Свободен форум за мнения на тема: “Интернет от Спектрум нет във Варна”

След като от вчера в 16:30 часа от Спектрум нет във Варна преустановиха интернет свързаността ми, въпреки че съм си предплатил месеца. След като изслушах редовните обяснения, че на екипа било предадено и след като се регистрирах в техния форум и вече съм наречен СПАМ-ър, защото питам официално защо нямам интернет – реших да създам тази страница и да дам възможност на всеки, който иска да изкаже мнение – да го направи без притеснение, че от Спектрум могат да му затворят устата.

Информацията ще бъде от полза и за подмамените от Спектрум нет клиенти с 5 лв. на месец….ето какво ще получите в замяна:

Какви са ми претенциите към Спектрум нет (после сте вие):

1.  До неотдавна месечната ми такса беш 19 лв. Без да ме питат и без да съм се съгласявал таксата ми се покачи на 25 лв. и няма как да отрека, че скоростта се покачи двойно, НО: имам принципна забележка: Защо без да съм се съгласявал, ми се променят параметрите на услугата?
Натъртвам на този факт, защото служители на Спектрум нет ми обясниха, че вече я нямало услугата, за която съм сключил договор и автоматично минавам на нови условия.
По същата логика могат да решат да повишат скоростта 1000 пъти и да решат, че за мен не е проблем всеки месец да плащам 25 000 лв. – не е възможно!? Кой ще ме убеди, че не е възможно след като в общите условия е написано, че Спектрум нет могат да си променят когато и както си поискат.

2. От вчера – 16:30 часа интернет няма и след няколко обаждания – проблемът е сравнително определен: В някакво помещение няма ток и рутера няма как да работи. За този рутер предупреждавам от момента, в който станах абонат….предупредил съм лично управителя за Варна и отново проблемът с помещението без ток…..

Ето какво мислят модераторите на форума на Спектрум нет: 

Така е, много се радваме, когато има недоволни клиенти.

Модератор от форума на Спектрум изказва радостта си от факта, че има недоволни клиенти

Модератор от форума на Спектрум изказва радостта си от факта, че има недоволни клиенти

Уважаеми, бъдещи и настоящи клиенти – служители на Спектрум нет се радват когато има недоволни клиенти!?

Понеже от днес за форума на Спектрум нет съм спамър – направих принт скрийн на форума и по-точно на изказването на модератора, че е доволен когато има недоволни клиенти.

Пускам и линк към форума, но не гарантирам, че няма да изтрият поста (ето линк)….

За някой от вас може да се стори странно, че си губя времето в разследване на проблема. Не ми се иска някой от вас да изпадне в унизителната ситуация да плаща без да получава услуга.

Латинка Петрова до скоро иронизираше БТК...сега обаче Спектрум са част от М тел...

Латинка Петрова до скоро иронизираше БТК...сега обаче Спектрум са част от М тел...

Сигурно си спомняте рекламата, в която главно действащо лице е Латинка Петрова, която иронизираше БТК и пробиваше дупки и крещеше “Дай сигнал”

Какво е връзката ли?

Ако ето какво заявява модератора:

В интерес на истината сме на косъм да пуснем GPON във вашето “блокче” и да решим проблемите, но се оказа, че целият подземен паркинг, през който са подходите към входовете е собственост на ТПК “Нещо-си”, чийто председател е една леличка… Та това малко ще ни забави…

GPON е оптична връзка и както виждате от Спектрум нет са били на косъм да пуснат услугата, но една леличка ги е забавила.

Ами ето ви леличката – с вашите камъни – по вашата глава…сега кой, кого да иронизира? Ето – това сте вие – претенциозни дами и господа. Вземате парите ни авансово, лишавате ни от услугата и после се оправдавате със същите лелички от вашите реклами, че те ви спират да си вършите работата…

Ами утре като вземате пари напред и не давате услуга – леличките ще вземат да ви понапляскват екипите докато си бъркат в носа и се чудят кой кабел за какво беше…

Като не успявате да решите един проблем генерално, а чакате да се стовари на главите на вашите клиенти и те да страдат – не за 5, ами за 50 ст. да пуснете услуга и пак няма да има кой да ви ги даде.

 

15 коментара по “Свободен форум за мнения на тема: “Интернет от Спектрум нет във Варна”

  1. Услугата ми вече е възстановена :) извинения не съм получил, но няма предвидена такава опция по общи условия на Спектрум, така че нямам претенции.

    И все пак – едно извинение щеше да смекчи разбеснялото ми се аз :) , нищо – няма да спра до тук и това е само началото на колекцията ми хитове под работно заглавие Спектрум нет Варна…

    Между другото – метнах линка във форума и гледам яко разглеждат тук…но никой не се престрашава да коментира…

    Модераторчетата, админчетата анонимно са се скрили зад клавиатурките си и се чудят тоя от къде се взе :)

  2. Пропуснах да уведомя анонимните модераторчета и админчета от форума на Спектрум нет, че съм им подготвил много изненади….
    Изкушвам се да им подаря още сега някоя от изненадите, но така ще им дам време за реакция :) ….
    нека изненадата е постепенна и необятна като необятния интернет, който понякога зависи от бидона кисело зеле в някоя маза – препречил оптиката :)

  3. Всеки път едно и също: Затварят ми поста :) – ето и сега Майор dragozow (не знаех, че имат и военни) ми затвори поста:

    “Уважаеми господин Manahov, аз ще спазя учтивата форма и ще Ви помоля да ползвате телефоните на съпорта за да решите проблемите. Това всъщност е официалния начин за съобщаване за проблем и нередност. Събирайте каквито желаете доказателства, но не изнервяйте спокойния ни форум с Вашите претенции. Просто има начин за връзка със съпорта и това не е форума. Заключвам темата, защото трябва наистина да използвате някой от начините за комуникация”

  4. И още нещо от Спетрум – отправено до мен в техния форум:

    “Здравейте,
    предмета на разговора беше, защо това го нямаше по-рано: т.е налична сесия.
    18.11.2011 14:33:10 01:54:56 92.247.***.**
    отностно питането за 19 и 25 лв. Спектър нет има нови тарифни планове от месеци наред, стария план 19 лв. вече го няма, останал е само за клиенти които имат все още договори, били те срочни или стандартни, но договори. Имали сте договор който е изтекъл автоматично още април месец и сте приключили договорните си отношения със Спектърнет, като наш клиент общите договорни клаузи си важат. Т.е когато възникне проблем Ние да го отстраним в сроковете посочени там, ако не го отстраним Ви дължим компенсация извън този срок. Клаузата за тарифния план вече не важи както и клаузи който са свързани с някакви ваши задължения. Спектърнет не си позволява да удължава, променя или видоизменя договора Ви едностранно, без да сте отишли на каса, запознат и подписал нов договор на друг тарифен план, това всичко е по ваше жела ние. В случая не сте имали вече договор по смисъла който влагате, вие не дължите нищо, ние не дължим нищо. Странното е 5 месеца си го ползвате на новия тарифен план , на който за 25 лв, нямате договорни отношения от някакъв срочен характен, имате 2-но по голям канал 30мбит и сега търсите стрария който отдавна вече не го предлагаме ???? Общите клаузи са си за технически проблеми докато ползвате услугата за която сте си предплатил и си важат и сега за случилото се.”

  5. Айде пак: Къде и кога съм казал, че искам да ползвам по-ниска скорост?

    Това, за което имам претенции е, че в един момент вие можете да решите да ви плащам 25 000 лв. на месец….има ли пречки за това?

    И коментара завършва “за случилото се”, а какво се е случило!?

  6. Уважаеми Manahov,

    Маркирано ви е нарушение на правилата в Spectrum Net форуми.

    Причина: провокации и спам
    ——-
    провокации и спам
    ——-

    Това нарушение ви носи 2 наказателни точка(и) и като резултат може да ограничи достъпа ви до форума за определено време.

  7. Това е положението приятели – СПАМ, провокации…и съм отстранен от форума….
    всичко ми напомня на цензурата, която се шири навсякъде в нашата родина…
    Изкажеш ли мнение си провокатор, СПАМ-ър и нежелан :)

    Аз съм свикнал на подобно отношение и за пореден път доказах, че не трябва да си траем, а да си търсим правата – дори това да ни ковства от времето.

    От собствен опит знам, че е по-добре да си губим спокойствието за няколко часа, но после нещо да сме постигнали….

    Уважаеми дами и господа от Спектрум нет: Въпреки, че бях един срещу всички вас и цялата ви машина, въпреки че показахте на всички как процедирате, аз ще остана ваш клиент докато официално не се откажете от мен :)

  8. След като в 18:20 часа – вчера констатирах, че съм изолиран от форума на Спектрум нет, в 19 часа получих поредното съобщение, че съм баннат – на български, че нямам право да влизам във форума :)

    “You have been banned for the following reason:
    Системен спам в много теми въпреки предупрежденията на няколко човека от модераторите.”

    Причината е СПАМ :) – това, че си потърсих правата, потърсих обяснение – за Спектрум нет е СПАМ :)

    Утре като станете клиенти и им се обадите за проблем – има вероятност също да ви кажат, че сте СПАМ-ър, защото прекалено често им се обаждате.

    От Спектрум нет според мен очакват да си плащаме авансово, да си мълчим когато кабела им е затиснат от бидон с кисело зеле в някоя маза и да им се молим на ум за да не ги смущаваме както вчера във форума се изразиха “спокойния ни форум”….

    Цитирам по памет, защото както обясних вече нямам достъп до форума и няма как да копирам оттам реплики от сорта, че се радвали когато има недоволни клиенти!?

  9. Добрите новини трябва да се съобщават :) След писанията ми тук, няма как да отрека, че реагираха незабавно и вече прокараха оптиката до входа…
    Въпрос на дни е да стигне до апартамента и надявам се – проблемите да приключат.

    Леличката, която ги е спирала да прокарат трасето се оказа упорита и се наложи да си поговоря…в крайна сметка от Спектрум прецениха да я заобиколят, което им ковства 200 метра кабел….

    Ще ви държа в течение и безпристрастно и точно ще ви информирам за процеса на решаване на проблема.

    И пак повтарям: Реакцията на Спектрум беше светкавична и няма как да не съм доволен от това. Благодаря, че не си затвориха очите, а излизат с достойнството на истински професионалисти от ситуацията.

  10. Изчаках да ползвам оптиката поне месец и сега ви казва, че е много добре….дъжд, вятър, мъгла :) …нета го има…
    Благодаря на Спектрум :)

  11. Бясна съм! Тези са в състояние да дократ човек до лудост. Незнам какво да си мисля, че работят съвместно с психиатричните клиники и това им е също цел, да им предоставят пациенти, или служителите им идват от там заедно с техните работодатели, които доста добре са ги обучили. Постоянно повтарят едно и също нещо, без да има връзка с това което ги питаш в момента. За тях 5, 6, 24 часа без интернет е маловажен проблем, защото под “скоро” ще бъде оправен разбират толкова. Работата ми е толкова динамична за 24 часа аз върша хиляди неща, ако имам и интернет обаче.

  12. Приятно ми е да споделя, че откакто Спектрум пуснаха оптичен интернет и не съм им звънял нито веднъж.
    Това е доказателство, че когато българските фирми изградят навик да дават качествена услуга на клиента – ще печелят първо пари и после още доволни клиенти и още пари.
    Ако в района на Пикадили парк Варна Спектрум имаха оптика – vivacom щяха да са в миналото с допотопния си интернет….няма седмица, в която да не е имало проблем – преди малко пак имаше срив.
    Идвали са техници десетки пъти и нищо не предприемат – викат ще чакате оптиката :)
    Тая оптика я чакам вече три години и все кабела се оказва къс….
    Без да се опитвам да предсказвам – само споделям – vivacom ще останат компания, която да обслужва възрастни хора и социално слаби.
    Това е най-бавно развиващата се в технологично отношение компания в България.

  13. здравейте…утре смятах да стана клиент на Спектум Нет/М-Тел/ но след като прочетох отзивите се отказах…и без това нямам доверие на М-Тел…

Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван Задължителните полета са отбелязани с *