VIVACOM отново променят условията си едностранно…

От vivacom погазват всякакви норми за да докопат и последния шаран

От vivacom погазват всякакви норми за да докопат и последния шаран

От 1 септември vivacom променят условията си. Дори сключените договори преди тази дата – са с нови условия:

При сключените от частни лица абонамети за мобилни разговори – има опция да се доплатят около 7 лв. и да се говори безплатно към 5 номера от мобилната мрежа на vivacom.

Оказа се, че от 1 септември vivacom са преценили (това бяха думите на служител на vivacom проведен на 06.102011 около 12:30 часа), че напълно безплатно е прекалено и въвеждат ограничение от 3600 минути за петте карти.

На въпроса, защо това решение не е последвано от предупреждение към клиентите – отговорът е стандартния: “Вие сте се съгласил с общите условия” А основната философия на Общите условия на vivacom е, че могат да си променят каквото си искат, когато си искат – без да предупреждават.

Единственото спасение – както неведнъж съм писал е да стоите денонощно в техния сайт, да гледате какво предлагат и да пиете успокоителни, защото каквото и да променят – е едностранно например:

Ако решат – могат тия 3600 минути да ги направят 3 минути и вие просто трябва да се съгласите…Задайте въпрос на служител на vivacom каква е гаранцията, че след като разговорите на тия пет карти са били безплатни, вече са 3600, а утре може да са три минути и ще получите отговора: “Няма как да стене”!? :)

И понеже Комисията за Регулиране на Съобщенията служи само за показност – vivacom ще си правят каквото си поискат и може би трябва да се вдигнем подобно на проблема с Катуница, да им обградим офисите и да им обясним, че ако продължават така – ние ще им променим условията…

Моля напишете вашето мнение

Благодаря предварително: Ивайло Манахов

5 коментара по “VIVACOM отново променят условията си едностранно…

  1. Вивакомците са важни със сигурност. Ама я вижте за какво става въпрос в държавата ни. Според вас наистина има ли един важен въпрос, които може да се идигне над другите и да се сложи някакво начало на решаване на проблемите?

  2. Напълно съгласна! Аз също се сблъсках с чудото, наречено VIVACOM. За себе си взех решение – не ме интересуват техните условия, нито договори!

  3. Проблема е в нас и пак в нас, защото ние сключваме договорите с vivacom и всички останали телекоми…В интерес на истината vivacom предлагат най-добрия сервиз и всичко, което пиша е за да подобрят още повече отношението си спрямо клиентите и най-вече тарифите си.

  4. Ивайло, първо, длъжен съм да започна по начина по който започнах ( СЕО гилдията, а и ти разбирате за какво говоря) и второ: Идеята ти е много хубава, да си подобрят отношението, но също така е и леко утопична. Защо? Докато държавата им позволява да си правят каквото искат нищо няма да се промени. Институции като КРС и КЗП меко казано не вършат нищо. На оплакването ми, че Ментел ме тормозят с безобразно глупавите си СМСи госпожата от КЗП ми отговори: “Ами господине, те тозмозят цяла България”. WFT? Това оправдание ли е? Отговор ли е? И всичко си продължава по старо му. Аз се оплаквам, пиша жалби, институциите се правят на разсеяни, монополистите си продължават своеволията и кръга си продължава докато свят светува.

  5. Държавата сме ние – това, че временно са ни я отнели за мен означава да се борим за да си я върнем. Да, едни хора са ни я отнели, сложили са си някакви удобни хора по върховете.
    Тези, същите хора си прехвърлят отговорността, защото това им е основното занимание.
    Тези, същите хора обаче със сигурност се страхуват повече от мастилото отколкото от кръвта (разбирай блоговете и форумите).
    Затова пиша тези статии – не защото нямам работа, аз да запалвам искрица в главите на хората и тази искра да им напомня когато се налага да вземат решения.

Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван Задължителните полета са отбелязани с *