Кой е най-ефикасният метод за повишаване на печалбата към настоящият момент?

….попита дама в един коментар, към една статия за ефективността на флаерите и аз се замислих сериозно по въпроса.

Винаги става така – виждам нещо и все едно съм ключалка, в която някой е мушнал ключ и голямото отключване започва във вид на мисли….

Години ми отне за да стигна сам до извода, че поръчките идват от хора, които ме познават. С риск да вляза в противоречие със собствения си бизнес – го заявявам най-отговорно (както казват политиците)…уточнявам: Ние се занимаваме с реклама и може би очаквате да чуете, че клиенти се привличат с флаери, визитки и сайтове?
Това е така и не е така….

ОК, спирам да ви обърквам и започвам да обяснявам:

Сайтът докарва клиент, защото е харесал конкретен продукт, но той става клиент чак след като получи имейл, след като чуе гласа по телефона…да всичко става лично, но това е за мен бизнеса – как ще те посрещнат, кой ще те посрещне, какво ще ти каже. И въпреки правилото: “Нищо лично, просто бизнес”, с една клиентка си говорихме по този въпрос и тя също смята, че и в бизнеса всичко е лично…

Включително някой може да не хареса тембъра на гласа, начина на изразяване…..

Неотдавна ми се обади клиентка за сайт в неделя в 18:15 ч., бях ироничен като се опитах да обясня, че е неделя и си почивам….
Тя написала във Фейсбук, че в тези времена едва ли не трябва да работя и в неделя. И когато в понеделник, вторник и сряда звънях последователно за да си запиша час за подстригване за да видя що за птица е, тя не си вдигна телефона….

Както и да е…

И вече по темата: Най-ефикасният метод за повишаване на печалбата към настоящият момент за мен е писането!!!

Пиша във Фейсбук, коментирам статии и така ме откриват хора, които мислят като мен…И така си набавям клиенти и приятели, а относно печалбата – тя е включена като опция :)

С писане можете да спечелите огромна популярност и да изпреварите огромни портали и форуми само с една статия

Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван Задължителните полета са отбелязани с *