Газо-дизел или дизел на газ – разход под 10 лв. за 100 км.

Неотдавна дизела “падна” под 2 лв. и всички си отдъхнахме, че се връщат цените от 2000-та година – 1.30 лв. за литър – толкова, колкото струва пропан бутана днес. Разбира се нафтовото щастие приключи бързо и цената отново е над 2 лв….

Преди години някой се е замислил дали няма начин по принцип икономичния и здрав дизелов двигател да започне да работи с алтернативно гориво и явно не само се е размислил, но е успял да смеси метна с дизела.

Неслучайно казах смеси, защото винаги незапознатия първо пита: “Е как ще върви с две горива едновременно? Не е ли като бензиновия – или на бензин или на пропан?”

Не е…Магията при дизела на газ е именно в смесването на двете горива. Получава се вълшебна и икономична смес, която дава мощ и икономия. Звучи като рекламен трик, но истината е тази…

•    Бензиновия двигател пригоден да се движи чрез пропан-бутан се движи или на бензин или на пропан-бутан.
•    Газо-дизела или дизела на газ работи със смес от дизел и пропан-бутан, която чрез всмукателната система за въздух влиза в двигателя
•    Подобно на пропан-бутана и при газо-дизела ако свърши пропан-бутана си карате на дизел, но не трябва да свършва дизела, защото само на пропан-бутан колата няма да върви :)
•    Докато дизеловото гориво изгаря до 75-85% – газо-дизела достига невероятните 98%
•    Това повишава въртящият момент, мощността +20%
•    Пълноценното изгаряне на сместа води не само до икономия, а съхранява и двигателя – повишава му живота
•    Питах моя приятел защо не използва метан – отговори, че пропан-бутана е по-калоричен
•    Високият процент на изгаряне намаля и вредните емисии, които се отделят, не се задържат и сажди в горивните камери
•    Маслото също се запазва по-чисто за по-дълъг период

Както писах в началото – моят приятел очаква патента и през това време – можете да се запишете и да сте от първите, които ще карат за малко пари добрите, стари дизели.

Интересът нараства всеки ден и по-долу ще прочетете за вече действащи системи. Не случайно давам оскъдна информация, защото при дизела на газ магията е в смесването на дизелото гориво с пропан-бутана и при неправилно конфигуриране има опасност двигателя буквално да се взриви…..
На скептиците, които понякога ми се обаждат да спорим защо като дизела на газ е такава голяма “далавера” не го слагат още в завода.
Отговарям: Защо преди години не слагаха метан още в завода, а сега го слагат?

Коментари на латиница няма да бъдат публикувани!

149 коментара по “Газо-дизел или дизел на газ – разход под 10 лв. за 100 км.

  1. Здравейте,

    Интересувам се от поставянето на Hyunday Galloper 2.5TD 1999.

    Благодаря

  2. ЦЕНА???? И ЩЕ МОЖЕ ЛИ ДА РАБОТИ ЕВЕНТУАЛНО САМО НА ДИЗЕЛ, ЩОТО ОТ РАЗНИ КОМЕНТАРИ ВИЖДАМ, ЧЕ САМО НА ГАЗ НЕ СТАВА.

  3. Не е ясно дали въобще някой отговаря на тук зададените въпроси, но все пак да попитам и аз – може ли да се постави на Opel Zafira 2.2 DTI 2005 г. и каква ще бъде цената.

  4. интересува ме газова уретба за bmw 325 tds цена

  5. Системата работи едновременно с двете горива, а не както при бензиновите двигатели само на бензин или само на газ.
    Не се слагат свещи или всякакви други атрибути от бензиновите двигатели.
    Затова системата се казва газо/дизел, защото смесва двете горива.

  6. Интересува ме дали може да се монтира на Паджеро 2.8TDI и Паджеро 3.2 DID и ако може колко ще струва. Благодаря предварително.

  7. В момента системата се патентова и не е възможно да се види….

    Този имейл ще бъде препратен към хората, които движат проекта и те ще се свържат с вас след няколко месеца

    И за двата модела няма проблем да се сложи LPD (пропан бутан)

  8. желая да поставя уредба газодизелова (тип пропан бутан+ дизел) на двигател comanrail 2.0 l.,но при ясни параметри за цена и рентабилност на вложените пари.Ако можете да помогнете пишете на имеила благодаря ви предварително,

  9. Проявявам интерес по темата, бих желал подробностти по въпроса и някакви координати за контакт. Благодаря предварително.

  10. През октомври се надяваме най-после да получим всички разрешителни и сертификати за монтиране пропан-бутан на автомобили с дизелови двигатели.
    Всички имейли се запазват и когато сме готови – първи ще бъдете информирани.
    Разбира се за първите ще има и отстъпки в цената.

  11. Как стои въпросът с монтажа на такава ‘АГУ’ на Marea TD100 ’97г?

    И аз питам за координати.

    Благодаря предварително.

  12. Ако модела е с електронно управление на горивния процес – няма проблем…
    До месец би трябвало да започне монтажа на системата и ще ви уведомя…

  13. Интересува ме дали системата може да се монтира на Ауди Олроуд 2003г., 2.5 ТДИ,180к.с. Автомобилът е със софтуерен чип-тунинг. При това положение възможно ли е монтирането на системата?Благодаря предварително!

  14. Кога се очаква по-конкретна яснота относно приложението на системата на практика?

  15. Здравейте,
    Интересувам се каква ще е ориентировачната цена на системата, плюс монтаж за Нисан Патрул 3.0 TDI и колко приблизително ще е разхода на дизел и газ?

  16. Интересува ме дали е възможно монтирането на еспейс 4-ка 3.0DCI.

  17. Здравейте,
    Интересуваме на Mercedes C250TD дали може да се качи и кога се очаква да започне работа, успех с документите.

  18. Единственото условие е двигателят да е с електронно управление, а не “чист дизел”…
    Ще ви уведомя кога се започва монтажа….

  19. Здравейте, възможен ли е монтажа на форд транзит 2,4 115 коня ТДИ.Каква ще е цента и кога ще започвате с монтажите?

  20. Както вече писах – необходимо е горенето в двигателя да се управлява от компютър. Ако е “чист” дизел – няма начин….
    Относно срока – ще пиша имейл…

  21. Интересува ме някакъв контакт с вас, телефон, да проведем коментар за нещо малко по-различно. Искам да го поставя на камион. В USA се ползва масово.

  22. Системата дизел на газ ще се поставя основно на камиони, микробуси и автобуси, защото там разходът на гориво е огромен.
    Като започне поставянето на системата, ще получите имейл.
    Газовите системи се ползват масово не само в САЩ. Държавна политика има в Австралия.
    В Европа тепърва навлиза тази технология – под напора на високите цени.
    Българи правят опит за самоделни устройства, но рискът да се взриви двигателя е огромен. Газта повишава изгарянето от 48 на 98% и системата трябва да е настроена перфектно….

  23. Здравейте,
    Интересувам се каква ще е ориентировачната цена на системата, плюс монтаж за Ауди 2.5 TDI 2001г.и колко приблизително ще се намали разхода на дизел?

  24. и мен ме интересува за Audi да се монтира
    пишете ми ако вече го правите и колко струва всичко?

  25. Здравейте, октомври е на път да си отиде, Вие как се движите? Поставям отново въпроса за монтаж на Hyunday Galloper 2.5TD 1999. Успех!

  26. Ясно, че е октомври :) …има спънки от бюрократично естество и няма как да ги разрешим по-бързо от администрацията….

  27. Здравейте интересува ме дали може да се сложи на камион actros 1840 1999g

  28. Това ще бъде нещо много хубаво . Дано по-бързо разрешите проблема с патентоването , аз също бих искал да пробвам това чудо на химията. Притежавам Зафира А 2,2 DTI 2004 г.

  29. PAJERO-2.5 TDI -1992 дали става и моля за имейла на човека или телефон за връзка

  30. Газо-дизел или дизел на газ – разход под 10 лв. за 100 км.

  31. Точно така, не става за чист дизел…трябва електронно управление. Предполагам и за Паджерото ще стане…

  32. ok чакам отговор кога и колко GSM- 0988\94-30-60- valio или skype- trizvezdi3 . magiflowers@abv.bg БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО

  33. здравейте колеги,имам една мазда 626 2.0 тд компрекс и като видях коментарите насам натам …. нямаше как да остана безвъздушен в това отношение иии мисля да си сложа газова уредба на моя дизел .. само ако може да ми дадеш скайп или фейсбук тел. за връзка за по-лесна връска ии консултация Валери Лазаров . Благодаря ти предварителни безаварийно каране. :D

  34. поставих газта на PAJEROTO на колекторните тръби но вървеж не усетих не знам дали трябва да е преди турбината демек след филтара

  35. незнам има ли значение дали на колкторите с щуцер или преди турбото трябва да се пусне газта- СЛЕД ВЪЗДУШНИЯ ФИЛТЪР ( зада мине през турбоинтерколера)

  36. Колега гледам ,че има много коментари и аз се заинтересувах по темата интересува ме дали става и за моето bmw325tds 97година е и каде може да монтира такава газова уредба

  37. Може да се монтира….Като дойде момента ще бъдете уведомени, не зависи от мен…и аз чакам да подкарам наполовина обаче чакам…

  38. Няма как да давам съвети, защото не съм техническо лице.
    Не ви съветвам да експериментирате, защото при смесването на дизела с газта се получава силна детонация и ако не я управлявате рискувате двигателя да замине в буквалния смисъл.

  39. еми карам жече втори ден като разход няма за сега как да кажа но като вървеж e много добре по гладко на старт наистина съм първи. Наистина както казва колегата МАНАХОВ получава силна детонация да има но това се корегира от троиника . По принцип при навит винт на троиника до край се отваря един оборот. аз моита настроика сам я направил за 15- 20мин като караш спираш настроиваш. HЕТРЯБВА ДА СЕ ПРЕКАЛЯВА С ДОЗА ГАЗ( силна детонация) навит винт на троиника до край се отваря един оборот.

  40. Качването на снимки е най-малкия проблем….Това, което обяснявате не е детска игра и ако вие успявате, някой друг с по-малко умения ще направи някоя беля и не искам да съм помогнал като осигурявам снимки….

  41. Разбира се сместа на газ с дизел прави вървенето на колата гладко, сега очаквам някой да попита защо не правят заводските дизели с газ за дизел и ще отговоря, че това е политика на производителите. Последните години започнаха да слагат заводски метан…

  42. За целта ви трябва електронен изпарител газов клапан ,ключ- ck които се слага на реиката та като натиснеш педала да отвара ЕЛ-ВЕРИГАТА, допълнителен ключ на таблото на автомобила кога двигатела е ощте студен и загрее тогава да се пуска газта.

  43. Уважавам мнението на всеки но като се сетя че сме скъсани от кадето ни погледне човек а със неволята сме скарани, и ние българите сме “принудени” ДА СМЕ НОВАТОРИ

  44. здравейте колеги,имам една мазда 626 2.0 тд компрекс и като видях коментарите насам натам …. нямаше как да остана безвъздушен в това отношение иии мисля да си сложа газова уредба на моя дизел .. само ако може да ми дадеш скайп или фейсбук тел. за по-лесна връска ии консултация…. . Благодаря ти предварителни безаварийно каране. :D

  45. И аз очаквам да се случи разрешителното и моля за оферта при възможност. Само ми е интересно дали цената няма да излезе повече от цената на колата:-))
    В кой град да очакваме стартиране монтажа на устройствата?

  46. Газови и метанови уредби за дизел… колеги,хората го правят това нещо от години и то с лицензи и какви ли не още документи.На мене лично ми поставиха метанова уредба на Туарег 2010г. дизел с 10 цилиндира.Сайта е avtogas-bg.com тел.0898926773 намират се в София на бул.Сливница и бул.Константин Величков

  47. върви та се кине по гладко особено ако е автоматик аз съм мн.доволен За MITSUBISHI PAJERO-2.5TDI с 7лит се минават- 65км. демек- 20лв. А преди това с близо 11.47лт- 40лв неможех да мина и 60 км.

  48. а сега с на път да слоза на AUDI 80 SI браун газ въпреки че колата ми е на пропан- бутан просо от опит глава не боли но за зимата е малко кофти

  49. В статията съм писал за пропан бутан, а не за метан. Уточнявам за да не стане грешка, защото:
    1. Метана е по-ниско калоричен от прупан бутана
    2. Знаете, че бутилките с метан тежат много и не са удачни за всеки автомобил.

  50. за нисан алмера тино 2.2 DI как стоят нещата

  51. Здравейте, какво става със въпросната система към днешна дата?! Има ли я вече, поставя ли се? Или само някакви експерименти на ентусиасти (не искам да обиждам никого) :)
    Интересувам се за Zafira 2.2DTI – 2003г.

  52. Любо бавим се още – виждаш, че държавата е на авто-пилот и никой не се е разбързал за нововъведения, които ще спестят милиони и ще ощетят бензиностанциите. Кое гориво се ползва повече в България – дизела, газта или бензина?
    Ако се окаже дизела – и започнат да продават 20% по-малко – дали ще са доволни?
    А ако се окажат 30%?

  53. kolegi sistemata raboti bezotkazno da znaete i sam mnogo dovolen pri tova si montirax vsi4ko sam elementarno e i kolata varvi kato luda vektra a 1.7td

  54. Бих желал да ме уведомите, каква е цената за поставянето на такова газово и кога може да се случи.
    Ако е възможно изпратете ми някакви телефони за контакт

  55. cenata enjkade kam 80 lv pri vseki gazajia prosto zavisi za kolko 6te zakupite butilkata traba i izparitel aa i da ne zabravia klu4e za puskane i zpirane na gazta tova e montaja e mnogo prost

  56. zdraveite i az kato mnogo xora se interesuvammza gazodizela.imam VECTRA2.0DTL-98g.Molq da mi kajete kolko 6te struva edno takova ustroivo za moqta kola i kakvo 6te e saotnochenieto na razxoda gazdizel?Sega imam sreden razxod 6/100km.Izvinqvam se 4e picha na latinica

  57. zdraveite iskam da popitam kolko 6te struva gazova uredba za moita kola OPEL-VEKTRA2.0DTL-98g.Kakav razxod na gorivo 6te imam gaz/nafta.Sega imam razxod 6/100 nafta sredno.Blagorq predvaritelno

  58. Здравейте, искам да сложа от тази система газодизел на Мерцедес Е250 чист дизел, първите очиларки. Моля изпратете ми телефон за контакт. Става въпрос за град Варна.

  59. Здравейте,
    Системата още не се слага.
    Не е предвидена за “чисти” дизели, а само за такива с електронно управление на двигателя

  60. здравеите , колеги. хамерих я днес тази тема и ми стана интересна. само да кажа , че вече 2ра седмица карам на газодизел .ефекта е впечатляващ поне като тяга и мощ. за разход още нищо немога да кажа. карам passat 1,9 tdi-110 върви ненормално , даже ме е страх да неизхвърчът полуоските :) . за разход едва ли ще е малко с това каране , но още малко да му се накефя и ще отпусна педала. само искам да кажа тук , че несе съгласявам с колегата ,че неставало за чисти дизели , даже напротив – за мен при тях е още по-добре. монтирал съм вече на поне 10 трактора – юмз и zetor. ефекта е огромен , дори при тях има и голямо предимство -регулатора на помпата е всережимен и от там идва и по-голямата икономия.единия приятел даже ми каза , че с много настроики е постигнал 70-30 газ-дизел, но аз това него твърдя , несъм го видял :)

  61. ВАЙО74,здравей можеш ли да ми пратиш твоите координати за по-подробна информация.

  62. Безспорен лидер в разработката на газодизелови системи е Украйна. В Украйна има няколко разработени от нула системи, и последната от тях към днешна дата е най-съвършена и надеждна. Тази система използва 4-то поколение ГБО и разкрива всичките му преимущества и при това е избавена от всички недостатъци характерни за другите системи на пазара за газодизелово оборудване. Газ към дизел, това вече не е теория, а технология
    КАК РАБОТИ СИСТЕМАТА
    Разглежданата от нас нова система ГАЗОДИЗЕЛ напълно съответства на стандартите за 4-то поколение ГБО и се отличава от своите аналози на пазара за газодизелни системи / които работят на нивото на второ поколение ГБО/ по многоточковото впръскване на газта и електронно управление на цялата газодизелова система и защитата на двигателя и системите му на много нива от пробиви и критични фактори, присъщи на предишните поколения. Системата е без аналог в света, поддържа 4, 6, и 8- цилиндрови мотори и еднакво добре работи както на мотори с механично подаванe на гориво, така и на двигатели от по-ново поколение Евро-3, Евро-4 с електронни помпи. Преоборудвания двигател може да работи както в дизелов режим, така и в режим на газодизел. Прехода между режимите се осъществява с просто натискане на копче за преминаване на газодизел. При включване на газодизелов режим, първоначално системата преминава в тестване работата на всички компоненти в нея, след това ако грешки не са открити и са налице условията /загрят мотор, наличие на минимално зададено налягане на газта, минимални обороти и др./ за преминаване на газодизел, системата преминава автоматично на газодизелово гориво.

    Под израза газодизелово гориво ние разбираме впръскване на различни горящи вещества, а именно дизелово гориво и компресиран природен газ метан в пропорции от 30%-70% съотношение д.г./метан до 22%-78% съотношение д.г./метан. В останалото работата на автомобила по нищо не се отличава от работата на аналогичните системи за бензинови двигатели.

  63. Украинската система, която рекламирате е на метан, което означава тежки бутилки….
    Метана не е калоричен като пропан-бутана (LPD)

  64. Здравей Дарко,как мога да се свържа с теб за повече информация

  65. Карам си дизела от 3 години нa смес олио+пропан-бутан. Фият палио 1.7 тд.

    Всеки като се замисли може да си го направи за какви патенти какви 5 лева говорите. Това е стара система от комунизма.Даскала по ДВГ още преди години ни обясняваше принципите.

    Имам чуството ,че някои хора им прави кеф да се “изхвърлят” по форумите.
    Лек ден

  66. Уважаеми Станимир!
    Тук си говорим за дизел на газ, а не за олио на газ….
    И руснаците си карат на водка и разредител, но световните производители на автомобили не възприемат това….
    Изхвърляне е да излизаш с изтъркания лаф от комунизма “кви 5 лв.” и като гледам и вие се “изхвърлихте” в този форум, вместо да си карате мирно и тихо с олио.
    Повече нямам какво да ви кажа, следете какво се случва тук и рано или късно съм сигурен, че ще вникнете за какво става въпрос….
    Моля да пишем факти и без квалификации кой колко е глупав и кой колко е умен…
    Преди години беше смешно да се кара на метан, но сега е ежедневие и вече монтират заводски системите.
    Същото ще се случи рано или късно и със системите дизел на газ.

  67. foko ,, даи малко инфо с каква помпа ти е колата, гаста преди турбото ли е или слет каде влиза

  68. foko а температурата как е не загрява ли повече двигатела

  69. titanavto.com много дизелджии от форумите са монтирали при тях и са доволни около 450 лв в луковит е, около пловдив някои ако знае че поставят да пише

  70. foko преди колко ти гореше и сега с гас колко, събрах почти всичко остана един испарител да си купя и прес отпуската в края на месеца е почвам

  71. foko моля ако може да ми кажеш може ли някой който познаваш да ми монтира газ на паджеро 2.5тди-115 к.с. защото аз съм технически инвалид и наистина няма да се справя сам.От Сливен съм но бих дошъл с удоволствие до всяка точка на България.Благодаря предварително

  72. писах ти на пощата да се уточним за монтажа

  73. може ли да се монтира газ на ланчия каппа 2.4 тдс?ако може и координати къде може да стане това?благодаря предварително!

  74. коя година е лан4ата може да. ето ти по6тата ми трудно пи6а на кирилица flaiboi28@abv.bg там 6те ти обясня подробно

  75. и каква ти е помпата ел. или механи4на мисля 4е ел.няма проблем с монтажа

  76. а за монтажа просто е но трябва да се знае 4е при неграмотен монтаж и настроика 6те опраси6 мотора фатката е да се направи то4ната настроика и колата литва с конете и вартя6т момент и разхода пада надоло и то драсти4но

  77. на които сам поставил до сега само ме пита абе не може ли о6те да се свали разхода и дали може о6те малко да се ка4и мошноста да може но в допустими граници не искайте от скакалеца да стане валяк.

  78. за моита кола за извън градско разхода е кам-2.8 нафта и 1.2 газ мотора е 1.7тд но в града с мойто каране е кам-5-6 дори 6.5 нафта а газта е пак 1.2 литра а аз и пала ту4илата на всеки стоп и кръстовиште

  79. за мотор 2.4 битрябвало да свали някаде кам 40% от дизела

  80. за6то не виждам новите коментари и моите странно

  81. Моля за точна инфо.каде могат да ми монтират УРЕДБАТА .Адрес,тел.,цени

  82. п.п.за д.в.г. Ленд роверТД5 139 к.с

  83. аз мога но дай коя година е имеил има по горе за уто4нение днес дайе се прибирам от монтаж на едно ситроен4е 1.9 д гр.мездра

  84. Здравейте! Имам Рекстон- 2,9 ТДИ,120 к.с.,2003 год.,дали ще стане? Интересува ме в района на Шумен кой може да го направи.

  85. за рекстона не е ли команрейл мотора ако е такав става само с газов инжекцион ина4е за тди мотор няма проблем но около шумен не знам никой можеби в варна но не се се6там в момента

  86. разхода на ситроен 1.9д които правих е мездра-софия 200км.с 8 литра нафта и 2 лирта газ при каране с 130-140 на мах колко може на врьштане дори 165км.дигна натоварен

  87. Благодаря за бързия отговор! Ако се сетиш за нещо пиши.

  88. Mнение: Относно патентоването – няма да стане, нито е новина, нито е нещо ново и не съдържа някакво откритие.
    На газ се съмнявам, защото газта има ОЧ около 140 и при компресия 17 ще има детонации (възможно е декомпресиране).
    На метан става – има по-високо ОЧ , при справяне с проблема за подгряване на Редуктор-изпарителя , може и на чист метан.
    Уредбата като цена е съразмерна като при бензинов ДВГ.
    Това е ако вече си се набутал с дизел, ако тепърва ще купуваш кола силно препоръчвам бензинов ДБГ – по-запазен, по-евтини части , по-лесно преустройство . От друга страна е друго да караш 230 коня с разход 10 лв.

  89. Кия Соренто- 2,5 CRDI 2004 г.в близост до Добрич,Варна,моля адрес или телефон!Благодаря!

  90. кията е за газов инжекцион за дизел мисля в варна трябва да монтират трябва да се пита но цената е кам 2000 лева незнам дали си струва

  91. та днес пи6а 6тото сам на работа по4ти без по4ивка да знаете дори след смяна на маслото то остава 4исто около 4000км.а новата смяна е на 15000 дори20000км представете си дали му е зле на мотора няма детонации няма натоварване на коляно-мотовилковата група не се измива масления филм от цилиндрите,пови6ава се вартя6тиа момент конете а от там и мо6ност и паргавина на колата а и се удалжава и живота на мотора ве4е запо4наха и заводски изпаления на пежо,сеат и то доста добри но се водят хибриди

  92. какви са последиците от газта.1 намалено изпускане на вредни емисии и никакав пу6ек.2 намален разход на гориво.3.Овели4ен вартя6т момент.4.пове4е коне.5.смяна на масло на 15000-20000км.6.не се натоварва коляно-мотовилковата група и бутало-цилиндровата.7.не се измива масления филм от цилиндрите.

  93. и друга идея ми се варти в главата да подкарам дизела на дизела на вода и дизел 6те пробвам ж неделя и 6те кажа резултата луд сам за вразване

  94. Интересува ме газовата уредба дали става на рено 1.9DCI?Ако става каква е цената?Къде може да бъде монтирана-адрес или телефон за връзка!

  95. Здравейте, бях писал (доста по-нагоре) по въпроса и в последствие се уверих, че Българското законодателство и тъпите мутри няма да позволят нищо и явно няма да се случи това за кето всички пишем и очакваме с нетърпение!!! Как може да има такива умове в тази страна и да си тръгват един по един, точно заради тъпата система?!
    Както и да е – стига съм се ядосвал…
    Имам въпрос обаче към колегата “foko” – моля да ми пише на мейл, или да даде тел. :)
    lumpyto@yahoo.com
    Поздрави

  96. относно реното трябва да се постажи газов инжекцион няма дасе полу4и с обикновена газова уредба има много електроника цената е някаде кам 2000лв.може сега да е паднала но се самнявам но има една две фирми които ве4е монтират и в българия гледам и саитовете от едно извесно време но доста са намалили казват 4е икономията е кам 15% а тя е поне 35-40% от дизела

  97. любо ако пита6 за зафирата правил сам 2.0дти става без проблем мотора е са6тия но помалак

  98. Здрасти, попаднах на темата карам паджеро 2.5 тди 94г. , на месец минавам към 2000 км с него Стара Загора Пирдоп и другаде в страната . Въпроса ми е ставали за колко пари говорим къде ще стане монтажа гаранция на монтаж има ли. Въпроса ми е към foko директно или към някои друг на мейла ggruev5@gmail.com заинтересован съм. Монтьорите при кпито ходя в СЗ ми казаха че не ми тряа ама като почетох ме убеждавате в обратното, ще чакам оферти

  99. Здрасти, разгледах темата много ме заинтригува карам едно паджеро 2,5 tdi 94г. дълга база, питането ми е за тях става ли минавам близо по 2000 км на месец с него и ако ми падне разхода за което пишете идвам и я слагам, така че ме интересува цена къде и за колко време. Стрували си за тази джипка въпроса ми е към “foko” дай телефон на мейла ggruev5@gmail.com да се уточним. Майсторите при които ходя в СЗ ми казаха че такова чудо не ми трая щял съм да прецакам ДВГ-то ама тук чета друго, до скоро ще чакам инфо. То пари не идват много ами трябва да намаляваме разходите че икономията е майка на мизерията…

  100. През 90-те слагаха доста газо-дизели, като тогава вкарваха до 40-50% пропан-бутан и ефекта беше изгореле бутала и презцакани двигатели. Безопасното е 20-25% пропан-бутан 80-75% дизел. Реално икономията е доста по-малка. Кефа е от повечето коне, най-подходящи са старите нафтови печки, за тях това си е втори живот.
    Хем газовото ще е евтино, хем и конете скачат доста.

  101. днес пак си правя експерименти зна4и може да смесвате вода и нафта да става но о6те имам проблеми с процеса на утаяване просто като минат 2-3 4аса пак се дели 6те продалжа с тестовете но мислия 4е съм на прав път понеже запалих ве4е колата и на тази ЕМУЛСИЯ става и работи доста добре а относно тяга божеее варви пове4е и от газ и дизел но е въпрос на време да се справя с разделянето на нафта и вода а и взех едно мотор4е на астра за да видя ефекта върху помпата при дълга експоатация

  102. Здравеите ре6их проблема много просто трябва ми нова глава и помпа която е от керамика направих запитване директно към опел на немски и маи успях да се договоря с тях о4аквам глава и помпа да видим какво 6те стане модифицирана глава и ел. керами4на помпа па дано стане наи много да фърла и тоя мотор па то си ми е ежедневие ма тестовете са си тестове

  103. тунинг на вектра 1.7тд и постигане на 120к.с. от 82 стоково.1 затапване на клапана на турбото които се намира под възду6ния филтър.става с тапа за вик има ги за по лев4в в всяка железария. та торбото да не отвара на налягане 0.82бр.2.завартане на винта на помпата с половин оборот и нов реглаж на оборотите за тихия ход.3.монтиране на буст-контролер и надуване на турбото на 1.2бр.4.смяна на възду6ен филтър с спортен.монтаж на газова бутилка и изпарител и последва6т реглаж на съ6тата.5.промяна на грънците средното се подменя с спортно за да се подобри продухването на цилиндрите.6 аако сте идиоти като мен 6те се навиете и за система нитрос за цена от 1099лв.която 6те даде на вектрата по спецификация о6те 150к.с ма не съм сигурен дали 6те издеяни мотора но 6те пробвам

  104. аа забравих и да махнете пръстена на вакума на помпата това те ви даде и малко пове4е гориво при максимален буст на турбината вси4ко без нитрото сам монтирал и колата е пу6ка но и нитроса 6те пробвам

  105. Какво ще патентова този “приятел” – колелото и топлата вода отдавна са открити (както и газ-дизела) – autobild.bg

  106. Г-н Stoikov!
    Има различни видове колелета и различна по температура топла вода – вие кое колело и коя топла вода ползвате?
    Едни коли харчат 5 на 100 гориво, а други 10 на 100 – защо става така?
    Много сложни въпроси ли зададох?

  107. Здравейте,интересува ме дали системата ще сработи за Jeep Cherokee 2.5 CRD и каква е цената?Благодаря предварително!

  108. Здравейте! Патентова ли се системата? Повече от година и половина се “търкаля” темата!!!!
    И аз да помитам за пежо 807 HDI двигател 1990 ще може ли да се монтира тази уредба? Савместима ли е с този начин на впръскване на дизела при това високо налягане? Очаквано намаление на разхода на гориво?

  109. Ивайло не може ли каквото изсереме да го изядеме и да сме винаги сити ?

  110. Бях решил да изтрия коментара, но…
    Човекът е от Козлодуй и се надявам простотията му да не е наследствена, а следствие от ядрените лъчения….
    Понеже не разгадавам дълбокия смисъл, вложен в този коментар – предполагам, че авторът като истински гений се опитва да ни каже, че перпетум мобиле не съществува дори и при ядрените реактори….
    Не твърдя обратното, просто съм написал тази статия….А тези, които не вярват в написаното от мен – не са задължени по никакъв начин…

  111. относно газо-дизел
    може ли да се монтира на Астра 1.7dtl с ел.помпа 1999г.

  112. Здравеи те радвамсе за на4инанието газодизел и 4е е вазможно дизеложият двигател може да работи и с газ моля уведометеме когато стане вазможно монтирането на такава система

  113. Уважаеми г-н Иванов – тук става въпрос за дизел на газ, а не за БОЛтове ШИТи – това е друга тема предполагам в гей тематиката, но пак повтарям – моля изчетете още веднъж статията и моля напишете по-смислен коментар, защото този ще го изтрия съвсем скоро, освен ако не разкодирате тайно послание, което сте закодирали и ние сме прекалено тъпи да схванем…

  114. Интересувам се . Nissan Primera 2.0 SE 1998 г.

  115. Здравейте! Силно ме заинтригува вашия блог, ако е вазможно бих желал да получа повече инфо. за модел бмв 320д 150кс 2002г , за цени и прочие, благодаря предварително!

  116. Кога започват монтажите? Ако ли не в BG някъде другаде монтират ли тези системи

  117. Ivailo Manahov probvah na Opel Astra 1.7 dizel. Motora raboti perfektno

  118. И аз се интересувам. Имам няколко буса, камионче и МЛ320 ЦДИ. Очаквам оферта

  119. в кои град щте се монтират тези уредби?

  120. Интересувам се,дали ще стане при мене.Карам Ауди А4,2.5 TDI,V6,Куатро,180к.с.2002г.

  121. Здравейте и от мен. Много ме заинтригува темата за газ/дизела. Карам Ленд роувър дискавъри ТД5. Харчи здраво и върви слабо :) Може ли да се монтира надеждна система и колко ще струва? Ще очаквам отговор. 0888 800204

  122. Здрасти. Аз съм с audi ollroud. Ако някои монтира моля да ми се обади. 0897353595 плащам веднага.

  123. Май от доста време не е писано тук, но все пак да попитам – някъде бях чел , че въпросната състема пропан-бутан-дизел била подходяща само за така наречените “пълни дизели”, т.е. с директно впръскване, докато поставена на ДВГ с предкамера (бренер) водело до прегаряне и разрушаване на бренера след известно време. Молбата ми е ако някой има продължителни наблюдения (месеци, години) над работата на газо-дизели – нека да ги сподели. Все пак – всички сме съгласни, че всяко едно нещо би могло в началото да изглежда много добре, но след време да излязат някакви недостатъци (от така наречените скрити) ?

  124. Любак, благодаря за смисления коментар. Аз не съм писал отдавна, защото напоследък тук се опитват да прокарат мнение хора, които основно плюят и отричат всичко, което е конвенционално гориво, НО: Ако след еко скандала с VAG групата се окаже, че едно от решенията е дизел на газ ще стане интересно. С дизела на газ някой постигат мощност и късат валове. Други се опитват да постигнат икономия, но голямата детонация на газта е опасния момент. Горивото става прекалено калорично и точно там е тънкия момент – да се подаде газ и да се отнеме дизел, който реално служи да се възпламени сместа. И тук проблемите с баланса започват и става взривоопасно….

  125. Здрасти, аз също се интересувам от този газов дизел с цел икономия и мощност на моето старо паджеро 2 96г. 2.5 тд и чета противоречиви мнения по този въпрос някой имали инфо на този автомобил става ли въобще такова нещо и какъв е резултата. Ако става поне ще върви малко по добре няма да харчи толкоз много сега ми е 13.0 и нямяло да пуши толкоз отзад вярно ли е всичко това ????

  126. Ами питам , понеже съвсем скоро разглобявах двигател който е работил на газо-дизелова смес , а причината за разглобяването са счупени сегменти – които (потенциално) биха могли да са в такова състояние от детонации, които пък евентуално може би са били предизвикани от неправилно горивно съотношение. Двигателят е с бренери но те са си здрави, а лично аз съм чупил бренер (на обикновен а не на газо-дизелен ДВГ) и знам какви поразии прави и съм на мнение че това си е слаба точка особено при повишено топлинно натоварване.
    Та нека някой, който има продължителни наблюдения над работата на газо-дизели, да сподели с нас – има ли наистина опасности, дори и евентуални такива, за какво да внимаваме … т.н. Например ако се забавим със смяната на въздушен филтър (нещо наглед дребно и безобидно – най-много да се “спъне” класическият дизелов двигател) дали това не би могло да доведе до промяна в горивната смес, преобогатяването и с пропан-бутан и от там до нежелателни детонации, повреди и др.
    Под продължителна работа имам пред вид 20000-30000 км в различни условия градско/магистрала , 2-3 години и т.н.

  127. Всъщност за въпросното регулиране на количествата дизел/пропан-бутан/въздух има ли някакъв практически уред с който би могло да се измери (от типа на газ-анализатор) или се прави изцяло интуитивно, на слух, на база опит, “до появата на първите детонации – и след това намаляваме още газта” или как изобщо ? Кажете моля – тези които сте го правили !

  128. Сложих газ на дизел пасат 4 1.9 тди 110 кона с чип и съм много доволен с чипа някаде към 140 коня стана и с газта според мен поне още 30 коня качи и намали разхода с 4 лв на 100 км някаде …

Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван Задължителните полета са отбелязани с *