Голямата тайна – как рекламните агенции правят „топли” сайтове”

Преди години беше достатъчно рекламната агенция да включи ключови думи в даден сайт и той се показваше на достойно място в google.

Днес google захитря и иска съдържание. За много рекламни агенции това се оказва непреодолим проблем, защото съдържанието предполага творческо писане, за което търсачката си „умира”.

Затова в заглавието включих провокативното „топли” сайтове”.

„Топъл сайт” е google да го посещава често, а най-добре е, когато индексира новата информация след няколко минути. Как е възможно това?

Рекламните агенции, които са наясно с това карат своите клиенти или самите те го правят – да пишат статии, новини, нови продукти.
Колкото „движението” в даден сайт е по-интензивно – толкова по-напред се изкачва сайта, защото google смята, че щом този сайт има да казва толкова много всеки ден – значи си заслужава потребителите да получат информацията.

В момента също си правя този експеримент: С „рекламни агенции” се показвам на незавидната 3-та страница в google. Това се дължи на факта, че от известно време не публикувам нова информация.
Сега съм се заел пак с писане и съвсем скоро ще ви уведомя за резултата.
Преди да спра да пиша google ме индексираше след няколко часа, в момента са два дни.

Колкото и да звучи невероятно – намерете рекламна агенция, която освен да ви направи сайт – да ви консултира как и какво да пишете за да успеете със собствени усилия да закарате сайта си на подобаващо място.

Един коментар по “Голямата тайна – как рекламните агенции правят „топли” сайтове”

  1. Споделям твоите анализи, искам да кажа, че трябва повече да се пише в сайтовете, а не да стоят с месеци без ново съдържание…

Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван Задължителните полета са отбелязани с *