Рекламни ароматизатори за кола

Рекламни ароматизатори с вашето лого

Поръчайте сега: |

Размер до 60/100 мм., цени с ДДС

- Двустранен печат
- Индивидуална, прозрачна опаковка
- Изрязване всякаква форма
Аромати: ябълка, океан, пролет, дъвка, пъпеш
VIP ароматите: Лавандула | Mango | My boss (New) | My Angel (New)
- Цената е с ДДС Срок 3-4 седмици

Кликнете на My Tangram и вземете 100 лв. по-ниска цена
500 бр: 420.00  лв.

900 бр: 456.80  лв.

Ароматизатори за кола е един от най-поръчваните продукти за реклама, а какво е тя – напомняне за бранд/марка/ идентичност.
Представляват рекламни материали консуматив, защото ароматът с времето изветрява и клиентът иска нов аромат. Получавате уникалният шанс периодично да напомняте за своя бизнес на Вашите клиенти с нови аромати.

    Формуляр запитване ароматизатори:

    Този формуляр използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват вашите данни.


     

    Примерни форми на изрязване:

    Разгърнете фантазията си и изберете формата, която най-много ви допада, защото тя ще рекламира вашето виждане пред вашите клиенти. Ако се затруднявате в избора, моля изпратете фирменото лого и ние ще ви предложим нашето виждане на база нашият опит. На всяка форма, можем да променяме размера, включително да бъде в размер MAX на VIP зоната.

    Допълнителна информация:

    Заедно с магнитите за хладилник, са в топ 5 на най-успешните предмети за реклама. Почти няма кола без този ароматен атрибут. Дори да не се поклаща на огледалото, за да разсейва водача, винаги напомня за себе си като изпълва въздуха и напомня на клиента за вас, защото този аромат е подарък от вас. Дори да не бъде окачен в автомобила, клиентът би си го закачил в дома, офиса.
    Повечето материали/ предмети за реклама, нямат приятен аромат. Флаери, визитки, магнити за хладилник, имат аромат на хартия. Транспарантите от винил, миришат на изкуствена материя. Приятният аромат прави връзка бранд – клиент. Ароматът се записва в мозъка и клиентът го свързва с марка или конкретен продукт, който е закупил от вас.

    Рекламни ароматизатори за вашият автосервиз, авто бизнес

    Рекламни ароматизатори във формата на бутало за вашият авто бизнес, автосервиз

    Рекламни ароматизатори във формата на бутало за вашият авто бизнес, автосервиз

    Разгледайте нашите идеи за форма на рекламните ароматизатори на Вашият авто бизнес – автосервиз, авто къща.

    Какво ще кажете за идеята да са във формата на бутало като символ на задвижването на мотора 🙂

    Можем да изрежем без оскъпяване ароматизатори за кола във всякаква форма. Избор на VIP аромати – My boss, My Angel

     


    А знаете ли защо първият ароматизатор е бил във формата на борче?

    През 1952 г. бъдещият основател на компанията Car Freshener – Юлиус Саман, проучвал най-различни варианти за собствен бизнес. Среща с млекар, който му се оплакал, че в буса, с който транспортира млякото непрекъснато се разлива и мирише лошо. В този момент бившият специалист по добив на масла от иглолистни дървета, вижда възможността да се бори с лошите миризми в превозните средства. Използвал порест картон, който напоил с маслото от иглолистни дървета и така пробвал да съхранява аромата за по-дълго време.

    Патентът на формата на първия ароматизаторПървият бил с формата на жена. Разработил 50 модела като на всеки присъствала известна за времето си красива дама. Продуктът се появил в продажба и се оказал търсен. Шофьори го купували за да неутрализират разнообразните миризми от различните товари. Таксиджиите ‘убивали’ тежката миризма на цигари. Рекламното присъствие на дамите, притеснявало по-консервативните и те не си ги купували.

    През 1959 г., Самън патентовал ароматизатори във форма на борче.

    Ухаещото на иглолистна гора борче, се оказва по-успешна формула от ухаещите на гора момичета 🙂

    Ако желаете картонена подложка, на която да има допълнително Ваша реклама, моля упоменете в запитването. Можем да направим и отделни серии на картончетата – например да вървят през 100 бр. с различен QR код или дори всеки да е с различен QR или цифров код и да давате допълнителна отстъпка ако клиент е събрал определн брой картончета. Например сте автомивка и ако клиент представи 5 талона, значи ви е посетил за 5 измивания и шестото е на 50%.

    Посетете категорията с всички рекламни ароматизатори за кола

    Разгледайте всички сувенири

    Разгледайте нашата Facebook страница.