Как си купих Ауди А4, 1.9 TDI, 110 конски сили

Audi A4

Audi A4

Както казва Краси (шефа на сервиза, който вече ме обслужва) – “… ще ти избера “КОЛА” – и ми избра кола – Ауди А4.

Жена ми кръсти колата “Кашчей безсмъртни”, защото имала пра-историческа линия. Звучи ми добре – нещо като корав звяр (така го нарече и приятеля ми от Казашко  Василий).

При условие, че бях се спрял на Fiat Punto – Ауди А4 е коренно, различен звяр: твърда, но не лигава возия, двигател, който ако не е на предавка – се съпротивлява, че съм го оставил без работа….

Колата има един недостатък – много върви :) Като я свалиха от автовоза  и подкарах я угасих три пъти – пускам съединителя, а тя отскача и угасва…. не бях свикнал с демаража….

Краси (консултанта по покупката) и така познат в авто-средите като Красьо Тасманиеца докато я купувахме отсече: “Ще береш много ядове с тая кола – много върви :)

Ето и хронологията: Когато се изправих срещу Краси (препоръчан от приятеля ми Мариан) – чух следната реплика: “Как ще те навирам в Пунтото?” – по телефона му обясних, че съм си харесал Фиат Пунто и го моля за експертна оценка. Отидохме до авто-къщата, в която бях харесал пунтото. Беше затворена :) , но Краси ме попита коя е колата и след като я посочих – след 3 секунди заяви: Удряна е!!! Сега, след няколко седмици няма как да знам дали е била удряна, но не съжалявам :) Краси заяви, че ще ми избере КОЛА и го направи :)

Сподели, че имало едно Ауди А4 и с ремонта на предницата ще стъпи на 3800 лв. и аз влязох в нета да видя що за модел е. Влюбих се от първия миг…страхотна кола….Оказа се, че колата вече е продадена…

Звъннах му и ми казах: “Ауди А4 е колата”!

След няколко дни ми звънна по телефона: “Намерих ти колата – Ауди А4 – 5200 лв.” Казах му, че имам 4000 и след 10 минути цената беше 4600 лв. Влязох в българските портали за коли за да видя нещо подобно. Намерих едно Ауди А4, 1.9 TDI, 110 коня, червено – както ми каза Краси. На другия ден след покупката си пуснах компа, браузера зареди автоматично последните сайтове, в които съм ровил и се отвори точно страницата с червеното Ауди А4 от предния ден – ако щете вярвайте – гледал съм колата, която вече бях купил – познах авто-къщата, от която бяхме купили колата и самата нея :) – съдба….

Регистрацията ми ковства 25о лв.: 150 лв. държавни такси, 50 лв. еко-такса (направиха ми я в авто-къщата, иначе е 100 лв.), 50 лв. дадох на едни момчета, които имат офис до КАТ Варна и ти помагат в регистрацията. Всеки от тях вкарва по няколко коли за регистрация, ходи по гишетата, помага при прегледа на колата – с две думи без тях нямаше как да вляза в 12:30 ч. и да приключа с поставянето на номерата в 17 часа. Това са едни от петдесетте лева, които дадох с удоволствие :) . Да не забравя – тия момчета правят всичко без ваше присъствие ако им направите нотариално, заверено пълномощно, иначе подобно на мен – лично трябва да стоите в колата и да я придвижвате.

Иначе ако сами регистрирате колата:
1.  Нареждате се на опашка за номер
2. Изчаквате реда
3. Влизате на канал за преглед на колата
4. Гледат всичко – фарове, двигател, номер на рамата и на двигателя
5. След прегледа се нареждате на едно гише и там ви приемат документите
6. Чакате около 40 минути документите да бъдат придвижени за номера
7. Викат ви на едно гише и получавате талона за номерата
8. След още около 30-40 минути изкарват номерата на колата и се нареждате за да ви ги сложат
9. Отнема само около 5 часа, а ако не бяха тия момчета – може и няколко дни :)

Ремъци, масло, филтри:

Понеже колата е внос от Италия, а там думата поддръжка я няма като понятие :) , вкарах колата в сервиза и за 480 лв. ми смениха всички ремъци, ролки, филтри, масло, антифриз.

Честа практика е по време на транспорта от Италия – да изчезват CD ченджъри, крушки – особено ксеноните както е в моя случай. Навигационния панел също се е заключил и се наложи разблокиране, нов акумулатор, зимни гуми и следва каране :)

620 лв. 4 джанти втора употреба (4 x 20 лв.) и 4 зимни гуми FULDA

177 лв. с ДДС за нов акумулатор

20 лв. – април 2012: смяна на зимните с летните гуми – летните ми гуми стоят на алуминиевите джанти и просто размениха зимните с летните.

120 лв. – април 2012: регулярна смяна масло, филтри при изминати 10 000 км.

очаква ме и смяна на някакъв тампон в ходовата част (дясното колело потропва), но не е каре….ще ви държа в течение.

1200 лв. – май 2012 смяна на носачите на предницата – 12 броя общо на двете колела (сега вече ме изядоха за скъпите части на Ауди А4)  :) Все пак колата е на 175 000 км., а тия алуминиеви носачи не подлежат на ремонт. Дори да се подмени единия, съвсем скоро следва и другия. Избрах да сложа оригинални и сега колата вози като нова.

100 лв. за четири нови накладки – май 2012.

 

Разход на гориво – градско:

На 22 юни 2012 засякох разхода градско + климатроник: 6.8 л. на 100 км. (100 км. градско ми струват 17 лв, 1 км. = 0.17 лв.)


Поръчка на Ауди:

Говорих с Краси днес: Някой ако иска да купува Ауди или друга кола, да пише коментар, какво тъси и до колко пари. Краси има хора из цяла Европа. Ще изпратят снимки и в момента, в който изберете кола, внасяте 500-1000 лв. и колата се доставя със съответните гаранции. Като пристигне – плащате остатъка от парите.

Данъка на колата в Местни данъци и такси Варна:
150 лв. данък за 2012 г.
Имайте предвид, че в София данъка е два пъти по-нисък, а в Пловдив – три пъти по-нисък
Във Варна данъкът е висок, защото ние не караме по улиците, а летим над тях за да не си разбиваме колите и така практически ние запазваме асфалта и затова ни глобяват – като не разваляме улиците – няма ремонти. Няма ли ремонти – няма пари по джобовете. Айде сега един висок данък на тарикатите дето караме над улиците….

Претапициране на тавана:
Септември 2012 се наложи да инвестирам 120 лв. в претапициране на тавана. Платът увисна и ми опираше на главата докато карам, траях го само няколко дена :) . В цената влезе освен материала и труда. Стана за половин ден. После една седмица като спирах пред офиса – отварях вртите и багажника да се измирисва лепилото.
Иначе стана все едно е излязла от завода – тавана беше изпънат като оригиналния.
Пича, който ми свърши работа е от Варна – ако желаете координати – пишете като коментар и аз ще получа имейл и ще ви върна координатите.

140 лв. – смяна масло, филтри – октомври 2012

200 лв. – ремонт горивна помпа – октомври 2012

3177 лв. за части, ремонти от купуването на колата до ноември 2012 (227 лв. на месец…)

2013:

250 лв. Смяна масло, филтри – юли 2013

100 лв. ремонт предна броня – юли 2013

300 лв. – подмяна маркучи спирачки, заден спирачен апарат за ръчната спирачка (50 лв. втора употреба), тръбата за отвеждане на картерните газове (30 лв. втора употреба)

Пълен комплект алуминиеви носачи Ауди А4

Пълен комплект алуминиеви носачи Ауди А4

Промоция от моят приятел Краси за смяна на пълен комплект носачи за Ауди А4:

Приятели, моят сервизен Краси, който ми избра Ауди-то и, който го поддържа :) намери носачи, за които се изръсих 1000 лв. наполовина….

Офертата е следната:

Сменя ви пълния комплект алуминиеви носачи, чисто нови – носачи + монтаж: 599 лв.

Промоцията всъщност е постоянна :)

Сервизът му е във Варна, така че ако не сте от Варна, ще го помоля да ви изпрати носачите по Еконт. Ако ги получите в офис на Еконт и предплатите по банков път – 499 лв. – доставката е от него.

Който е на зор – да пише коментар, имейла го виждам само аз.

80 коментара по “Как си купих Ауди А4, 1.9 TDI, 110 конски сили

  1. Реших да записвам всички разходи и проблеми от момента на написване на статията – както вече споменах – нямаше ми ги късите и се наложи да дам 35 лв. за две крушки BOSCH

    21 лв. за 2 предни и 1 задна чистачки

    (тези неща са месец след покупката на колата)

  2. Каня всички каращи Ауди А4, 1.9 TDI да споделят тук мненията си относно модела….коментарите се публикуват след одобрение от модератор.
    Моите наблюдения относно разхода (една от най-коментираните теми) – с 50 лв. – изминавам 350 км. градско във Варна.
    Със същия разход се похвали мой приятел, който кара чисто, ново Рено…
    Пиша всичко това въпреки мнението и на една стара шофьорка, която ми каза следното: “Абе мойто момче – дизел втора употреба не се взема…”

    Може и да е вярно, но то и жена втора употреба не се взема, а 99 % ги вземаме ползвани (както казва приятел на мой приятел – “абе мойта две деца роди, на 30 години е и още е запазена :) ”)
    Живота ни е втора употреба…..

  3. Понеже започнахте да ми звъните на телефона в офиса за да ви търся Ауди – нека се разберем така: Аз с коли не се занимавам.

    Мой приятел Краси ми избра Ауди-то, така че който иска помощ да пише тук коментар и аз ще пращам номера на Краси. Малко е серт и ще преценявам на кого да давам телефона :)
    Аз съм иначе доволен – още си го карам и се кефя :) Е, за смяна на масло съм, но за 10 000 км. планирана смяна на масло си е бял кахър.

  4. Колега, айде виж там твоя приятел да намери нещо за около 6000 лв. като твоето, телефона ми е:…………………….
    Иначе казваш не гори много?
    Всеки вика, че предницата била към 1000 лв. ако се скапе – твоята как е?
    Аз до този момент голфове търкалях, обаче един приятел си взе като твоето А4 и направо ме разби с мощ и добра возия….голям кеф….айде пиши тук, че съм на зор

  5. ОК, ще се погрижа

    Ами 50 лв. слагам и изминавам 350 км. градско – това много ли е? Все пак става въпрос за Ауди :) , а не за голф – караш голяма кола, а плащаш малко.
    Предницата действително е към 1000 лв., обаче после ще караш и ще пееш, пък и никой не е казал, че ще се качиш и предницата ще замине
    След като си се возил – какво мога да ти кажа повече – Ауди и марка, голяма, мощна, благодатна кола.

  6. “(…)за 480 лв. ми смениха всички ремъци, ролки, филтри, масло, антифриз.”
    Тази цена в някой квартален гараж ли я постигна? и с оригинални части ли или…
    Изчел съм доста за въпросните аудита и останах с впечатление че сумите по поддръжката са астрономически :) (което е и причината да не съм собственик на А4)

  7. Уважаеми Николай – така и не разбрах какво карате вие.
    Ясно, че много четете – това е добре.
    Ауди е благодатна кола.
    Какво избирате – кола, която е създадена да се поврежда често и частите да са на ниски цени
    ИЛИ
    Ауди, което се поврежда понякога?
    Да не би да сте от тия, които си купуват части и събота и неделя лежат под колата, докато ние с Аудит-а си караме за кеф?

  8. Явно въпросът ми е прозвучал като заяждане…
    Все още избирам автомобил, който ще бъде и първият ми (ауди А4 ми е фаворит), но отзивите в интернет пространството леко ме разубеждават. По този въпрос питах за цената за смяна на гореизброените части.
    “Да не би да сте от тия, които си купуват части и събота и неделя лежат под колата” Нямам си и понятие от автомобилна механика и Не не съм. ;)

  9. ОК, извинявай :)
    От август 2011 г. карам моето Ауди и до сега само едно каре се е обадило – 50 лв. струва и смяната 20 лв….
    Иначе сипвам дизел и карам
    Ако си от Варна – ще те заведа при моя сервизен и ще ти каже много неща за Ауди – скъпи части – да, но не се чупят лесно.
    Колата е невероятно благодатна – 50 лв. – 330-350 км. градско
    Много съм доволен – колкото едно “пунто” гори.
    Корава кола казвам ти – но зависи от избора.

  10. Този разход изглежда супер, Мерси за инфото, аргументите на страната на ауди!

  11. Пак ти казвам – вземи някой с компютър за диагностика за да види:
    1. Реалните километри
    2. Компресията на буталата
    3. Какво е сменяно (на моето Ауди – турбото беше сменяно)
    4. Компютъра трудно се лъже….

  12. Здравейте, пак съм аз,
    От днес съм собственик на Ауди А4 ТДИ 110hp Само цвета е друг!!! Искам да плагодаря за съвета, колата е уникална и си заслужава всяка стотинка!
    Поздрави Ники

  13. Добре, че коментара не е от днес 1 април, че щях да помисля, че се шегуваш :)
    Поздравления за покупката на Ауди….радвам се, че си доволен – както ти казах Ауди е благодатна кола и тепърва ще и се радваш.
    Убеди ли си за какво иде реч ;)
    Само внимавай първите дни с десния педал, че много скача “немския котарак” :)
    Пиши след време впечатления. Тук не е форума на Ауди, но се събрахме двама доволни собственика на Ауди.
    Повече Ауди-та – по-спокоен живот :)

  14. И аз гледам за Ауди , 90 к.с. :)
    И един съвет – посочвайте конкретни цифри , че това с Х лева еди колко си километра , при тия плаващи цени не помага много. Колата харчи л/км , градско , смесено , извънградско …

  15. ОК, значи:
    Живея във Варна. Всяка събота зареждам дизел и с 18 литра изминавам 330 км. с климатроника, който по принцип винаги е в режим, което означава, че в града ми гори 6/100 км. Става въпрос за разумно каране – без ексцесии на кръстовищата. На прави участъци вкарвам пета и си върви на 1200 оборота като двигателя “не се чува.”
    Мой приятел скоро ще започне да монтира бутилка на пропан бутан (LPD) и по неговите думи разходът ще падне наполовина, в смисъл: към дизеловото гориво се смесва пропана и се постига впечатляваща икономия. Това чудо е познато като дизел на газ….

    Извън града разхода е подобен като се движа около 100-110 км. в час.

  16. продавам AUDI A4 1,8T 150 k.c. avant 4×4, 156200 km, сив металик, аларма, централно заключване, ел стъкла и огледала, 4 нови гуми, cd- перфектна
    разход градско 10-12 / извънградско 8.
    Който може да си го позволи моля да звани 0898792922.БУРГАС P.S. ЦЕНА 5800

  17. Здравейте колеги, поздрави за перфектните ви избори.
    От година и половина и аз съм собственик на А4, 110 коня – дизел.

    Доволен съм много от разхода. Аз съм от Благоевград и тук градско без климатик ми прави 6,5 литра на 100 км. Извънградско съм го докарвал до 3,9 литра, но това е когато карам с ограниченията, въпреки че с тази кола трудно се удържам.

    За разходите по нея:
    сменях предницата с евтин комплект, и за 15 хил. км само дясната бялетка, след 60 км крос по много пресечен терен, ми тропа за момента, останалото изглежда добре за сега. Обслужването ми излезе 300лв. само за материали като всичко сам съм сменял и пари за труд не съм дал.
    Общо взето всичко сам си права, че нямам достатъчно за да давам на другите. Но въпреки че е невероятна кола и тя си има кусури, няма какво да се лъжем.

    Ако наистина колата е на 175 хил., те първа те чакат някои работи за ремонт. Не се сърди колега, от това което ще ти кажа, но колата на дали е на по малко от 300 000 хил. щом турбината е сменяна колата или е на километри, което въобще не пречи на този двигател или е карана душманската, което пак не е кой знае какво за този двигател.
    Всичко по тракането може да се разбере. Интересува ме как замери компресията на цилиндрите и как разбра че тези километри са реални? Пак ти казвам не мисли че се заяждам, питам за да знам как мога да го направя и аз? Използваш ли ауди форумът? Там има доста теми и момчета с който може да обменяш информация и опит относно тези коли :) поздрави.

  18. Светльо благодаря, че си отделил време да напишеш мнение.

    1. Колата я избира и обслужва мой приятел със собствен сервиз във Варна. Скоро и аз го попитах дали километрите когато я купувахме преди година са били реални. Отговори, че 50 000 км. били отгоре, но не ми казал, защото не било от значение за този мотор – пробег без проблем до 500 000 км.

    2. По-скоро колата е карана душманската, защото като я вдигна на подемника през май и се хвана за главата – по ходовата част нищо не беше пипано….както вече писах сменях цялата предница и накладки.
    Колата е от Италия и в жабката намерих много карти на Италия, което ме кара да мисля, че собственикът е обичал пътешествията, а с тая кола явно се е изкушавал да натиска педала :)
    Отделно обаче Краси – човекът, който ми поддържа колата като я купувахме каза, че тази кола е седяла в гараж, защото червената боя най-бързо заминава, а тази боя е много запазена.
    Като потвърждение за душманското каране е екстрите, които италианецът е избрал при покупката – титаниево алуминиеви джанти, едната по каталог на Ауди струва 1700 лв.

    3. Относно компресията: Краси ми е казвал, че с компютъра за диагностика, който винаги носи със себе си се вижда и компресията, може и да греша – ще го питам :)

    4. Относно бъдещи инвестиции: Аз съм наясно, че с кола на 15 години ме очакват разходи. Ауди има скъпа поддръжка. Краси казва по този повод – скъпа поддръжка ама не се чупят. Преди месец в сервиза му имаше Рено на 100 000 км. за основен ремонт….каза, че още толкова ще изкара и това ще е, а е кола на няколко години.

    Като правихме предницата на компютъра излезе, че датчиците на ABS-а са за смяна – единия е 250 лв. :)
    Апарата за централното също дава признаци, че издъхва.
    Имам теч и на масло – доливам през 2 седмици и ще има ремонт….това е на този етап.

    За сравнение – мой приятел взе преди години Опел Астра за 3000 лв. и почти веднага се наложи да направи основен ремонт. Сложи централно заключване, климатик и какво ли още не.

    Колегата кара Пунто – на пръв поглед непретенциозна кола. Купена е нова през 1998 г. През последната година сменя задни главини, накладки, имаше проблем с двигателя – общо даде около 1000 лв. За същото време съм сменил на Ауди-то предницата и накладки за 1400 лв….
    Съсед купи чисто нов Ситроен Пикасо – вече му хлопа стъклото на предната, дясна врата. От 2-ра на 3-та му иска 2000 оборота за да превключи нормално. От сервиза на СИтроен във Варна вдигат рамене. Той има и Пежо на няколко години, Свърши гаранцията и преден лагер се прецака – 600 лв. даде….

    Всяка кола си има проблеми. Ауди са здрави – двигатели, скоростни кутии и прочие. Сменят ли се основни компоненти – колата си върви без проблеми. Дизеловите двигатели след 2000 г. се затормозяват от некачественото гориво в България, а едната дюза е хилядарка :) ….темата е безкрайна.
    На този етап съм доволен от Ауди А4 и не мисля да го сменям.

  19. Със здраве да си я караш и да и се радваш, колега. Така е, счупи ли се нещо, сменяш и забравяш. Като цяло е здрава кола, само дето тия италиянци нищо не пазят та за това колите са толко оръфани. Може ли да попиташ твоя познат по-подробно за компресията? От къде ти тече маслото, и аз имам теч но не ми се занимава да го оправям още, защото разхода е малък, за 8000 км към 700 мл. масло харчи. Иначе моята италиянска каручка я взех от Дупница на 180000 “реални” км, всъщност са 320000 км. и съм повече от доволен. Двигателя се държи и върви чудесно. Не мога да разбера какво е пипано по него точно, само повдигач потропва малко по злокобно, но ще изкара още доста, но иначе почти всеки компонент беше ремонтиран, доста от тях ремонтирах на ново, но важното е че сърцето на колата за сега не се предава. Много обичам да си ровичкам и оправям сам колата, нямам доверие на “майстори”, в началото я водех все по майстори, професионалист да пипне, да ама след това винаги ставаше по-голяма беля. Сега което мога сам пипам, което не или нямам условия и в краен случай, ходя при доверени хора от ауди форумът. Това на снимката ли е твоята кола? Изглежда много добре, само дето фаровете ти ли ги сменя или така я взе?

  20. Благодаря за пожеланията Свтльо :) Карам си с кеф Аудито….
    За компресията ще ти пиша допълнително.
    Компютъра е чипнат и двигателя е гъвкав все едно на бензин върви. Даже Краси иска да свали настройките на софтуера, защото според него са невероятни :)
    Това на снимката е колата – така съм я взел – джанти, фарове, откраднаха ми при транспортирането ксеноните…, но здраве да е :)

  21. аз пък dа ви кажа имам от 3 гоdини голф 4 2000 гоdина 1.9 Тdи 116 коня с чип в момента е 146 коня върви много харчи 5.5 среdно като повече в София върви много съм dоволен супер кола супер зdрава нищо не съм сменял по нея окачването е бетон само като я взех ремъци и ролки и смяна на масла и само сипвам нафта и карам тествал съм я с 90 100 разхоdа извън граdа е 4 при 120 140 е 4.7-8 а съм я пробвал с 200 210 постоянно по магистралата 6-7л повече не вdига а какви коли слагам в dжобdчето иdея си нямате :d

  22. А!? Колега с голф…..тая статия е за Ауди А4, да не би да сте решил да сменяте голфа с Ауди :) ?
    Голфа е “братовчед” на Ауди и все пак тук си говорим и за удобства, возия…..няма как Голфа да вози като Ауди…
    Това разбира се си има цена. Предпочитам да дам едни пари за предница, но после да си почивам в колата дори и след 500 км., а не като сляза и да тичам до най-близкото легло да си почина от пътя :)

  23. колега всеки с преdпочитанията си нищо против А4 но голфа е dоста по зdрава кола а за возията може dа поспорим Ауdито вози по хубаво но не кой знае колко но пък голфа в завойте стои залепен за пътя а возията му е нормална не е като на типичните спортни купета като Фиат Купе или Хюнdай Купе а за вървенето разлика от земята dо небето А4 1.8 Турбо го размазвам а ако сравним с голф 4 вариант разлика във возията почти никаква

  24. Иване, не съм от хората, които си мерят….Описах как избрах Ауди А4. Като се убедя, че Голфът е по-добрата кола, ще напиша статията “Как си купих Голф”.

    Незнам кого размазваш и защо, но джигитите трябва да изчезнат от улиците, защото изправят на нокти нормално движещите се водачи. А най-честите нарушители са управляващите Голф-ове. Незнам дали да караш Голф е някакъв начин на живот, но определено съм свидетел на брутални изпълнения – отнемане на предимство, тунинг на аспуха, който реве все едно минава трактор….

    Но виждам, че не мирясваш – коментирай багажника на Голфа спрямо Ауди А4. Семейството ми често ходи на почивки и ми трябва удобен багажник…

  25. Ей аз не убеждавам никой в нищо на теб ти харесва Ауди е аз нямам семейство на 22 съм и не ми трябва семейно комби а здрава бърза и малко харчеща кола багажник не ми трябва аз лично съм си сложил музика като допълнение там и пак казвам голф 4 комби не отстъпва на возия и размери на аудито и + това ако нещо се счупи на Аудито парите са доста повече от на Фолксвагена. А по въпроса с джигитите това че обичам и мога да карам бързо да преценявам по бързо от останалите и да знам кога къде и как да изпреварвам ме прави по-добър от останалите които сте “на нокти” аз карам бързо но разумно и повярвай ми научих се да карам от малък и това че имам по малко години официално зад волана не значи че съм по слаб зад волана а съм виждал мноого хора с много години като шофьори и не могат да откъснат да карат и са много по голяма заплаха за останалите така че не бързай да причисляваш всички голфаджии към категорията “джигити” има можещи и неможещи това е истината

  26. Ей!? :)
    Значи съм познал за джигита…Да не би Голфа ти да е черен, с две врати, затъмнени задни стъкла и ауспух дебел като водосточна тръба?

    На 22 г. може би си се научил бързо да превключваш скоростите и да натискаш истерично педала на газта, а това означава, че имаме още едно камикадзе на пътя…

    За тия, които според теб сме “на нокти” – такива като теб ни разрушават удоволствието от карането. На всичкото отгоре ви пазим, защото я си представи всички да започнем да надуваме музиката в багажника (предполагам рап) и под напора на адреналина да спрем да чуваме и виждаме наоколо, да забравим да даваме мигач и да се престрояваме когато ни скимне….Какво ще стане тогава? Ще решаваме споровете с правилата за уличното движение не както пише в листовките, а с юмруци?

    Пътя не е писта. Не е и място за въртене на гуми. Не е място, на което всеки си прави каквото си иска. Като искаш да караш бързо – що не отидеш да си платиш в Гърция на някоя писта и там да видиш колко са възможностите на голфа?

  27. Много си dалече от истината за съжаление 4 врати сив съвсем нормално изглежdащ със стоков ауспух и това със скоростите съм го научил още на 12 гоdини. Затова не прибързвай с изказванията това че съм на 22 не означава че нямам опит мога dа карам в пъти по-dобре от dоста по-възрастни от мен и като казвам че обичам dа карам бързо не означава че набивам пеdала dо ламарината и не го пускам случайно dа си чувал за техника на спиране с връщане на скорости с dвойно амбреиране с межdинна газ dокато в същия момент натискам и пеdала на спирачките. Това е каране със стил не просто превключване на скоростите и повярвай преdценката ми е безпогрешна и много много бърза свикнал съм със скоростите освен това имам всички категории от А dо Е. Баща ми е бил състезател и ме е учил от малък затова не бързай просто ей така dа поставяш опреdеления за шофьорите спрямо гоdините

  28. ОК, да спрем до тук, защото тук си говорим за Ауди…Ако нещо ще казваш за Ауди – заповядай, но как ще изказваш мнение, като не си притежавал Ауди и няма как да си опознал колата….

  29. Добър вечер ! Искам да ми дадете някакъв съвет.Карах Голф 3 ТДИ и точно преди да сменя ангренаж се скъса и следователно насочих се към Ауди А4 1.9 ТДИ 90к.с(седан) та мисълта ми е дали да го взимам,че много ми казват ”не си го вземай това е кошник,много се троши,ще имаш ядове с тази кола”, и това е единственото нещо което все още ме колебае,но вече съм го капарирал въпросното Ауди..:)

  30. Много зависи кой ще погледне колата преди да я купите. Ако я докарате до Варна – моят приятел ще я вкара в сервиза на диагностиката и ще я види….Ако никой не я погледне през диагностиката по-добре не рискувайте.

  31. Не знам..пробвхме я много ми харесва как върви и като цяло как работи двигателя и направо се влюбих в този автомобил.. ще ходя тази седмица с баща ми й мисля да я закарам в някой сервиз на Ауди,все пак мерси за информацията.Безаварийно каране на всички :) !

  32. Ауди А4 е наистина страхотен автомобил….Двигателя е признат от всички като здрав….Единствения проблем е предницата, която излиза около 1200-1400 лв. ако трябва да се подменя с нова и оригинална…По мнение на моят сервизен – няма смисъл да се подменят носачите един по един, а направо да се сменят всичките.

  33. Здравейте всички! Днес правя 4 месеца от както имам Audi A4 1.9TDI – 110 h.p. ,седан.
    Това е 3-тата А4 в семейството, първата беше същата , но преди 6-7 години, а сега аз и брат ми си взехме по 1, само че неговата е комби, куатро, същият двигател… много харесах модела още преди години когато помолих баща ми да купи 1-вата за него, но след година я продадохме на печалба…
    Да се върнем на моята: колата е супер, за около 300лв. смених масло, маслен, горивен, въздушен и на климатика филтри + 2 десни горни носача, ангренажен ремък и ролка на климатика. Колата е много пъргава и имам само 2 неща да дооправям по нея – едното е май каре.. нещо почуква леко, когато тръгвам в остър десен завой и натоварвам колата (тежестта на предницата се изнася в ляво) чува се леко почукване от ляво… второто нещо са задните спирачки – колата е внос от Италия, за 3900, супортите и дисковете са поръждясали малко… цилиндъра май е леко запекъл, отделно има нещо като водачи или не знам какво са (две железа с гумички и резба) май водят правилното плаване/движение на супорта – разглобих и т.н. но се извинявам за незнаенето си на техническите понятия… Та едната от тези метални пръчки се беше спекла от ръжда и я поизшкурих малко с финна шкурка за да сваля ръждата – сега се движи добре, но накладките са ми без феродо – трият на желязо, ще ги сменям… беше се изтъркала само на задна лява гума вътрешната накладка – тази на цилиндъра, другата си беше ОК… Като цяло това са единствените проблеми което не е нещо много и нещо скъпо…
    Като цяло не пипа масло, върви добре, удобно, но и стегнато, карам я само в градски условия, така че мога да дам само градски разход – около 6.2л./100км. , ако я пришпорвате – около 7л./100км. ,
    ако карате неграмотно (газ,спирачка, гаснене на всеки завой) –л./100км.
    Думите на вуйчо ми когато си я взех бяха: “Видиш ли такова ауди 1.9 тди, 110 коня, АФН двигателя с двата кюнеца щръкнали надоло отзад – тая кола ще те отвози та ако ще и 800 000км. да е …”
    на километража пише че е на 176 000 км. , но ме съмнява, не вярвам да са толкова малко, по-вероятно е да са или 276 000 или 376 000 , но не и 176 000… имам кабел VAG-COM от един приятел за малко и скоро ще пробвам да видя мога ли открия реалните километри…
    От експериментална гледна точка в колата се побират 13 човека – шофьор, двама пътника до него, 3ма на задната седалка, още трима седнали в тях и 4-ма в багажника – 2ма легнали спокойно вътре и още двама седнали открая… :D
    Поздрави, и спокойни моменти зад волана…

  34. Здравейте,
    И аз се сдобих с Ауди А4, но я имам от два месеца и незнам все още като кола какво представлява///

  35. Относно коментара за Реното на 100 000км.Моето е на 342000км,бензиново 1.8 90 коня-двигатела си работи перфектно без да пипа масло.Основен ремонт още не съм правил,нито предница за 1200лв,само два външни накрайника-100лв. с реглажа.Познавам собственик на Рено Мастер бензинов-700 000км-без основен ремонт.Друг собственик на Рено 19 1.9 дизел,от първите 19ки-продаде я на 540 000км,следващият собственик още си го кара без проблем.Не искам да го тълкувате като заяждане и аз много харесвам Аudi,но не подценявайте Renault.Аз мисля,че спрямо цената и подръжка Audi не е много добър избор.За 6000лв,може да се купи Рено 2004г.,и интериора и екстериора са в пъти по добри спрямо Аудито,а екстрите са два пъти повече,разхода е същия,вървенето и комфорта,по-добри,подръжката пак ще е по-евтина,да не говорим,че дизела на Рено е много по-тих от TDI.Пак казвам,харесвам Ауди и BMW i Mercedes,но това е голата истина.И аз искам да кара тези марки,но като се замисля и пресметна разходите…………….????????.Ако вземам 3000лв. заплата бих си купил една от тези марки,и нямаше изобщо да коментирам или споделям разходи които на фона на цифрата 3000 са нищо,но на 300 са в пъти повече.Извинявам се ако съм засегнал собствениците на престижните марки!Ако съм излъгал за нещо-нападайте!

  36. PS>Само за инфо-колко струва AUDI A4 2004г.Познавам и собственик на Ауди А4 3.0 tdi 2007г. който смени 6 броя дюзи-1300лв. бройката.Купи я 2010г.,и ги смени 1 месец след покупката,не сега.

  37. Нападам само такива, които не се обосновават а нападат ей така…..Не съм карал Рено и няма как да коментирам…

  38. Относно спора по-горе за Golf 4 и Audi,няма по-стабилна кола в завоите и с по-добра стъпка от Audi(за Quattro да не говорим,то е най-добро в това отношение,буквално стои като залепнало на пътя).Това е автомобила с най добро разпределение на въртящият момент към задвижващите колела(не важи за Audi А3).Въпросните носачи са направени точно за това,за по-добро управление на автомобила и съответно по-голямо удоволствие от шофирането.

  39. Това обяснявам – всяко удоволствие си има цена. 1000 лв. не е сума, която да тежи толкова, а това което осигурява няма цена – сигурност и удобство….

  40. за коледа и аз си купих ауди а4 tdi 110коня, хареса ми от пръв поглед ,смених ремъци ,ролки ,масла и филтри и др ,нов акумулатор в гараннция,върви добре ,малко са объркани жичкита по таблото но се ядва ,единствения проблем е че немога да си събера бидоните в багажника и да ги занеса да си сваря ракията ,за което много ме хвана яд те са 80 см ,а тавана е 70 см на 170 хил км е а аз съм изминал с нея не повече от 50 км градско каране в силистра .Мисля да я продам ,на каква цена ориентировъчно вървят ?

  41. Здравейте колеги.На скоро си купих ауи А4 quattro и старата ми А4-ка 1.9TDI 90 коня 1997 год. реших да я продавам че така ми стои в гаража и няма кой да я кара.Сменил съм ремъци,ролки,масла и филтри преди 5 хиляди км .По предницата няма забележки и върви чудесно като за 90 коня,та колата е добра и е за човек който ще и се радва и поддържа както подобава.Та затова пиша тук ако някой има интерес да пише.

  42. Pingback: Газо-дизел или дизел на газ - разход под 10 лв. за 100 км. | Танграм рекламна агенция

  43. Pingback: Как смених алуминиевите носачи на Ауди А4 за първи път | Танграм рекламна агенция

  44. Здравейте колеги. Виждам че тук се заформя много интересен форум на АУДИ.
    Аз лично съм собственик на такова АУДИ от 2006 г.
    Тази кола остана в семейството като най-хубавото и икономично возило.
    Всички и се радваме когато пътуваме с нея дали ще сме в България или чужбина.
    Проблеми има като всяка друга, но не чак толкова.
    Моята мина вече 500 000 км. и знаем, че идва краят, но за сега тя се държи мъжката.
    Имал съм много коли от различни марки – знайте тази е много здрава, въпреки разказите на много хора.
    АУДИ е висок клас кола и бъдете горди, че сте собственици на този автомобил.
    Всичко хубаво на този свят се плаща скъпо. Поздрави на всички!

  45. Симо, благодаря за чувствения коментар. Да караш АУДИ е различно усещане, дори жена ми вече усеща разликата ако случайно се качим в друга кола или такси.
    Позволих си да пренапиша коментара ти на кирилица, защото много ми хареса и така по-пълноценно ще го прочетат тези след нас.
    И пак повтарям думите на моя сервизен: Скъпи са частите, но не се чупи. И това е истината!
    А мой приятел мина с неговата А4 500 000 км. и няма намерение да слиза…Чувал е АУД-ита по на 1 000 000 км. Всички знаем, че двигателя е невероятен….

  46. Pingback: Къде да паркират хората с увреждания? | Танграм рекламна агенция

  47. Харесвам ги тези А4, но за момента имам Б4 2.0 115 коня с газ и климатик….В пъти по-евтина за гледане и основен недостатък е тропане от тампони на макферсони, вече лечими с преправени такива от Голф4.
    Живот и здраве ще търся А4 с 1.6 мотор или дизел до 110 коня….в дизела ме тревожат турбото и помпата, но тя е ремонтно пригодна.

  48. Ивайло Манахов – колега тия 480 лв дето си ги дал първоначално за смяната на ремаци масла и т.н. общо с труда и частите ли е или ?

  49. а да кажеш нещо за разхода през зимата понеже този който споменаваш по горе от 6 на 100 предполагам е за лятото а все пак зима идва и изобщо нека всички които имат а-4 да споделят колко им харчат техните че съм се влюбил одавна в тая кола и тази зима вече смятам да я имам

  50. Минимум половин литър повече – все пак ниска предавка, повече време сутрин докато загрее…стигне ли 90 градуса – не чуваш двигателя. Въпреки всички писания за скъпата поддръжка на Ауди – това е благодатна кола, много си я харесвам и ти желая скоро да я имаш :)

  51. мерси ще пиша когато покупката е вече факт

  52. Здравейте :) След много чудене какви модели коли да търся един приятел ме посъветва да погледна ауди а4.Това ще ми е първата кола и ще се ползва главно за пътувания София-Пловдив.Единственият проблем,който за сега ме спира да купя такава кола е трудната смяна на ремъците :( Тъй като се маха цялата предница.Разгледах няколко модела и съм се прял на 1.6 и 1.8 бензинови двигатели.Тъй като съм студент ще й сложа ГИ възможно най бързо. Освен окачването какви други по-сериозни проблеми мога да очаквам ?

  53. Ивайло Манахов – колега бях те питал наскоро за обслужването – смяна на масла филтри ремаци и т.н тези дни ще гледам няколко такива аудита и се нядявам да се спра на някое и понеже задължително ще трябва да я обслужа да ми дадеш някакви координати на сервиза където на теб са ти ги сменили за тия пари , мерси предварително

  54. колега няма как да е невалиден щото като си вляза в пощата от там разбирам има ли нови коментари ето това ми е имейла .. georgigalev@email.bg че утре ще ходя да я взимам и веднага мисля да ги сменя

  55. Здравейте колеги и аз си търся А4 110 коня дизел

  56. Скоро ще посетя Горубляне да видя какво се предлага там искам да карам 1,9 ТДИ комби

  57. Колеги как да разпозная дали е 90 или 110 коня ?
    Говоря за А4 1.9 тди комби

  58. Привет, Ивайло!
    Поздравления за историята с колата, емоциите по споделянето, честното отношение, иронията… Често се замислям как съвършено непознати хора споделяме и се вълнуваме за автомобили… Тези машини изместиха по-важните теми на живота ни, но живеем в материален, технически век и без тях трудно се оправяме…
    Ето и аз ще купувам А4 TDI, вероятно седан 2006-7г. Чудя се дали 1,9 е по-добрия мотор? Това малко ограничава броя на конете и достатъчни ли са 110, 115 коня? Колебая се германка или италианка да е… Подръжката? Прословутите предници
    оправят ли се 300 или трябват 1000 лв? Дали ще ми се наложи смяна на дюзите и турбината? А демпферния маховик?! Дали не е по-добре с автоматична скоростна кутия? А каква е цената на нейния ремонт? Тогава колата става с двойна цена!;)
    До колко “спецът” с лаптопа ще открие точната автомобилна биография и евентуално безоблачно, по-малко рисковано лечение?… Това са все въпроси, чийто отговор е твърде относителен, но все пак имат и някакви по-точни координати…
    Аз съм от Бургас работил съм във Варна и ще ми е приятно да обменим опит, каквато е и целта на това интернет общуване. Някакви жалони в лабиринта…
    Благодаря!

  59. Г-н Цветанов :) – когато някой ми напише подобен коментар все едно се е случило чудо, защото виждате колко негативно коментари има под написаното от мен…
    Както и да е….
    1. По мненията, които чувам за мотора, който се каниш да ползваш споделям, че некачествената нафта често запушва дюзите и следват главоболия и пари.
    2. За конете на мен поне ми стигат, но не си падам по екшъни…, а и моят мотор е чипосан..
    3. По мнението на човекът, който ми избра колата и ми я обслужва – следващата кола ще е от Германия, защото там контролът по поддръжката е на най-високо ниво и продават по-старите си коли не толкова, че не им харесват, ами поддръжката е скъпа.
    Колите от Италия са ужасно мърляви, не ги поглеждат, затова са евтини…
    4. Прословутата предница се сменя през 2 години …повече не издържа…първия път ми струваше 1000 лв., сега смених за 400 лв., но през две години сменяш…

  60. Привет!
    Благодаря за бързия отговор!
    1. Това означава ли, че след 2006-7 г. рискът за ремонт е много по голям и трябва да се търси 1,9 А4 от по късни години…
    2. Някой ми казват, че 115 коня са малки за това купе, макар че и аз не се състезавам… Натоварването и пускането на климатроника дали няма да усложни работата на двигателя…
    3. Както подозираме всички – по-добре е да е германка, въпреки че късметът е най-важен май…
    4. А по-добре ли е да е автоматик?
    5. Имаш ли конкретно наблюдения за газ LPG на дизел или газ на безиново А4?
    6. Ако през 2 г. трябва да се дава по 1000 лв. за предница, дали изборът на Пасат не е по-добър вариант?
    Много станаха въпросите! Хубави летни дни!

  61. 1. Ами ориентирай се за мотор на бензин и евентуално да сложиш газово, но нямам впечатления….
    2. Климатроника не е проблем и нищо не натоварва…
    3. Германия!!!
    4. Личен избор – не съм карал автоматик повече от 100 км.
    5. Съвсем скоро мой приятел ще започне монтаж на газ върху дизелови мотори, разходът пада на около 10 лв. за 100 км.
    7. 1000 лв. не ама 500 с цената за монтаж със сигурност, а пасатите са същите….ще ти пратя на имейл телефона на Краси дето ми избра и поддържа моята кола…Защо не се огледаш за Шкодилак :) ?

  62. Здравейте!
    Ориентирал съм се да купя А4. Навъртам доста километри на месец и търся нещо, което да ми даде сигурност и по възможност поне малко комфорт при пътуване. Склонен бях да е газ/бензин, но тук ме разколебахте малко с дизела. Все пак -
    125 к.ц или 150 к.с бензин е за предпочитане?
    Ако дизела е по – старичък (колко?) има ли вариант да не му пречи качеството на нафтата в БГ?
    Благодаря предварително!

  63. За конете при бензина нямам идея…Аз карам 110 коня дизел и ми стигат…
    Ако вземеш след 2000 г. дизел е голяма вероятността скапаната нафта в БГ да ти създава проблеми с дюзите…Мнението е на мои приятели и на шефа на сервиза, който ме обслужва….
    Ако вземеш 96, 97, 98 г. нафтата не те бърка, но трябва да предвидиш ремонт или подмяна на турбото…
    Много, ама много внимавай ако е преди 98 г. задните спирачни апарати да са алуминиеви, защото на някой модели са чугунени и непрекъснато залепват…Купихме цял заден мост за да ползваме само алуминиевите апарати- сега проблеми няма, но заминаха едни 250 лв.

    С Ауди ти гарантирам комфорт, който си има съответната цена :)

  64. Колеги какви са тия разходи аз карам а4 1.6iгаз с 50лв минавам 400км 95г.перфектно с-ние всичко платено преди 15дни но си е куц кон ако има мераклия правя чист бартер за 1.9тди тел.0884255161

  65. Здравейте,
    моля за координати на човека който е претапицирал тавана на колата Ви.
    Считам по думите Ви , че изработката е отлична.
    Става въпрос за Ауди А6.

  66. Привет и евала за поддържаната тема п/з годините.
    Предстои ми закупуване на автомобил, насочил съм се към а4 или бора, 1.9тди/1.8т за ауди и 1.9тди/2и за бора. Годините – между 1999-2003г.
    Интересува ме колко излиза към момента смяна на консумативи на а4-ката, както и пълна смяна на предницата? Да кажем, че е куатро. Каква сума да подготвям за ремонти след покупката?
    Мерси.

  67. Имаме А4 и в момента мъжът ми сменя карета,защото има проблем с вибрации на волана при скорост около 100 км/ч.Моля да ми обясните има ли някакви симптоми по време на движение за износването на носачите. Изчетох коментарите и видях цените на комплекта от 1000 до около 350 лева,но това са числа от преди време.Имам подозрения,че ще се наложи да финансираме и такъв ремонт!Благодаря предварително за отговорите на хора с опит!

  68. “Икономична”, предниците на Ауди вече са на поносими цени, НО: Разнообразните промоции може да ви пробутат не толкова “желязна” предница и нямам идея какво да ви кажа….
    Относно вибрациите – може да е от какво ли не – при мен веднъж имаше виене и вибрации и какво се оказа: Тръгнали да ми крадат алуминиевите джанти, развили едната само и аз мисля, че лагер има за смяна, но се разминах със затягане на джантата….
    По-добре не питайте форумите, а някой който ще поеме отговорност за диагностика на проблема и отстраняването, защото тук ще чуете всякакви мнения, разбира се от желание да помогнат, но това не е гаранция…

  69. Относно колата /не конкретната, а по принцип/ на мен много ми допада….но, жалка история, добре позната в автоджамбазките среди като”да 100 лв и ти водя куповач” и се почва: тая е удряна, оная дюзите ни и работят както трябва, оная много пуши…ааа виж е онази там, перфектна, топ състояние. Чудя се дали у вас нямаш тотем на тоя Красьо

  70. Здравейте, от април месец миналата година карам А4В5, комби, 1.9ТДИ 110коня AFN мотор. Искам да споделя относно цената за обслужването на този мотор след закупуването от авто къща на този немски автомобил каран в Италия. Макар и в разлика от 2 години когато автора е закупил неговото цената на ангренажния комплект с масла и филтри – всички видове дето са по колата ми коства 450лв с работата в сервиз, заедно с отстъпките които ми направи мой приятел в Плевен. Италянеца съответно е бил малко по-добре финансово от мен защото си е позволил да си купи ново Ауди през 98г. с може би базовото оборудване за модела, т.е. 4 ел. стикла, централно без дистанционно заключване, климатроник, алуминиеви джанти и музика със тонколони само в предните врати.
    След тези пари за обслужването, се наложи да дам още малко, т.е. 2х100лв. за ролка на генератора и оптяжна ролка за ремъка на генератора, предни накладки 65лв. делфи с т.о., 100лв. за табло със фис дисплей и лост за борд кома на новото табло. 50лв. за изваждане на пин кода на новия касетофон и обучаване на втори ключ, 40лв. за лост с управление на темпомат – окабеляването и активирането са за моя сметка, този път с благодарности и насоки от Ауди форума.
    Като настанаха първите студове при -5гр. едвам запалих – имах 3 изгорели подгревни свещи от 4 и съответно се разделих набързо с едни 80лв. за 4 нови марка Дензо – тук е момента да кажа че може би сбърках с избора за едни 20лв по-малко. Може би правилния избор беше Беру, такива бяха и оригиналните.
    Относно разхода- лятото с ходене до Варна и скорости от 90км/ч. и на магистралата на моменти до 200, с цел продухване на турбината разхода около 5.5-6. градско 6.5 – 7, а зимата 7-7.5/100км. като измервания са правени с пълен резервоар и след това допълван с туба и фуния за по- точно.
    Относно вървежа – ми какво да ви кажа колата ми няма чип смених два дебитомера от моргата естествено поради финансови причини, колата не бих казал че е достатъчно пъргава и чак да подскача освен на 1 и 2ра скорост и до някъде 3та, за това пък на 4 и 5та направо е спънат кон, явно кутията ми е дълга на тези две скорости. Замислил съм се да и сложа чип защото карах пасат същата година и същия мотор, но оная кола няма място за сравнение с моята – вървеше на всички скорости независимо от оборотите. Това го отдавам на чипа. Относно возията – вози като дърво, дали се дължи на това че е комби или е с по-твърди пружини идея си нямам. Возията се подобрява когато в колата сме 5 човека или когато в багажника има 250кила въглища в чувалчета от топливото.
    Относно окачването смених два горни шарнира, но съм решил при първия излишък на едни 300лв. да сменя цялото окачване.
    За сега е общо взето това, харесвам си колата но с радост бих я заменил с пасат от същата година поради една причина – Пасата вози много по добре от Аудито, салона е по просторен и мястото на задната седалка и въобще вътрешното пространство е по-голямо от аудито. Не сим много висок само 185см съм но от 10 слизания и качвания в колата поне 3 пъти си удрям главата в предната колона на челното стъкло.

  71. Страхотна тема, замислям се дали да не купя и аз Ауди 1.9 110 hp
    1998.)

  72. Здравейте колеги! Привет от още един собствени на Ауди А4 Б5. Моето е обаче бензиново, без газова уредба, 125к.с. чист атмсферен двигател. Купих го 2008г. на 157 000км по километраж, раелните така и не съм проверявал колко са. В момента е на 233 200км. Седем години сменях само консумативи и един комплект носачи – толкова. Миналата влязох в повече разноски, но го пребоядисах – 1200лв, купих комплект летни, после и коплект зимни гуми общо двата ми стъпиха 1000 лева. Това бяха глезотиите по колата. Изгоря ми бензиновата помпа – смених я за 350 лева, смених и виско съединител за 178лв. Тази години съединител с демфпферен маховик Luks за 1185 лева, четири амортисьора Sachs + нови спирачни дискове, един преден ляв носач, рециклирани спирачни апарати отзад – всичко за 1300 лева.
    Веднъж съм сменял и маслена и въздушна помпа. Разходът ми извънградско при 100-110 е 7, от 115 става лакома и вече на 120 отива към 8-ца. Градско – става дума за София харчи 10-ка. Зимно време с по-тежките гуми и пуснат климатроник – 11. Ако задръстването е някакво много тежко може да иде и до 12.-12.5. Рекордът ми на пробег с един резервоар+ доливане след изщракване на пистолета /побра още 4 литра/ е 924км. до светване на червено.

  73. move li da mi kavete kolko struwa now wisko syedinitel za AUDI A4 KOMBI 1,9 110 KONQ

  74. СПЕШНО МИ ТРЯБВА ЧЕ МАГАЗИНИТЕ СА ЗАТВОРЕНИ

Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван Задължителните полета са отбелязани с *