Кой досажда на рекламните агенции?

На лов за клиенти

На лов за клиенти

Почти всеки ден на телефона в офиса или на мобилния ми телефон – звънят знайни и незнайни ловци на клиенти.

Някой от тях са от рекламния бизнес: Мислят, че сме печатница и предлагат плаки, мастила, хартии…

Други питат за винили втора употреба.

Трети се опитват да ни застраховат.

След всяко обаждане си запаметявам в телефона например: Алианс-досадница, за да се сетя следващият път, че от Алианс банк са ми звъняли за кредит.

90% от ловците на клиенти правят една груба грешка: Използват думата „ИСКАМ” – например:
„Добър ден г-н Манахов, ИСКАМ да ви поканя на среща.”

Думата „искам” е директен опит да се диктува положението… Тези, които ги обучават допускат груби грешки. Вадил съм си хляба и като телефонен оператор и съм много чувствителен когато чуя неподготвен „телефонист”.

Изкуство е да задържиш някого на телефона, а да го убедиш да отдели от времето си за да слуша глупости е повече от късмет.

Много, ама много рядко случвам на някой добър и не пропускам да му направя комплимент, че е добър, защото не е успял да ме ядоса с начина си на говорене.

Говоренето по телефона изисква бърз ум, да познаваш в детайли бизнеса, който рекламираш, защото не отговориш ли на два въпроса….мача свършва.

Периодично сменям номера си, за да се отърва за известно време от досадниците….

Ивайло Манахов

Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван Задължителните полета са отбелязани с *