Имаш ли познат с рекламна агенция?

Интернет се развива с огромни темпове, но пренасищането с информация още повече бетонира дежурният въпрос: „Имаш ли познат с рекламна агенция?” еквивалент на дежурното: „Дак някой познат за врати” или подобни…

Най-сериозните ми поръчки са дошли именно от препоръки. Приятелските отношения и добре свършената работа се материализират на по-късен етап, но ако съм заслужил – 100% ще пожъна.

Най-трудно е поемането на отговорност и в много случаи за това се плаща – цената на отговорността. Тя е факторът при изпълнението на всяка, една поръчка. А когато ме препоръчат, влагам редовната си 100%-ова отговорност, която ми се отблагодарява с нови препоръки.

Ивайло Манахов

Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван Задължителните полета са отбелязани с *