Основните проблеми на рекламните агенции

1. Първият проблем е така наречената криза, която принуди фирмите да изтеглят парите си от рекламния бизнес.

2. Някой печатници дават едни и същи цени както на крайните клиенти, така и на рекламните агенции.

3. Голямата конкуренция: В България под понятието Рекламна агенция работят над 1000 субекта.

4. Сайтовете за групово пазаруване облагодетелстват единици, за сметка на 99,99% от рекламните агенции.

5. Много рекламни агенции не разполагат с обучени служители – не само като търговци, но и като специалисти в предпечата.

6. Дизайнерите на свободна практика нямат фирми, данъци, офиси и така успяват да дават по-ниски цени от рекламните агенции

7. Рекламната Култура на клиентите, които винаги искат да стане по тяхната….В България всеки разбира от реклама и когато е станала по искането на клиента и ефект няма – е виновна рекламната агенция.

Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван Задължителните полета са отбелязани с *