Девет седмици и половина за да стана клиент на vivacom за 3G услуга…

Месец първи:

Бях с едногодишен договор с vivacom  за 3G услугата (безжичен интернет). Договора ми изтекъл и станал безсрочен, но аз го разбрах като отидох да си плащам и ми поискаха вместо редовните 10 лв. – 20 лв. Обяснението беше, че договора изтекъл и вече плащам двойно.

ОК, преглътнах, че никой не ми се е обадил поне да ме предупреди, но това си е политиката на vivacom към лоялните клиенти, така че за тях си е нещо нормално.

Пожелах да сключа нов договор, но този път на името на фирмата за да получавам фактура. Посъветваха ме да прекратя безсрочния договор и да сключа нов вече на фирмата.

Месец втори:

Появих се във vivacom и помолих за договор за една година на името на фирмата. Отговориха ми, че не става.

Помолих за писмено обяснение, но ми казаха, че само през сайта на vivacom мога да получа писмен отговор:

Здравейте vivacom,
До преди месец бях абонат на 3G услугата ви. Бях от първите абонати и сключих договор за една година – 10 лв. на месец за целия период на договора. Пропуснал съм, че договора ми е изтекъл и понеже никой от vivacom не ми напомни – с огромна изненада констатирах, че изведнъж месечната сума се удвои на 20 лв. Служителят ми обясни, че договорът е станал безсрочен и като стар клиент съм глобен. Пожелах да преподпиша договора този път не на името на Ивайло Манахов, а на Танграм медиа ООД. За целта подадох молба за прекратяване на услугата. И седмица след това отново бях в бизнес-центъра на Пикадили парк Варна. Оказа се, че системата ме отхвърля и аз няма как да стана клиент :) . Моля за отговор. Знам, че чакам месец, но държа да е в писмен вид.

Ивайло Манахов – един изстрадал от безхаберието на vivacom клиент

Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван Задължителните полета са отбелязани с *