3D визитки с обемен, 3D лак, изрязани с щанца

3D визитки с обемен, гланцов лак, във всякаква форма, 17.04.2024 -50%

3D визитки, изрязани във всякаква форма (щанцовани), релефен (частичен) зонален лак двустранно.

3D визитки, модел: K-SEK-O-44-LM2-O2

 

Кликнете на иконката за да посетите facebook страницата на Танграм и да ни отправите запитване или да се свържете с нас

Свържете се с нас
веднага във Facebook!

  • Картон: 700 гр. (дебелина на карта за банкомат)
  • Ламинат: двустранен мат
  • Лак: Двустранен, релефен, обемен, само на някои зони
  • Печат: Двустранно цветен,CMYK+CMYK
  • Размер: 82×52 мм.
  • Изрязване: Заоблени ъгли или изрязване по избор
  • Срок: 3-4 седмици

Цена с ДДС:
1000 бр: 199 лв.

Всички визитки

Използването на рекламни материали от хартия – флаери, визитки – плавно, но сигурно спада. Бъдещето е на банерите и електронните визитки. Тенденцията е клиентите, които се стремят да отличат бизнеса си, да поръчват луксозни визитки. Все още правилото, че визитката е първият контакт с клиента е на дневен ред, който скоро няма да бъде променен. Винаги съм давал елементарен пример: 100 визитки са на цена около 15 лв. или 0,15 лв. на брой. 1000 луксозни визитки, са на цена между 170 и 200 лв. или 0,17/ 0,20 лв. на брой. Да – инвестират се повече пари, но ефектът е запомнящи се визитки на цената на обикновени. Замислете се, че запазвате интересни визитки, обикновените – не. Така правят и вашите клиенти.

А сега преценете дали си струва да инвестирате в 0,17/ 0,20 лв.?

Представете си как инвестицията от 20 ст., води до продажба от 200 лв. Колко % възвръщаемост е това? Бизнесът в крайна сметка се крепи на понятията – инвестиция и възвръщаемост. Когато рекламата се възприеме като разход – бизнесът тръгва надолу. Знаете за инвестициите на Кока кола и големите концерни, които отлично практикуват формулата – инвестиция в реклама. А какво е рекламата – напомняне. Особено в динамичните, информационни времена, изтриваме информацията, която получаваме или я заменяме с друга. И точно докато изтриваме, ни се поднасят рекламни послания, които презаписват нови марки, продукти, послания. Рекламата може да бъде спомен или реалност, може да работи за вашия бизнес или да я елиминирате. Рано или късно ще пострада и вашият бизнес. Познавам хора, които имат малък бизнес и умело печелят инвестирайки в реклама. Можете да бъдете успешни като тях, а това зависи изцяло от вас.

Разгледайте нашата Facebook страница.

AboutИвайло Манахов

Всички поръчки на рекламни материали са под мой контрол: Ивайло Манахов-управителя на Танграм медия груп ЕООД. Директен имейл: admin@tangram.bg