш времето.


🍀 Ако искаш Свежи Идеи какви рекламни материали да поръчаш


🍀 Ако искаш да договаряш цени лично със собственика

☀️ Винаги "връщаме обаждане", отговаряме на viber и имейлите ви.

Обади ми се сега:
📞0877752277
Ивайло Манахов - собственик

Картонени чаши, напечатани, брандирани с Вашето лого/бранд

Обикновени и Луксозни Визитки със Специални Ефекти - Злато, Сребро, Обемен лак на логото

Рекламни Транспаранти от Винил за изгодна външна реклама.

Магнити за хладилник - един от най-успешните рекламни материали

Бележници за 2025 г. с готов дизайн и индивидуален по желание на клиента

Планер, планшет с дати и корица различни цветови модели за 2025 г.

Календари за 2025 г. - Работни едносекционни, трисекционни, листови, многолистови, настолни

Брандирани рекламни ароматизатори с Вашето лого. Избор между стандартни и VIP аромати

Брандирани, керамични чаши като на водещите в Гласът на България

Брандирани, сувенирни запалки за подарък от Вашият бизнес за Вашите клиенти

Рекламни химикалки, подходящи за брандиране/надписване

Тениски - рекламен материал за реклама на бизнеса

Бележници за 2025 г. с готов дизайн и индивидуален по желание на клиента

Планер, планшет с дати и корица различни цветови модели за 2025 г.

Календари за 2025 г. - Работни едносекционни, трисекционни, листови, многолистови, настолни

Брандирани рекламни ароматизатори с Вашето лого. Избор между стандартни и VIP аромати

На пазара конкуренцията е огромна. Всяка уважаваща себе си печатница и рекламна агенция се представя със сайт в интернет - google, facebook и т.н.

Изключително, трудна е задачата в това разнообразие от продукти да се ориентираш.

Дали ще поръчаш печатна реклама, брандирани фирмени рекламни материали, фирмени подаръци или брошури - трябва да постигаш ефективност, а не просто да харчиш пари.

Собственици на бизнес допускат грешката да поръчват рекламни материали, които са им попаднали в полезрението.

Всеки рекламен материал има специално предназначение.

Всички рекламни материали са обвързани помежду си и когато рекламен материал X се разглежда като частен случай вероятно ефективността няма да сработи.

Ефективността на всеки рекламен материал се изчислява със статистика спрямо други кампании:

В кампания 1 раздадохме X брой рекламни материали и постигнахме X приходи и X нови клиенти или достигнахме до X настоящи клиенти.

В кампания 2 раздадохме....и т.н.

Преди да се започне кампания, се фиксира аудитория.
Отговаряте си на въпроса какво ще рекламираме.
Дори 100 рекламни химикалки са целева кампания, която да генерира ефективност.

Пишете ни по вайбър



Отзиви в Google от наши клиенти:



»