Дизайн и предпечат на визитки

С подобни файлове разполагат уважаващите себе си фирми

С подобни файлове разполагат уважаващите себе си фирми

Когато преди години за първи път видях тази схема за разположение на дизайна – не повярвах на очите си.

Описан е цвета на буквите, височината, отстоянието, шрифта, височината на логото и отстоянието от ръба на визитката.

Стоях, гледах безмълвно и ми стана обидно, че по света го правят по правилата, а тук непрекъснато преглъщаме коментари от сорта: “Еди къде си не ми взеха нищо за дизайн на визитките…” или “60 лв. за дизайн – не е ли скъпо?”, а най-си падам по: “….абе измислете нещо там – нали сте дизайнери :)

Ами ето – хората измислят, проектират, изчисляват пропорции, за което получават пари, а клиента самочувствие, че дизайна на визитката му е “пипнат” на световно ниво.

Да не говорим, че когато нещата са зададени и създадени по подобни правила – няма да възникват въпросите: “Ами той шрифта защо не е същия?” или “…синьото защо не е една идея по-синьо?”

Шрифта не е същия, защото сте хвърлили последната визитка и сте подали командата “Искам я същата…”. Добре е, че знаете какво искате, но ако шрифта визуално е неразпознаваем – дизайнера трябва да отдели време за да сравнява шрифтове. Въпреки, че според вас това му е работата - според него вие би трябвало да знаете кода на вашия си шрифт и така ще се избегне ситуацията, при която дизайнера е отбил номера – замествайки шрифта (защото сумата, която ви е поискал се е изчерпала), а вие недоумявате защо шрифта ви е друг – въпреки, че сте дали последната си визитка.

Уважаеми клиенти или посетители – моля ви уважавайте собствения си бизнес.

Визитката е първия, а понякога – последен досег с клиента. Не претупвайте компонента дизайн, а си платете за да имате качествено представяне на бизнеса чрез вашите визитки и да не изпадате в конфузната ситуация – дизайна първоначално да ви е безплатен и като решите да смените печатницата или рекламната агенция да не ви дават дизайна, защото първоначално не сте го заплатили.

Ивайло Манахов

Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван Задължителните полета са отбелязани с *