Ароматизатори за кола - стандартни и VIP аромати

Рекламни ароматизатори за кола

☀️ Днес 18.09.2024, обсъждайте поръчката на ароматизатори лично с мен Ивайло Манахов – собственик. Позвънете сега

Ивайло Манахов - собственик Танграм медия груп ЕООД

или

Поискайте цена във viber и ще ви отговорим до два часа.

Стандартни Аромати: Пъпеш, Карамел, Бор, Ванилия, Кокос, Лавандула, Лимон, Зелена Ябълка, Пролет, Дъвка, Океан 
VIP – Аромати: Lacoste, Angel, Miss Fresh, Passion Milk, Flower Bath Bomb, Spring Breeze, North Breeze, Affter Rain, Lily Garden


“Първата ми поръчка ароматизатори беше със стандартен аромат, защото VIP ароматите бяха по-скъпи. При следващата все пак платих повече и избрах от VIP ароматите и вече поръчвам от тях. При първата поръчка избрах и опцията стандартен дизайн – сложиха ми само логото. С VIP аромата избрах и специален дизайн и тази комбинация: VIP аромат + специален дизайн и така поръчвам всеки път. Ефектът е невероятен!”

Днес Ви предлагаме:

  • Двустранен печат
  • Индивидуална опаковка
  • Три, ценови категории:

☀️ Нова, още по-въздействаща формула аромати, с която да напомняте на Вашите клиенти за Вашият, успешен бизнес/бранд

 

“Първата ми поръчка ароматизатори беше със стандартен аромат, защото VIP ароматите бяха по-скъпи. При следващата все пак платих повече и избрах от VIP ароматите и вече поръчвам от тях. При първата поръчка избрах и опцията стандартен дизайн – сложиха ми само логото. С VIP аромата избрах и специален дизайн и тази комбинация: VIP аромат + специален дизайн и така поръчвам всеки път. Ефектът е невероятен!”

….сподели един от клиентите

… след като получи ароматизаторите с VIP аромат.

– това, което те очаква и теб

А именно…

Да се убедиш в качеството на VIP ароматите, които ти предлагаме:
Двустранен печат
Индивидуална опаковка
изрязани във формата, която желаеш
VIP аромати: My Boss, My Angel, манго, Холивуд

И всичко това без да:
❌се чудиш какво качество ще получиш
❌ дали твоите клиенти ще харесат ароматите
❌ ще се хареса ли дизайна

Имай предвид, че разликата между стандартните и VIP ароматите е огромна

Всъщност най-важното за теб – собственикът на бизнес, е да си сигурен, че ароматизаторите, които поръчаш, ще въздействат на твоите клиенти.

Бързам да ти кажа, че…

Успешната формула, която ти предлагаме специален дизайн + VIP аромати  усъвършенствахме благодарение на обратната връзка от хиляди клиенти преди теб

Целта ни НЕ Е да ти продадем на всяка цена.

Нито да проверим колко голяма нужда имаш от ароматизатори.

Това са само два от компонентите за бъдещата ти поръчка.

Нашата цел е да те направим зависим в добрия смисъл от нашите услуги и редовно да ни поръчваш:

“Здравейте, 
Доволни сме от ароматизаторите! Бихме искали да повторим поръчката! Отново 900 бр. Аромат дъвка, 70мм диаметър.”

Истината е, че

Първият въпрос, който задават повечето клиенти е “каква е цената”?
Попитай твой клиент колко струва да окачиш ароматизатор с твоята реклама в колата му?
Дали ще ти отговори – “стотинки”? Защото на теб ще ти струва – стотинки 🙂

В нашия свят, колата е като платформа за нашата личност, която пътува през живота ни. Ароматизаторите за кола са като сърцето на този свят – те не само омайват сетивата ни с аромат, но също така създават една атмосфера, която обгръща всяко пътуване.
Те са като магията, която променя обикновеното във вълшебство, като влага дъха на стил и индивидуалност във всяка кола.
Представете си колата си като театър на живота, а ароматизаторите са актьорите, които правят всяка сцена незабравима.
Те са тайният елемент, който прави всяко пътуване истинско приключение – едно приключение, което съпътства твоя клиент не само аромата на твоя бизнес, но и със спомени и емоции.

Ще ти споделя още една тайна: Знаеш ли какво съдържа понятието рекламен материал?

“Материалът” е носителят на рекламното послание. Рекламният материал бива раздаван в пространството и благодарение на него рекламата достига до клиентите.
Тогава какво съдържана понятието “рекламен”?
В рекламен е закодиран дизайна. Дизайнът е същността на рекламата. Прави я ефективна, а материалът (носителят) пренася рекламата до клиентите. Дизайнът свършва това, което ти целиш – да говори на клиента за твоя бизнес. И когато приемаш дизайна за разход и отказваш да заплатиш повече за по-добър дизайн – в същия този момент ти намаляш ефективността на рекламата. Похарчваш повече за преносителя на рекламата, но не и за дизайна.

Количество

Някой клиенти очакват да поръчат 100 или 200 ароматизатора за 50 лв. Това е невъзможно и безсмислено. Ако гледаш на собствения си бизнес на дребно – неупсехът ти е задължителен.
Няма как да постигнеш ефективност на рекламата със 100 или 200 ароматизатора
С годините сме изследвали пазара, разговаряли сме с клиентите си и сме стигнали до извода, че оптималния тираж е около 1000 ароматизатора

Ако се питаш дали няма как в една поръчка от 1000 броя да има повече от един аромат ти отговарям – в една поръчка от 1000 ароматизатора може да има само един аромат. Можеш да сменяш аромата през 1000 броя.

Ароматизаторите са рекламен практичен рекламен материал консуматив, който изветрява и идва ред на следващия аромат. На практика целогодишно можеш да подаряваш ароматизатори.

 

Днес живеем и работим в автомобила. Подарете ароматизатори и напомняйте за Вашият бизнес на клиентите докато шофират.
Ароматизатори за кола е един от най-поръчваните продукти за реклама, а какво е тя – напомняне за бранд/ марка/ идентичност.
Ароматизаторите са рекламни материали консуматив, защото с времето изветряват и клиентът иска нов аромат. Получавате уникалният шанс периодично да напомняте за своя бизнес на Вашите клиенти с нови аромати, усещания, настроения…

 


Примерни форми на изрязване:

Разгърнете фантазията си и изберете формата, която най-много ви допада, защото тя ще рекламира вашето виждане пред вашите клиенти. Ако се затруднявате в избора, моля изпратете фирменото лого и ние ще ви предложим нашето виждане на база нашият опит. На всяка форма можем да променяме размера, включително да бъде в размер MAX на VIP зоната.

Допълнителна информация:

Заедно с магнитите за хладилник, ароматизаторите за кола са в топ 5 на най-успешните предмети за реклама. Почти няма кола без този ароматен атрибут. Дори да не се поклаща на огледалото, разсейвайки водача, напомня за себе си като изпълва въздуха и напомня на клиента за вас, защото този аромат е подарък от Вашият бизнес за Вашите клиенти. Дори да не бъде окачен в автомобила, клиентът би си го закачил в дома или офиса.
Повечето материали/ предмети за реклама, нямат приятен аромат. Флаери, визитки, магнити за хладилник имат аромат на хартия. Транспарантите от винил миришат на изкуствена материя. Приятният аромат построява връзката бранд – клиент. Ароматът се записва в мозъка и клиентът го свързва с марка или конкретен продукт, който е закупил от вас.

Рекламни ароматизатори за вашият автосервиз, авто бизнес

Рекламни ароматизатори във формата на бутало за вашият авто бизнес, автосервиз

Рекламни ароматизатори във формата на бутало за вашият авто бизнес, автосервиз

Разгледайте нашите идеи за форма на рекламните ароматизатори на Вашият авто бизнес – автосервиз, автокъща, автомивка …

Какво ще кажете за идеята да са във формата на бутало като символ на задвижването на мотора 🙂

Можем да изрежем без оскъпяване ароматизатори за кола във всякаква форма. Избор на VIP аромати – My boss, My Angel, Манго

 


А знаете ли защо първият ароматизатор е бил във формата на борче?

През 1952 г. бъдещият основател на компанията Car Freshener – Юлиус Саман проучвал най-различни варианти за собствен бизнес. Среща се с млекар, който му се оплакал, че в буса, с който транспортира млякото то непрекъснато се разлива и мирише лошо. В този момент бившият специалист по добив на масла от иглолистни дървета, вижда възможността да се бори с лошите миризми в превозните средства. Използвал порест картон, който напоил с маслото от иглолистни дървета и така пробвал да съхранява аромата за по-дълго време.

Патентът на формата на първия ароматизаторПървият ароматизатор бил с формата на жена. Разработил 50 модела, като на всеки присъствала известна за времето си красива дама. Продуктът се появил в продажба и се оказал търсен. Шофьори го купували, за да неутрализират разнообразните миризми от различните товари. Таксиджиите ‘убивали’ тежката миризма на цигари. Рекламното присъствие на дамите, притеснявало по-консервативните хора и те не си ги купували.

През 1959 г., Самън патентовал ароматизатори във форма на борче.

Ухаещото на иглолистна гора борче се оказва по-успешна формула от ухаещите на гора момичета 🙂

Ако желаете картонена подложка, на която да има допълнително Ваша реклама, моля упоменете в запитването. Можем да направим и отделни серии на картончетата – например да вървят през 100 бр. с различен QR код или дори всеки да е с различен QR или цифров код и да давате допълнителна отстъпка, ако клиент е събрал определен брой картончета. Например сте автомивка и ако клиент представи 5 талона, значи ви е посетил за 5 измивания и шестото може да е на 50%.

Посетете категорията с всички рекламни ароматизатори за кола

Разгледайте всички рекламни сувенири

Разгледайте нашата Facebook страница.

Препоръчваме ви и най-изгодния рекламен материал за външна реклама – транспаранти от рекламен винил: Цени за печат на винил

AboutИвайло Манахов

Всички поръчки на рекламни материали са под мой контрол: Ивайло Манахов-управителя на Танграм медия груп ЕООД. Директен имейл: admin@tangram.bg