☀️ Днес 18.09.2024, обсъждайте поръчката на ароматизатори лично с мен Ивайло Манахов – собственик. Позвънете сега
или
Поискайте цена във viber и ще ви отговорим до два часа.
“Първата ми поръчка ароматизатори беше със стандартен аромат, защото VIP ароматите бяха по-скъпи. При следващата все пак платих повече и избрах от VIP ароматите и вече поръчвам от тях. При първата поръчка избрах и опцията стандартен дизайн – сложиха ми само логото. С VIP аромата избрах и специален дизайн и тази комбинация: VIP аромат + специален дизайн и така поръчвам всеки път. Ефектът е невероятен!”
Днес Ви предлагаме:
- Двустранен печат
- Индивидуална опаковка
- Три, ценови категории:
☀️ Нова, още по-въздействаща формула аромати, с която да напомняте на Вашите клиенти за Вашият, успешен бизнес/бранд
“Първата ми поръчка ароматизатори беше със стандартен аромат, защото VIP ароматите бяха по-скъпи. При следващата все пак платих повече и избрах от VIP ароматите и вече поръчвам от тях. При първата поръчка избрах и опцията стандартен дизайн – сложиха ми само логото. С VIP аромата избрах и специален дизайн и тази комбинация: VIP аромат + специален дизайн и така поръчвам всеки път. Ефектът е невероятен!”
….сподели един от клиентите
… след като получи ароматизаторите с VIP аромат.
– това, което те очаква и теб
А именно…
Да се убедиш в качеството на VIP ароматите, които ти предлагаме:
✅ Двустранен печат
✅ Индивидуална опаковка
✅ изрязани във формата, която желаеш
✅ VIP аромати: My Boss, My Angel, манго, Холивуд
И всичко това без да:
❌се чудиш какво качество ще получиш
❌ дали твоите клиенти ще харесат ароматите
❌ ще се хареса ли дизайна
Имай предвид, че разликата между стандартните и VIP ароматите е огромна
Всъщност най-важното за теб – собственикът на бизнес, е да си сигурен, че ароматизаторите, които поръчаш, ще въздействат на твоите клиенти.
Бързам да ти кажа, че…
Успешната формула, която ти предлагаме специален дизайн + VIP аромати усъвършенствахме благодарение на обратната връзка от хиляди клиенти преди теб
Целта ни НЕ Е да ти продадем на всяка цена.
Нито да проверим колко голяма нужда имаш от ароматизатори.
Това са само два от компонентите за бъдещата ти поръчка.
Нашата цел е да те направим зависим в добрия смисъл от нашите услуги и редовно да ни поръчваш:
“Здравейте,
Доволни сме от ароматизаторите! Бихме искали да повторим поръчката! Отново 900 бр. Аромат дъвка, 70мм диаметър.”
Истината е, че
Първият въпрос, който задават повечето клиенти е “каква е цената”?
Попитай твой клиент колко струва да окачиш ароматизатор с твоята реклама в колата му?
Дали ще ти отговори – “стотинки”? Защото на теб ще ти струва – стотинки 🙂
В нашия свят, колата е като платформа за нашата личност, която пътува през живота ни. Ароматизаторите за кола са като сърцето на този свят – те не само омайват сетивата ни с аромат, но също така създават една атмосфера, която обгръща всяко пътуване.
Те са като магията, която променя обикновеното във вълшебство, като влага дъха на стил и индивидуалност във всяка кола.
Представете си колата си като театър на живота, а ароматизаторите са актьорите, които правят всяка сцена незабравима.
Те са тайният елемент, който прави всяко пътуване истинско приключение – едно приключение, което съпътства твоя клиент не само аромата на твоя бизнес, но и със спомени и емоции.
Ще ти споделя още една тайна: Знаеш ли какво съдържа понятието рекламен материал?
“Материалът” е носителят на рекламното послание. Рекламният материал бива раздаван в пространството и благодарение на него рекламата достига до клиентите.
Тогава какво съдържана понятието “рекламен”?
В рекламен е закодиран дизайна. Дизайнът е същността на рекламата. Прави я ефективна, а материалът (носителят) пренася рекламата до клиентите. Дизайнът свършва това, което ти целиш – да говори на клиента за твоя бизнес. И когато приемаш дизайна за разход и отказваш да заплатиш повече за по-добър дизайн – в същия този момент ти намаляш ефективността на рекламата. Похарчваш повече за преносителя на рекламата, но не и за дизайна.
Количество
Някой клиенти очакват да поръчат 100 или 200 ароматизатора за 50 лв. Това е невъзможно и безсмислено. Ако гледаш на собствения си бизнес на дребно – неупсехът ти е задължителен.
Няма как да постигнеш ефективност на рекламата със 100 или 200 ароматизатора
С годините сме изследвали пазара, разговаряли сме с клиентите си и сме стигнали до извода, че оптималния тираж е около 1000 ароматизатора
Ако се питаш дали няма как в една поръчка от 1000 броя да има повече от един аромат ти отговарям – в една поръчка от 1000 ароматизатора може да има само един аромат. Можеш да сменяш аромата през 1000 броя.
Ароматизаторите са рекламен практичен рекламен материал консуматив, който изветрява и идва ред на следващия аромат. На практика целогодишно можеш да подаряваш ароматизатори.
Днес живеем и работим в автомобила. Подарете ароматизатори и напомняйте за Вашият бизнес на клиентите докато шофират.
Ароматизатори за кола е един от най-поръчваните продукти за реклама, а какво е тя – напомняне за бранд/ марка/ идентичност.
Ароматизаторите са рекламни материали консуматив, защото с времето изветряват и клиентът иска нов аромат. Получавате уникалният шанс периодично да напомняте за своя бизнес на Вашите клиенти с нови аромати, усещания, настроения…
Примерни форми на изрязване:
Разгърнете фантазията си и изберете формата, която най-много ви допада, защото тя ще рекламира вашето виждане пред вашите клиенти. Ако се затруднявате в избора, моля изпратете фирменото лого и ние ще ви предложим нашето виждане на база нашият опит. На всяка форма можем да променяме размера, включително да бъде в размер MAX на VIP зоната.
Допълнителна информация:
Заедно с магнитите за хладилник, ароматизаторите за кола са в топ 5 на най-успешните предмети за реклама. Почти няма кола без този ароматен атрибут. Дори да не се поклаща на огледалото, разсейвайки водача, напомня за себе си като изпълва въздуха и напомня на клиента за вас, защото този аромат е подарък от Вашият бизнес за Вашите клиенти. Дори да не бъде окачен в автомобила, клиентът би си го закачил в дома или офиса.
Повечето материали/ предмети за реклама, нямат приятен аромат. Флаери, визитки, магнити за хладилник имат аромат на хартия. Транспарантите от винил миришат на изкуствена материя. Приятният аромат построява връзката бранд – клиент. Ароматът се записва в мозъка и клиентът го свързва с марка или конкретен продукт, който е закупил от вас.
Рекламни ароматизатори за вашият автосервиз, авто бизнес
Разгледайте нашите идеи за форма на рекламните ароматизатори на Вашият авто бизнес – автосервиз, автокъща, автомивка …
Какво ще кажете за идеята да са във формата на бутало като символ на задвижването на мотора 🙂
Можем да изрежем без оскъпяване ароматизатори за кола във всякаква форма. Избор на VIP аромати – My boss, My Angel, Манго
А знаете ли защо първият ароматизатор е бил във формата на борче?
През 1952 г. бъдещият основател на компанията Car Freshener – Юлиус Саман проучвал най-различни варианти за собствен бизнес. Среща се с млекар, който му се оплакал, че в буса, с който транспортира млякото то непрекъснато се разлива и мирише лошо. В този момент бившият специалист по добив на масла от иглолистни дървета, вижда възможността да се бори с лошите миризми в превозните средства. Използвал порест картон, който напоил с маслото от иглолистни дървета и така пробвал да съхранява аромата за по-дълго време.
Първият ароматизатор бил с формата на жена. Разработил 50 модела, като на всеки присъствала известна за времето си красива дама. Продуктът се появил в продажба и се оказал търсен. Шофьори го купували, за да неутрализират разнообразните миризми от различните товари. Таксиджиите ‘убивали’ тежката миризма на цигари. Рекламното присъствие на дамите, притеснявало по-консервативните хора и те не си ги купували.
През 1959 г., Самън патентовал ароматизатори във форма на борче.
Ухаещото на иглолистна гора борче се оказва по-успешна формула от ухаещите на гора момичета 🙂
Ако желаете картонена подложка, на която да има допълнително Ваша реклама, моля упоменете в запитването. Можем да направим и отделни серии на картончетата – например да вървят през 100 бр. с различен QR код или дори всеки да е с различен QR или цифров код и да давате допълнителна отстъпка, ако клиент е събрал определен брой картончета. Например сте автомивка и ако клиент представи 5 талона, значи ви е посетил за 5 измивания и шестото може да е на 50%.
Посетете категорията с всички рекламни ароматизатори за кола
Разгледайте всички рекламни сувенири
Разгледайте нашата Facebook страница.
Препоръчваме ви и най-изгодния рекламен материал за външна реклама – транспаранти от рекламен винил: Цени за печат на винил