Рекламна агенция

Печатница


Ако ти е омръзнало да разглеждаш сайтове на печатници и рекламни агенции и да си губиш времето.


🍀 Ако искаш Свежи Идеи какви рекламни материали да поръчаш


🍀 Ако искаш да договаряш цени лично със собственика

☀️ Винаги "връщаме обаждане", отговаряме на viber и имейлите ви.

Обади ми се сега:
📞0877752277
Ивайло Манахов - собственик

Картонени чаши, напечатани, брандирани с Вашето лого/бранд

Обикновени и Луксозни Визитки със Специални Ефекти - Злато, Сребро, Обемен лак на логото

Рекламни Транспаранти от Винил за изгодна външна реклама.

Магнити за хладилник - един от най-успешните рекламни материали

Бележници за 2025 г. с готов дизайн и индивидуален по желание на клиента

Планер, планшет с дати и корица различни цветови модели за 2025 г.

Календари за 2025 г. - Работни едносекционни, трисекционни, листови, многолистови, настолни

Брандирани рекламни ароматизатори с Вашето лого. Избор между стандартни и VIP аромати

Брандирани, керамични чаши като на водещите в Гласът на България

Брандирани, сувенирни запалки за подарък от Вашият бизнес за Вашите клиенти

Рекламни химикалки, подходящи за брандиране/надписване

Тениски - рекламен материал за реклама на бизнеса

Бележници за 2025 г. с готов дизайн и индивидуален по желание на клиента

Планер, планшет с дати и корица различни цветови модели за 2025 г.

Календари за 2025 г. - Работни едносекционни, трисекционни, листови, многолистови, настолни

Брандирани рекламни ароматизатори с Вашето лого. Избор между стандартни и VIP аромати

На пазара конкуренцията е огромна. Всяка уважаваща себе си печатница и рекламна агенция се представя със сайт в интернет - google, facebook и т.н.

Изключително, трудна е задачата в това разнообразие от продукти да се ориентираш.

Дали ще поръчаш печатна реклама, брандирани фирмени рекламни материали, фирмени подаръци или брошури - трябва да постигаш ефективност, а не просто да харчиш пари.

Собственици на бизнес допускат грешката да поръчват рекламни материали, които са им попаднали в полезрението.

Всеки рекламен материал има специално предназначение.

Всички рекламни материали са обвързани помежду си и когато рекламен материал X се разглежда като частен случай вероятно ефективността няма да сработи.

Ефективността на всеки рекламен материал се изчислява със статистика спрямо други кампании:

В кампания 1 раздадохме X брой рекламни материали и постигнахме X приходи и X нови клиенти или достигнахме до X настоящи клиенти.

В кампания 2 раздадохме....и т.н.

Преди да се започне кампания, се фиксира аудитория.
Отговаряте си на въпроса какво ще рекламираме.
Дори 100 рекламни химикалки са целева кампания, която да генерира ефективност.