Безплатен Инструмент за проверка на позицията по ключови думи в google

Позицията в google по ключови думи е едно от най-разискваните неща при преговорите за нов сайт или ремонт на съществуващ.

В 99% от случаите клиентът очаква, че и позиционирането на сайта в google е включено в цената.

SEO “гурута” примамват с безплатни одити на сайта и т.н. Мятат обещания, че още другата седмица сайтът ще е на първа страница…

И как ще разберете всъщност къде реално се намира вашият сайт?

Самите собственици на сайтове са тотално заблудени от опцията на google за по-голямо удобство – обяснявам:

Много хора не написват в браузера името на собствения си сайт www. (домейна), а влизат в google и там пишат www……и после кликат на линка и сайтът се зарежда. Така обърквате статистиката, защото виждате, че имате посещения от google, но може да се окаже, че половината са генерирани от вас….

А сега за “удобството” от google: Google “наблюдава” посещаваните от вас сайтове и след като стотици пъти сте отваряли даден сайт – той се показва в полезрението ви и вие започвате да си мислите, че сте на първо място в google.

С този инструмент (кликнете) можете да проверите къде се намира реално вашият сайт към този момент.

1. Като заредите страницата, в полето “Домейн на сайта” вписвате вашият сайт на латиница

2. В полето “Ключови думи” вписвате ключови думи

3. Кликате на бутона “Провери”

4. И ще видите позицията подобно на този, който е на снимката.

5. Има вероятност да не излезе списък, а само един линк с позицията ви.

6. Ако желаете повторна проверка, с други ключови думи обновете страницата с бутона F5!!!

Инструкции за използване на инструмент за проверка на позицията в google по ключови думи

Инструкции за използване на инструмент за проверка на позицията в google по ключови думи

В случая съм проверил позицията на този сайт по ключовите думи “рекламни агенции” и виждате, че излиза цял списък от индексирани страници.

Какво означава списък с индексирани страници?

Един коментар по “Безплатен Инструмент за проверка на позицията по ключови думи в google

  1. Иво, Google вече взема предвид много показатели, чрез които да прецени по какъв начин да изведе резултатите след търсене.
    Попадал съм на случаи, при които едни са резултатите от един браузър, а други през Chrome.

    Всъщност е истина, че Google Chrome подпомага алгоритмите им за търсене. Много трябва да се внимава, дали си се логнал в Google акаунта си.
    Гугъл взема предвид местонахождението на IP адреса през който търсиш. Така например, когато аз търся “Рекламна агенция” съм на 3-то място, защото ми извежда Google Local резултати, но когато задам да търся с местонахождение “София” съм на 2-ро (където по принцип си ми е мястото). За по-бързо “чисто” търсене се влиза в “Инкогнито” режим (CTRL+SHIFT+N при Chrome) и от “Инструменти за търсене” избираш някой друг град в България или чужбина. Ето затова доста колеги се специализираха в Local SEO-то и оптимизацията за Google Places.

    Разгледах туул-а, от Azaret, но не смятам че е достатъчно удобен. Позволи ми да ти препоръчам CuteRank. Инструмента е лесен за ползване и благодарение на него можеш да си правиш много точни изчисления и отчети. По принцип е платен, но е безплатен само за 1 проект. Друг удобен инструмент е “Free Monitor for Google” (първия резултат) – безплатна, много лека и удобна програма. Само не прекалявай с кл. думи, че много мисли и понякога забива. Изпробвай ги! В CuteRank-а ще се влюбиш :D Очаквам мнение :)

Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван Задължителните полета са отбелязани с *