Кои запитвания приемат сериозно рекламните агенции?

Служител на рекламна агенция затрупан от запитвания

Служител на рекламна агенция затрупан от запитвания

Рекламните агенции, които са по първите места в google, са подложени на всякакви запитвания – от брандиране на 1 химикалка, до печат на един етикет….Тези запитвания са от графата загуба на време…..

Следващите запитвания са от типа „Спешно е, за вчера”. В 99% от случаите се иска цена веднага докато се води телефонния разговор. Уважаващите бизнеса си рекламни агенции приемат подобни запитвания за несериозни.

Ето едно примерно запитване за каталози, чиято цел е просто сравняване на цени:

„Бихте ли посочили цени за каталог 250 000 бр. 70 гр. лист, 64 страници?

Възможно ли е да получим справката до утре на обяд. понеже ни трябва спешно?

Благодаря предварително!”

Не е уточнен печат и на пръв поглед запитването е за каталог за печат
Не е уточнен видът на хартията.
Липсва размер
Срокът от 17:15 до утре по обяд за тираж 250 000 бр. е крайно не сериозен.
Ако някой действително е решил да похарчи хиляди за 250 000 каталога – надали ще го реши в последния момент.

Сега ще напиша запитването така, че да вдъхне доверие:

„Здравейте Танграм,

Моля за цена за:
1. Каталог в сгънат вид А4

2. Целия каталог е на хартия 70 гр. офсет

3. Захващането е с термолепене

4. Печатът е двустранно пълноцветен – 4+4

5. Тираж 250 000 бр.

6. Имаме готов за печат файл, но бихме искали да ни изпратите вашите изисквания за подготовка на файла

7. Моля за срок за изготвяне на офертата по настоящото запитване

8. Моля за срок на изработка – приблизително.”

Изпипвайте всеки детайл във вашето запитване, защото в противен случай рискувате имейлът ви да бъде изтрит или да бъде отговорено след няколко дни.

Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван Задължителните полета са отбелязани с *