„НОВ” съюз на издателите

Четейки подобни статии се раздвоявам между това да отмина и да си гледам рекламния бизнес или да се спра и да помогна на статията да стигне до повече хора….

Главните действащи лица в новия съюз на издателите са Делян Пеевски и Тошо Тошев. Авторът на статията, която ви препоръчвам сравнява новото обединение със сбъднат кошмар.

Ето и връзка към новината за новия съюз на издателите.

Един коментар по “„НОВ” съюз на издателите

  1. За разлика от рекламния бизнес, който се развива хаотично и с подбиване на цените – издателите – подобно на банките, бензиностанциите, хлебарите седнаха на една маса за да се разберат. Не казвам наговорят, а разберат, защото:
    Смятам, че те се познават отдавна и всеки отлично познава кукловодите и куклите на всеки.
    Защо се обединяват?
    Предполагам първо за да очертаят играчите в новия отбор на вестниците и да е ясно кои са играчите в другия отбор.
    На издателите много им се иска да са фактор, но понеже хората не са глупави разбраха отдавна, че журналистика няма, а има прокарване на влияния. Доказателство е, че активните хора вече не четат вестници. Вестници се купуват от хората, които имат време да им обърнат внимание – пенсионерите и хората без работа.
    Издателите им се отблагодаряват с все по-ниска цена на изданията – само и само някой да ги купува, защото рекламодателите искат тиражи, политиците (най-важния рекламодател) също искат влияние….

Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван Задължителните полета са отбелязани с *