Рекламните агенции в интернет…

До преди 10 години рекламните агенции движеха бизнеса си предимно по телефона. Имейлите бяха екзотично средство за комуникация.

Интернет доставчиците развиха скоростта на свързаност до нива, които преди бяха невъзможни.

Днес почти всяка рекламна агенция има сайт, а комуникацията е предимно по интернет.

Думичките индексация, оптимизация станаха най-употребяваните относно функционалността на всеки сайт. Google се насити със сайтове, а битката за първите места се води с всякакви средства.
Благодарение на това разнообразието от оферти надминава всякакви представи и днес клиентите могат да избират от хиляди предложения в сайтовете на рекламните агенции.
Това допринася и за разпределянето на поръчките към повече рекламни агенции и така бизнеса на рекламните агенции става все по-плаващ.

Разбира се най-ожесточената битка в google се води за думите “рекламни агенции“, въпреки че това понятие отдавна се е размило – вижте повече

Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван Задължителните полета са отбелязани с *