Ароматизатори за кола е един от най-поръчваните продукти за реклама, а какво е тя – напомняне за бранд/марка.
Поискайте днес 31.03.2023 по-ниски цени за рекламни ароматизатори на viber, telegram 087 775 2277
Размер: 55/70 мм.
- Индивидуална, прозрачна опаковка
- Изрязване всякаква форма
Аромати: ябълка, океан, пролет, дъвка, пъпеш, ванилия
- Цената е без ДДС, дизайн и доставка. Срок 3-4 седмици
250 бр: 396.00  лв.
500 бр: 408.00  лв.
1000 бр: 420.00  лв.
Размер: 60/80 мм.
- Индивидуална, прозрачна опаковка
- Изрязване всякаква форма
Аромати: ябълка, океан, пролет, дъвка, пъпеш, ванилия
- Цената е без ДДС, дизайн и доставка. Срок 3-4 седмици
250 бр: 420.00  лв.
500 бр: 432.00  лв.
1000 бр: 468.00  лв.
Диаметър (кръг) 70 мм.
- Индивидуална, прозрачна опаковка
- Изрязване всякаква форма
Аромати: ябълка, океан, пролет, дъвка, пъпеш, ванилия
- Цената е без ДДС, дизайн и доставка. Срок 3-4 седмици
250 бр: 420.00  лв.
500 бр: 432.00  лв.
1000 бр: 468.00  лв.
Размер: 60/100 мм. VIP
- Индивидуална, прозрачна опаковка
- Изрязване всякаква форма
Аромати: ябълка, океан, пролет, дъвка, пъпеш, ванилия
VIP ароматите: Лавандула | Mango | BOSS (New) | Angel (New)
- Цената е без ДДС, дизайн и доставка. Срок 3-4 седмици
250 бр: 540.00  лв.
500 бр: 588.00  лв.
1000 бр: 636.00  лв.
VIP дизайн:
Цена, след като изпратите информацията, която желаете да присъства: Фирмено лого, контактна информация. Viber/ telegram: 0877752277; e-mail: admin@tangram.bg
Галерия обикновен дизайн:
Изпратете логото, за да преценим с какво разполагате.
В повечето случаи, клиентите ни изпращат логото като снимка.
Примерни форми на изрязване:
Разгърнете фантазията си и изберете формата, която най-много ви допада, защото тя ще рекламира вашето виждане пред вашите клиенти. Ако се затруднявате в избора, моля изпратете фирменото лого и ние ще ви предложим нашето виждане на база нашият опит. На всяка форма, можем да променяме размера, включително да бъде в размер MAX на VIP зоната.
Допълнителна информация:
Заедно с магнитите за хладилник, са в топ 5 на най-успешните предмети за реклама. Почти няма кола без този ароматен атрибут. Дори да не се поклаща на огледалото, за да разсейва водача, винаги напомня за себе си като изпълва въздуха и напомня на клиента за вас, защото този аромат е подарък от вас. Дори да не бъде окачен в автомобила, клиентът би си го закачил в дома, офиса.
Повечето материали/ предмети за реклама, нямат приятен аромат. Флаери, визитки, магнити за хладилник, имат аромат на хартия. Транспарантите от винил, миришат на изкуствена материя. Приятният аромат прави връзка бранд – клиент. Ароматът се записва в мозъка и клиентът го свързва с марка или конкретен продукт, който е закупил от вас.
А знаете ли защо първият ароматизатор е бил във формата на борче?
През 1952 г. бъдещият основател на компанията Car Freshener – Юлиус Саман, проучвал най-различни варианти за собствен бизнес. Среща с млекар, който му се оплакал, че в буса, с който транспортира млякото непрекъснато се разлива и мирише лошо. В този момент бившият специалист по добив на масла от иглолистни дървета, вижда възможността да се бори с лошите миризми в превозните средства. Използвал порест картон, който напоил с маслото от иглолистни дървета и така щял да съхранява аромата за по-дълго време.
Първият ароматизатор бил с формата на жена. Разработил 50 модела като на всеки присъствала известна за времето си жена. Продуктът се появил в продажба и се оказал търсен. Шофьори го купували за да неутрализират разнообразните миризми от различните товари. Таксиджиите ‘убивали’ тежката миризма на цигари. Рекламното присъствие на дамите, притеснявало по-консервативните и те не си ги купували.
През 1959 г., Самън патентовал ароматизатор във форма на борче.
Ухаещото на иглолистна гора борче, се оказва по-успешна формула от ухаещите на гора момичета 🙂
Разгледайте всички сувенири
Разгледайте нашата Facebook страница.