Рекламни агенции с ниски цени

Така наречената криза лиши рекламните агенции от приходи, които просто не бяха вложени от фирмите….

Имаше редица статии, които да вразумят клиентите на рекламните агенции, че парите вложени в реклама по време на криза ще се върнат в пъти след кризата.

Въпреки това „лошите” клиенти не се хванаха на въдицата и притвориха вратата към рекламните агенции.

Въпреки, че рекламните агенции носят в себе си думата реклама – не е задължително да ползват значението по същество.

Рекламните агенции посегнаха към нещото, което според тях отблъскваше клиентите – цените!

Намалиха цените на санитарния минимум, а някой рекламни агенции минаха и под него като се хванаха за спасителната сламка на сайтовете за групово пазаруване, но това е една друга тема, която вече съм обсъждал.

Аз също съм правил безумия: Преди години бях решил да пусна 100 визитки за 5 лв. с надеждата, че като „закача” клиента за визитки, той ще поръча и други рекламни материали, които ще ми „избият” рекламния ход.

С цялата си глупост разпратих и хиляди имейли. Еуфорията се превърна в крах, защото НЯКОЛКОТО клиенти, които поръчаха ми загубиха толкова много време, че горчиво съжалявах.
Нито един не се върна да поръча нещо друго втори път.

Друг експеримент: Обявявал съм цена, която просто няма как да изплатя само като производствени разходи и никой не се е хващал.

Правил съм и други безумия, които ще опиша в следваща статия….

Ивайло Манахов

Един коментар по “Рекламни агенции с ниски цени

  1. Пълната лудост за равенството между ниски цени и много клиенти е идвало и при нас.

    За щастие този мисловен вирус бързо си тръгна.

Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван Задължителните полета са отбелязани с *