Страхът да не изпуснем клиента

Днес очакваме нашите клиенти в рекламната агенция, утре ние се превръщаме в клиенти и отиваме в други фирми.
И понеже заговорихме за страх, малко ще се пострахуваме :)

В разговорите ми с колеги се натъкнах на един повтарящ се момент – страхът клиентът да не отиде в друга рекламна агенция.
Всеки знае себе си, а част от бизнеса е да изграждаме система, която да привлича и задържа клиенти.

Системата изисква създаването на правила, например основно правило в Танграм е да не “слизаме” под определена цена. С годините сме изчислили минимума, под който няма смисъл да приемаме поръчката и никога правилото не ни е подвело. Преди години “се хвърляхме” на всяко запитване и единствената полза беше, че непрекъснато разширявахме раделите в сайта. и понже създадохме първият сайт на рекламната ни агенция през 2006 г., днес за google сме стар сайт, но това е друга тема.

Да се върнем на страха да не би да загубим клиента. Понякога е по-добре да загубим клиента, отколкото да приемем поръчката му, от която привидно вече сме на згуба само за да не отиде при конкуренцията, защото: Излизайки от офиса без да поръча няма как да сме сигурни, че сме го разочаровали и той вече е в друга рекламна агенция. Човек трудно сменя рекламната агенция, подобно на фризьора, адвоката….

Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван Задължителните полета са отбелязани с *