Поръчайте сега:
| 
Размер до 60/100 мм., цени с ДДС
- Индивидуална, прозрачна опаковка
- Изрязване всякаква форма
Аромати: ябълка, океан, пролет, дъвка, пъпеш
VIP ароматите: Лавандула | Mango | My boss (New) | My Angel (New)
- Цената е с ДДС Срок 3-4 седмици
500 бр: 420.00  лв.
900 бр: 456.80  лв.
Ароматизатори за кола е един от най-поръчваните продукти за реклама, а какво е тя – напомняне за бранд/марка/ идентичност.
Представляват рекламни материали консуматив, защото ароматът с времето изветрява и клиентът иска нов аромат. Получавате уникалният шанс периодично да напомняте за своя бизнес на Вашите клиенти с нови аромати.
Примерни форми на изрязване:
Разгърнете фантазията си и изберете формата, която най-много ви допада, защото тя ще рекламира вашето виждане пред вашите клиенти. Ако се затруднявате в избора, моля изпратете фирменото лого и ние ще ви предложим нашето виждане на база нашият опит. На всяка форма, можем да променяме размера, включително да бъде в размер MAX на VIP зоната.
Допълнителна информация:
Заедно с магнитите за хладилник, са в топ 5 на най-успешните предмети за реклама. Почти няма кола без този ароматен атрибут. Дори да не се поклаща на огледалото, за да разсейва водача, винаги напомня за себе си като изпълва въздуха и напомня на клиента за вас, защото този аромат е подарък от вас. Дори да не бъде окачен в автомобила, клиентът би си го закачил в дома, офиса.
Повечето материали/ предмети за реклама, нямат приятен аромат. Флаери, визитки, магнити за хладилник, имат аромат на хартия. Транспарантите от винил, миришат на изкуствена материя. Приятният аромат прави връзка бранд – клиент. Ароматът се записва в мозъка и клиентът го свързва с марка или конкретен продукт, който е закупил от вас.
Рекламни ароматизатори за вашият автосервиз, авто бизнес
Разгледайте нашите идеи за форма на рекламните ароматизатори на Вашият авто бизнес – автосервиз, авто къща.
Какво ще кажете за идеята да са във формата на бутало като символ на задвижването на мотора 🙂
Можем да изрежем без оскъпяване ароматизатори за кола във всякаква форма. Избор на VIP аромати – My boss, My Angel
А знаете ли защо първият ароматизатор е бил във формата на борче?
През 1952 г. бъдещият основател на компанията Car Freshener – Юлиус Саман, проучвал най-различни варианти за собствен бизнес. Среща с млекар, който му се оплакал, че в буса, с който транспортира млякото непрекъснато се разлива и мирише лошо. В този момент бившият специалист по добив на масла от иглолистни дървета, вижда възможността да се бори с лошите миризми в превозните средства. Използвал порест картон, който напоил с маслото от иглолистни дървета и така пробвал да съхранява аромата за по-дълго време.
Първият бил с формата на жена. Разработил 50 модела като на всеки присъствала известна за времето си красива дама. Продуктът се появил в продажба и се оказал търсен. Шофьори го купували за да неутрализират разнообразните миризми от различните товари. Таксиджиите ‘убивали’ тежката миризма на цигари. Рекламното присъствие на дамите, притеснявало по-консервативните и те не си ги купували.
През 1959 г., Самън патентовал ароматизатори във форма на борче.
Ухаещото на иглолистна гора борче, се оказва по-успешна формула от ухаещите на гора момичета 🙂
Ако желаете картонена подложка, на която да има допълнително Ваша реклама, моля упоменете в запитването. Можем да направим и отделни серии на картончетата – например да вървят през 100 бр. с различен QR код или дори всеки да е с различен QR или цифров код и да давате допълнителна отстъпка ако клиент е събрал определн брой картончета. Например сте автомивка и ако клиент представи 5 талона, значи ви е посетил за 5 измивания и шестото е на 50%.
Посетете категорията с всички рекламни ароматизатори за кола
Разгледайте всички сувенири
Разгледайте нашата Facebook страница.