Как ви лъже за печат на визитки рекламна агенция V & G от Бургас? ЕТ Ви Енд Джи Дизайн-Виолета Попова

“Бате тия 1000 визитки са 165 лв. – ама даваш 39 лв. и ги вземаш, абе само кажи да и ти ги и доставям даже” - това не е реплика на циганин, разиграващ комбината “тука има, тука нема”, а начинът на работа на бургаската рекламна агенция V & G.

За какво става въпрос?

Напоследък се нароиха сайтове за промоционални стоки от сорта: Грабо, Хвани, Пипни, Барни, Лапни, Близни и подобни. Идеята е определена услуга или стока да се поръча на по-ниска цена.

Какво обаче се получава на практика?

За да “захапе” потребителя на сайта стръвта – се използва тактиката “Разлика в цената” – обяснявам: Това е практика в директния маркетинг – дадена стока се обявява например за 150 лв. и след малко – пада на 50 лв. – промоционално :)

Как го правят с визитките?

Обявяват редовна цена от 165 лв. за печат на 1000 визитки, а в сайта за промоции изведнъж ти предлагат да закупиш ваучер при това – неограничен брой ваучери – само за 39 лв. Трепнахте нали :) ?

Проблема е в това, че с тази кампания рекламна агенция V & G от Бургас руши авторитета на останалите рекламни агенции и печатници, като се внушава, че едва ли не всички останали продават три пъти по-скъпо.

Измамата е елементарна - така както циганите го правят

Измамата е елементарна – така както циганите го правят

Като доказателство – кликнете върху снимката и се убедете сами – това е снимка на сайта в момента на измамата. Направена в случай, че организаторите се отметнат.

И сега върха на върховете: До преди тази измама рекламната агенция V & G печаташе при нас визитките, за които става въпрос. От година и половина следя как предлагат, къде предлагат. Поради тази причина ви гарантирам, че 1000 визитки никога не са предлагани за 165 лв.

Оттук нататък ние отказваме да бъдем съучастници в тази измама и прекратяваме печата на визитки и всякакви други материали за рекламна агенция  V & G от Бургас.

Защо подобни кампании нанасят поражения?

Защото в клиента остава усещането, че до този момент са му продавали по-скъпо.

Повишеният оборот за един ден нa нещото, което ще раздвижи бизнеса. Всичко е една огромна илюзия, която скоро ще експлоадира: ОК, а ако всички започнат да свалят цените? Ако аз сега се запъна и дам цена по-ниска от тяхната – без печалба, само за да сляза по-ниско?

Всичко се крепи на разликата в цената. Започне ли ценова война – всички ще загубим, защото всяко усилие струва пари, а ако на някой бизнеси им е трудно – могат винаги да бъдат сменени с нови.

Амин!

Ивайло Манахов – управител
052-646-006
0876-408-866
Skype: ivailomanahov
Ако сте станали свидетели за подобни измами – моля оставете коментар – той не се показва веднага, а се разглежда от администратора

29 коментара по “Как ви лъже за печат на визитки рекламна агенция V & G от Бургас? ЕТ Ви Енд Джи Дизайн-Виолета Попова

  1. С изключителна мъка ще се опитам да се придържам към добрия тон. Вие господин Манахов:
    1во няма да ви стиска да одобрите коментара и да го публикувате под статията
    2ро Основния принцип на пазарната икономика е конкуренция (свободен пазар), повишаване на производителността, смъкване на крайната цена, повишаване на продажбите, а от там повишаване и на печалбите. Кой сте Вие да казвате кой на какви цени да продава. Когато вие обявявате цена на сайт 200 лв. (което е меко казано безумие и безхаберие от ваша страна) никои не може ГЪГ да Ви каже, а когато някой намери начин да смъкне под вашите цени тръгвате да хулите.

  2. Яворе, Яворе – винаги публикувам мненията – каквито и да са те.
    Бъркаш правилата на пазарната икономика с измамата и подвеждащата реклама.
    Доколкото си спомням и вие се опитвате във вашия сайт да обявявате цени, които са подигравка с рекламния бизнес.
    Правя ти услуга като ти обяснявам нещата, защото мисля че имаш още да учиш какво е това реклама.
    Сайтове за 200 лв. не предлагам, а напротив – за три пъти повече, защото по-добре от теб знам за какво служи един сайт и как да изкарва пари.

    Ако много сте я закъсали – затворете преди да са ви подгонили банки, заложни къщи и т. н. – ниските цени винаги водят до край на илюзиите и сам ще се убедиш в това.

    За да имаш клиенти – не са достатъчни ниските цени, а отношението, сервиза, офиса, усмивката и т. н.
    И следващия път напиши от коя рекламна агенция си – да видят хората кои сте и за какво се борите :)
    Амин!

  3. Ти наясно ли си, че аз мога да се винатя и да пусна 1000 визитки и за 10 лв. :) И как тогава ще развиваш твоята пазарна икономика :) ?
    Нали искаш да снижаваш цени като увеличаваш производителността – ето аз казвам например – от днес 1000 флаера за краен клиент са 20 лв. и 1000 визитки са 20 лв. и ти къде си тогава в хранителната верига?
    Високопарните приказки за пазарна икономика тогава ще те нахранят ли?

  4. Нека да спазваме културния тон…Ами след като можете да си позволите такава цена значи имате много големи обороти…или ще го направите за един месец и няма да можете да си платите сметките ама после няма да можете да надуете цените :) . А ако все пак имате толкова много поръчки, че да можете да издържите на тази цена то тогава аз ще затворя и ще търся друго поприще…пък не знам за вас г-н Манахов ама какъв точно процент от приходите ви е от пикливите 1000 флаера?

  5. Какво общо има добрия тон с думата “пикливи”!?
    Пак не разбираш за какво ти говоря и пак се държиш като малко пале :) , а това е предпоставка за грешки.

    Мене не ме мисли – аз знам две и двеста и е добре, че стоиш в този блог, защото така ще научаваш неща, които съм ги учил с години по трудния начин.

  6. Г-н Манахов, в свободна държава всеки може да прави каквото пожелае и да го продава на каквито пожелае цени! При положение, че няма праг на цените, гласуван със закон и публикуван в Държавен Вестник, означава, че всеки има законово право да предлага цени, определени от него самия , дори и да е на загуба!!! Всеки сам решава за себе си.

    А Вие, г-н Манахов, сте все още НИКОЙ на пазара в България, за да раздавате правосъдие и да отправяте заплахи към когото и да било!
    Нека всеки гледа само себе си и всеки да си носи отговорността!

  7. Г-н Манахов, нека първо Ви помоля да публикувате този коментар ( вярвам, че не Ви е страх от отрицателни мнения) и второ:
    В свободна държава всеки може да прави каквото пожелае и да го продава на каквито пожелае цени! При положение, че няма праг на цените, гласуван със закон и публикуван в Държавен Вестник, означава, че всеки има законово право да предлага цени, определени от него самия , дори и да е на загуба!!! Всеки сам решава за себе си.
    А Вие, г-н Манахов, сте все още НИКОЙ на пазара в България, за да раздавате правосъдие и да отправяте заплахи към когото и да било!
    Нека всеки гледа само себе си и всеки да си носи отговорността!

  8. Ето – публикувах ви коментара :) , само се чудя защо сте анонимни!?
    Аз заставам с името си – вие с Явор, Роби, сега само Батман остава да коментира :)
    Държавата е свободна – разбира се – затова всеки прави каквото си иска. Звучите ми точно като политици и министри, които повтарят едно и също: Как спазвали буквата на закона и как съда е този, който е над всичко :)
    Разбира се, че няма гласувани цени в държавен вестник – сигурен съм, че го четете редовно :)
    А за цени на загуба :) вече ми идва в повече – свободна държава, държавен вестник и цени на загуба ми звучи невероятно.
    Щом следите какво пиша – значи съм някой, а правосъдие не раздавам – аз директно казвам, че тази кампания е подвеждаща.
    Съгласен съм всеки да си гледа себе си, но не и да се възползва от опита ми, цените ми, моята добронамереност и накрая да си разиграе коня на главата ми – няма как да стане :)
    Гледайте си вас и си носете отговорността – ще ви гоня до дупка и ще ви дишам в потните от комплексарщина вратлета.

  9. Г-н Манахов, с тези изказвания, всъщност Вие приличате на комплексар, вманиачен да бъдете монополист в България – НО ТОВА НЯМА ДА СЕ СЛУЧИ, защото ние с “потните комплексиращи вратлета” сме пред Вас и правим каквото поискаме. Вие губите-но ние печелим. Това е положението. Ако Вие губите също, значи имате нещо сбъркано във фирмената ви политика и нямате ясен бизнес план.
    Погледнете първо себе си и после търсете вина у другите и кой прави подвеждащи кампании. Не се грижете за клиентите от България. Всеки сам ще прецени , при кого да рекламира и на кого да плаща.

  10. Вие Роби – дори не смеете да застанете с името си и ми приличате точно на анонимните драскачи по форумите, които бе да са наясно за какво иде реч и започват: тоя е комунист, оня е тъпак и т.н.
    Аз знам, че си правите каквото си поискате и затова създадох тази статия – да видят всички, че си правите безотговорно каквото си искате.
    Монополист не искам да бъда. Искам да работя с рекламни агенции (вече над 220 от цяла България) и клиенти, които уважават труда ми и този на екипа на Танграм – другите не са ми нужни. Аз не залагам на клиента-еднодневка – днес го има-утре го няма и точно с тази циганска практика започнах статията.
    Докато вие си правите каквото си искате – аз се опитвам да изграждам пазар и отношение към рекламния бизнес.
    Знаете ли – Роби – много хора съм видял как изгарят бързо в рекламния бизнес, а на това му викат опит. Ще дойде и вашият час и не защото съм по-умен от вас, а защото правите каквото си искате, а това е безотговорно – пазара не търпи безотговорности.
    Имам ясен бизнес план и го следвам от 11 години :) – ако нямах план – щях да действам хаотично и нямаше да отделям време да пиша подобни статии. Точно защото имам план – в него влиза и съпротива срещу нелоялната конкуренция, глупостта, еднодневството….., а това единствено доказва отговорността ми към рекламния бизнес и стотиците колеги, които все още не са ме разочаровали.

  11. Нямам желание да се крия и името ми е Роберт Аведисян или на кратко – Роби.
    В България терминът “нелоялна конкуренция” няма сила, за съжаление.
    Следователно Вие няма как да се преборите сам с този проблем. Сайтовете от типа”Колектива” , “Голдън дийлс” и т.н. не са измислени случайно. Щом може да отидеш с ваучер на ресторант за 10лв. , защо да не можеш да си купиш и визитки за 40лв. ?!
    Щом фирмата е намерила начин как да си промотира продуктите си и да привлича нови клиенти – нека го прави! Това прави пазарът по-динамичен, по -достъпен за обикновения клиент.
    Казвате: “Докато вие си правите каквото си искате – аз се опитвам да изграждам пазар и отношение към рекламния бизнес.” – Вие не сте фактор в България, от който зависи нещо. Вие просто сте намерили Вашата ниша и не се бъркайте в чуждите работи. Ако искате да изграждате каквито и да било отношения в рекламния бизнес, моля, присъеденете се в Асоциацията на Рекламните Агенции в България; ходете всяка седмица в София и другите градове на срещи, конференции и т.н. Засега Вашата фирма остава една от хилядите фирми в България – с нея и без нея.

    Лично аз съм виждал в много сайтове за отстъпки, рекламни агенции, които предлагат печат и дизайн на рекламни материали на безкрайно изгодни цени и ги подкрепям напълно, защото всеки е свободен да дава каквито пожелае цени! :)

  12. Роби, за мен си оставате анонимен, защото не намерих нищо за вас в любимия google….така че няма да си губя повече времето с вас – отделих достатъчно – следващия моля :)

  13. Здравейте г-н Манахов,
    въпреки доста обидните думи, с които се обръщате към нас държа да направя няколко уточнения.

    Цената от 165 лв. е напълно реална. Това е цената ни за двустранни пълноцветни визитки, напечатани на дигитален печат на 350 гр. хром мат (каквито се печатат не в монтажи както при вас, а в обикновени копирни центрове). Не виждам какво ви учудва. Във Варна цените може и да са по-ниски, но в Бургас не са.

    Ето и пример за Печатница, която събира монтаж на 350 гр + лак (като вас), но цените им за 1000 бр. визитки за РА са 120 лв… колко ли са за крайни???
    Това, че вие печатате за 20 лв. визитки не значи, че всички могат да си го позволят и да поддържат темпо.

    Ако не пуснете 1000 бр. визитки на монтаж каква ще е цената за краен клиент???

    Относно отношенията и съвместната ни работа с вас – не вие, а ние бяхме тези, които приключихме поради множеството забавяне на срокове, които ни изгубиха доста клиенти. Повлия ни и съвета на колеги от рекламни агенции, които ни препоръчаха да не работим с вас.

    Имам и един друг въпрос: Вие не подбивате ли цени на визитки като ги продавате за 50 лв. на краен клиент, a 20-30 лв. за Рекламна агенция??? Където 39 лв, там е и 50 лв не мислите ли???

    http://www.tangrambg.com/bg/articles/vizitki__vizitni_kartichki___dizain__predpechat__pechat__celektiven_lak__izbor_na_kartoni-31

    Относно ето този ваш коментар:
    “И сега върха на върховете: До преди тази измама рекламната агенция V & G печаташе при нас визитките, за които става въпрос. От година и половина следя как предлагат, къде предлагат. Поради тази причина ви гарантирам, че 1000 визитки никога не са предлагани за 165 лв”

    Няма как да ни следите от година и половина тъй като едва от около половин година се занимаваме с печат на рекламни материали… Явно сте решили да надуете малко срокове … или сте се заблудили… незнам!
    А и незнам точно как ни следите… та ние дори на живо не се познаваме. Ако си мислите, че пускането на онлайн оферта е следене…

    Не мислим, че статията или коментара Ви е издържан, за да твърдите по-горе описаните неща…

    Тъй като завършвате коментара си с “Амин!” бих ви казала следното: “Който е безгрешен пръв да хвърли камък…”

    Поздрави,
    Виолета Попова
    тел: 0879 04 13 57
    email: mediaburgas@abv.bg

  14. Обидни думи!?
    Знаете ли колко некоректни файлове сме оправяли само за да ви покажем лоялност?
    Знаете ли колко време ни е ковствало?
    Колко пъти сме ви искали пари за този извънреден труд?
    Защо последния път, когато ви уведомих, че ви изключвам от партньорската програма – се помолихте да възстановим партньорството с уверение, че ще престанете да подбивате цените по сайтове за отстъпки?
    Защо лъжете, че сме ви забавяли поръчки? Всички над 220 рекламни агенции от цяла България могат да потвърдят, че с продукция на 130 гр. излизаме всяка сряда и всеки петък, а на 350 гр. всяко 15-то и 30-то число – като ви уведомяваме с имейли.
    Знаете ли, че преди месец – когато отпечатахме последната ви поръчка – в деня на излизане от печат – с нас се свързаха от рекламна агенция Студио X 1 Смолян и ме попитаха дали ние печатаме поръчките на V&G Бургас и защо се бавим?
    Каква беше изненадата им, когато им съобщих, че файловете са подадени няколко дни предварително, а не 10 дни както вие сте му казали? Помолиха за съдействие и когато вие се отказахте от поръчките си :) – се принудих да се свържа със Студио X 1 Смолян и те на драго сърце помолиха да им пратим нещата и даже си ги платиха.
    Ако не бяха ни издирили чрез друга рекламна агенция от Бургас – сега щяхме да имаме стока за 200 лв. – скъп спомен от вашата безотговорност и циничност.

    Следя пазара на полиграфическа продукция от три години, за същия период клиенти са над 220 рекламни агенции от цяла България. За целия период съм изхвърлил две рекламни агенции: Просълюшън и вас. Те също като вас нямат умението да направят един файл като хората, но за сметка на това и те като вас използват евтини трикове за подвеждане на клиенти.
    И понеже все още не сте разбрали за какво иде реч: Когато обявиш нещо, че струва “X”лева – клиента поръчва, защото е съгласен с цената от “X”лева.
    Когато обаче някой му каже, че нещо струва по принцип “XL”лева, но ще го получи за “X”лева – това се превръща в XXL измама.

    И най накрая един опит от улицата за да ви дам шанс да проумеете за какво говоря: Пред 11 г. започнах кариерата си в директния маркетинг и продавахме абонаментни карти за отстъпка за една болница във Варна. Печелехме 25 % от всяка продажба и всеки от нас се опитваше да измисля нови начини за да продава стоката.
    Хванаха двама от колегите, които лъжели клиентите, че ако си купели карта за 12 лв. – прегледа им щял да е наполовина – изгониха ги за подвеждаща реклама.
    Следващите, които изгониха обяснявали на собственика на едно заведение, че ако купел карти за всички от персонала – от ХЕИ нямало да го закачат!?
    Мога да дам много примери, защото на улицата съм видял доста подвеждаща реклама.

  15. Скандално е нагоре, да не кажа “сиганско” май. А циганите викат “българска работа”.Обаче като седна и направя дизайна на тая визитка, флаер или квото и да е и си изгубя с нея деня, и после клиента видял че в интернет му била на половин цена и почне да ме гледа накриво. И кво става, моя труд на вятъра и нормално да каже че го мамя с некви големи суми. Цената за РА е една, за краен клиент друга. Щото на всички децата да има кво да ядат.

  16. Здравейте,

    през последните 48 часа станах свидетел на една адски грозна картинка в нашия бранш. Едни фирми се сърдят че не са поканени за лектори на разни конференции, а пък вие тук се сърдите един на друг за някакви пълни глупости.
    В случая всички сте виновни.

    1. Г-н Манахов – не сте разбрали логиката на сайтове като grabo.bg, lapni.bg и прочие сайтове за групово пазаруване. И за да не звуча като просто хейтър ще ви я обясня. Тези сайтове пускат оферти на цени с голямо намаление. Дали това ще са оферти за обяд в ресторант, за спорт, за козметика и прочие, няма никакво значение. Ако реалната цена е 150лв, те я пускат с цена 40-50лв.
    Принципът на бизнеса е следния – по добре да се работи отколкото да се стои. Факт е че няма фирма която дълго време да издържа като работи на цени, на 50-60% от реалните, за това и такива оферти се пускат еднократно. Аз лично се познавам с много фирми, които са пускали офертите си в такива сайтове и са доволни, но покрай това поемат голяма част от разходите. Така че реалната им печалба не е толкова голяма колкото си мислите.

    2. Г-н Манахов – тук критиката ми е лично към вас. Ако толкова разбирате от реклама, бихте ли споделили кой ви дава правото да ми пращате спам на служебния e-mail, който в момента виждате на коментара ми, при условие че нито съм се абонирал за вас, нито сме контактували, нито нищо… преди да получа първото писмо от вас в което се оплаквате за нелоялна конкуренция. Съгласен съм с оплакванията ви, но някак си не стои колегиално и в духа на рекламата, да взимате мейла ми без мое позволение. Ако трябва да предприема действия, КЗП ми е на една улица разстояние.

    3. Виолета Попова – вий за мейли, телефони и прочие чували ли сте? Две думи можехте ли да кажете по въпроса на Танграм, че прекратявате дейността си с тях?? Аз лично съм работил с хора които не са били коректни да ме известяват за такива решения и знам колко е досадно това.

    4. Губите излишна енергия хора. Занимавате се с излишни спорове и спамите, уж някой да ви обърне внимание. Внимание получихте, да. Всеки сам решава за себе си, как да води бизнеса си.

  17. А защо не пуснете 1000 визитки за 00.000 лв. към краен клиент, която цена да включи дизайн, предпечат, доставка и пр. и в крайна сметка не дадете на същия този клиент някакви си 100-тина лв. за това, че е бил ваш клиент. Такава политика съм сигурен, че ще е доста успешна …….. :) )

  18. Г-н Савков,

    Отговор по точка 1: Аз не оспорвам работата на сайтовете. Смятам, че не е коректно да заблуждаваш клиентите с разлика в цената, която всъщност е измислена: Няма цена от 165 лв. за 1000 визитки в България!!! Разбирам да се обяви реална цена от около 80 лв. и тогава си сваляй наполовина, иначе е подвеждащо и клиентите започват да ми правят забележки… Аз знам, че рекламните агенции еднодневки правят подобни глупости, но защо трябва да бъда безучастен. На тия същите V&G им отворих очите на тема сборни монтажи, оправяхме им файловете, учихме ги на тънкости по предпечата и накрая ме обвиняват, че не съм спазвал срокове :) Свържи се със Студио X1 Смолян и го питай как от V&G са го лъгали, че ние се бавим със сроковете. Накрая се допитва до колеги от Бургас да го посъветват къде е възможно да печатат V&G и получава съвет, че може да са Танграм. Със сетни усилия убедих колегата от Смолян да му пратя флаерите. Надделя над скептицизма си и вече е доволен клиент :)
    По точка 2: Извинявам се, че съм ви пратил този имейл и съм ви спамил, незабавно ви изтрих от базата си, аз също правя грешки и когато веднъж ми направят забележка – втори път не се повтаря. Извинявам се още веднъж, но понеже сте се усъмнили в моята колегиална лоялност да не ви изпращам имейл – ще ми е любопитно да предприемете действия след като КЗП ви е на една улица. Тъкмо ще имам повод да направя поредица статии как за един имейл рекламна агенция от Бургас е осъдила рекламна агенция от Варна за това, че същата е обърнала внимание на рекламната агенция от Бургас за проблем с нелоялна конкуренция от трета рекламна агенция от Бургас.
    Отговор по точка 3: Не те, а аз преди месец прекратих да работя с тях, те ми се помолиха и аз се съгласих да отпечатам флаери. Но в деня на изпращане – те заявиха, че се отказват от поръчката си и така си увисвах с едни пари. По някаква случайност с мен се свърза същинския поръчител на флаерите – Студио X Смолян и човека разбра, че не ние го лъжем със срока и сега ни е клиент.
    По точка 4: Енергията си е моя, з спама се извиних и пак се извинявам, ако не можете да преглътнете този имейл – съдете ме – ваше право е.
    Водете си бизнеса както намерите за добре – но качите ли ми се на главата – ще ви гоня до дупка “КОЛЕГИ”

  19. Добре бе, колеги, съгласен съм с пазарната икономика, със това че няма долен праг на цената на визитки и др подобни, както и че няма горен.
    Ако обичате, обаче обяснете ми как ще кажете на един клиент, ей сега има промоция взимаш си визитките на толкова пари, а като дойдеш следващия път ще струват със 125 лева повече. Опитвам се да се поставя на мястото на клиента и да си представя как ще изглежда в моите очи едно такова разяснение, но ще си запазя разсъжденията за мен.
    Аз не Ви съдя и също правя промоции и т.н., но не мога да си позволя да разправям такива работи на клиентите си. Разберете ме правилно!
    Основното правило на маркетинга на услуги е да си спазиш обещанието към клиента. Когато има някакви разминавания като цитираните 125 лева горе – клиента просто губи доверие. Навярно целта Ви е била да привлечете вниманието на клиентите и покрай визитките да Ви станат редовни клиенти – моля уведомете ме дали имаше такъв резултат, че да си изхвърля учебниците по маркетинг.
    А относно обещанията към клиентите, все-малко се спазват. Оня ден ми се обажда клиент, който е бесен, че РА, която му разработила логото не иска да му го даде, защото те му казали една цена за лого, обаче сега била друга. В смисъл ако си поръчате нещата при нас ще Ви дадем логото на тая цена ама ако не ги поръчате при нас няма да Ви го дадем. Проблема е, че клиента е поискал цена за изработка на лого, не за лого и за 1000 други работи (видях отправеното запитване). И когато колегите видели, че доста завишената им оферта е подложена на съмнения решили да се застраховат – еми да обаче застраховки се правят в ДЗИ.
    В крайна сметка наистина всеки си е свободен да си прави както поиска, пък както се казваше “Каквото сабя покаже”

  20. Г-н Манахов, упорито продължавате да държите на някаква мега странна теория, че някой ви е прецакал.
    Ами не, никой не ви е прецакал.

    Хващате се за някакви пълни простотии, като “ква е тая цена 165лв за 1000визитки”.
    Чакайте малко, тая цена вас какво ви бърка не разбрах?
    Който иска, каквато иска цена си слага и не виждам проблем в това.
    В крайна сметка, в офертата на сайта се продават за 30лв (или там колкото беше).
    Какво ви бърка вас? Някой да ви е бръкнал в портфейла?? Кой ви ощети?
    Малко детински се държите.
    Това дали на вас ви харесва… ами ок, не ви харесва, но трябва ли за това да вдигате толкова излишен шум?

    Не виждам смисъл, поне за сега, да предприемам каквито и да е било действия, щом сте ме изтрили от мейл листата си. Това за мен е приключен въпрос.

    Разгледах сайта Ви обстойно и останах с убеждението, че ако човек ви погледне накриво, ще блогнете за това и както ние уебаджиите казваме “ще го хейтите”.
    Аз също правих така преди.
    Но разликата между вас и мен е че аз съм на 23 години. Не знам точно Вие на колко сте, но съм сигурен че определено сте по възрастен и би следвало да сте по мъдър.

    Ако приемате съвети, бих ви дал този. Във Интернет е много лесно да си сринеш репутацията.
    Изключително лесно. Така че мерете си приказките, защото с заплахи никой не е просъществувал дълго.

  21. Г-н Савков,
    Приема на съвети ме е обогатил. Незнам какво е хейтване, а с реклама се занимавам от 11 г. по случайност.

    Случайно се запознах през 2005 г. с един господин, който ми показа какво е интернет, взе 330 лв. и се появи след месеци :) – наложи се сам да доизучавам интернет.

    Програмиста ми е на 18 г., работим заедно от три години и още не съм го виждал на живо :) Шефа ми интернет проекти е малко по-голям и вече учи в София – смятате ли, че след като ви наврях в носа възраста им – има смисъл аз на колко години съм :) ?

    Не съм изненадан, че ви изненадвам с действията си.

    Бих продължил с вас разговора на другата ми любима тема СПАМ:
    Смятате ли, че билбордовете са СПАМ?
    Смятате ли, че рекламните материали в пощенската ви кутия са хартиен СПАМ?
    Смятате ли, че флаерите подадени на улицата са СПАМ?
    Смятате ли, че нов клиент, който ви се обади по телефона е СПАМ?
    Смятате ли, че табелите на всяка крачка по улицата са СПАМ?
    Смятате ли, че когато си плащате наема на офиса – собственика ви спами, когато ви напомня?
    Всъщност: Какво е СПАМ според вас?
    И как се борите срещу СПАМ-а?

    И последно: Знаете ли как се измерва тежест на приказки?

  22. Ужасявам се от нещата, които чета тук, г-н Манахов! Мен ме е страх да ви стана клиент – цените ви са двойно по-ниски от цените на рекламната агенция, която работи за фирмичката ми, но въпреки това няма никакъв шанс да ме спечелите! Страх ме е от изблиците ви и си мисля, че щом такива дребни неща ги предизвикват е по-добре да стоя на далеч. В моя бранш се смята за лош вкус да ругаеш така клиентите си – най-малкото защото клиентите са такива, каквато е фирмата и няма смисъл да ругаеш себе си.
    Със здраве!

  23. Ами като гледам – сте писал/ писала коментара след полунощ, може би след някой филм за ужаси…- така, че не съм изненадан от чувството за ужас. Ако филам е бил гарниран и с няколко питиета – и резултата е налице:
    Име: Анонимно
    Имейл: несъществуващ
    Вашата фирма: Неизвестна – може въобще и да няма такава…
    Идея на коментара: Няма такава
    Ключови думи: Ужас, страх, страх, изблик, лош вкус, ругатня, ругатня
    Анализ: Не съм психолог – обърнете се към вашия :) за да ви помогне да намерите себе си

  24. Изключително ми е неприятно, когато за пореден път се сблъсквам с некоректни колеги. В рекламният бизнес съм повече време отколкото би ми се искало да призная и за съжаление забелязвам, че с течение на времето нещата отиват все по на зле. България се напълни с книжарници и малки гаражчета, които наричат себе си с помпозното название РЕКЛАМНА АГЕНЦИЯ и подбиват цените на хората, които наистина знаят каква е цената на услугите, които предлагат. Въпросните търговски обекти не само, че не предлагат качествена продукция, което е разбираемо и нормално при даваните от тях цени, но и не могат да разберат едно много основно икономическо правило, а именно. Наистина понижаването на цените води до повишаване на оборотността, НО за да работиш на такива ниски цени то трябва да имаш изключително висок оборот на поръчките, които въпросните фирми в 99% от случаите не могат да покрият като капацитет на производство. Това от своя страна довежда рано или късно до фалит на фирмата, но последиците за останалите агенции от бранша са пагубни.
    Колкото до спора относно пазарната икономика и конкуренцията на пазара мога да кажа следното.
    Има едно нещо, което не знам дали сте чували по белият свят се нарича закон за лоялната конкуренция, които в останалата част от света се прилага и се следи за изпълнението му от браншови асоциации, но за съжаление в България нямаме действаща Асоциация на рекламните агенции, която да наложи някакви ценови граници и налице е резултатът от това, хаос и липсата на ценова политика за предлаганите услуги. За съжаление скоро нещата едва ли ще се променят, но аз апелирам към всички колеги за лоялна конкуренция.

  25. Няма да се трудя даже да чета всичко което написано по-надолу от първата публикация, прочетох малко обаче и мнението на – Виолета Попова – управител V&G Design – аз лично смятам че всеки е с право да обявява каквито цени сметне за добри. Всепак сме уж в пазарна икономика и пазара ще “управи всички”. А за разлики в цени помежду ни според мен няма нищо лошо (до50% според моите скромни виждания), всички различно ценят труда и намират начин да прекарат някоя поръчка покрай друга и по този начин да спестят от цялата работа. А и не всичко е пари, има и значение как изглежда това което се продава на крайния потребител в крайна сметка …

  26. Г-н Манахов, подозирам че някаква космическа сила ме държи все още в блога ви, защото честно казано не виждам каква друга причина може да има.

    И да, ще отговоря на въпросите ви.
    1. Не.
    2. Да, но така или иначе ги изхвърлям
    3. Не. Ако не искам да взема флаера, просто не го вземам. Казвам Благодаря и подминавам. Тук опираме до лично решение, дали искаш да приемеш рекламата.
    4. Смятам да не отговарям на видимо глупав въпрос.
    5. За леко разсеян човек като мен, табелите са благодат.
    6. Слава богу че помeщението си е мое :)

    За обяснението ми, що е то СПАМ, мисля да отделя статийка в личния ми блог съвсем скоро.
    Навъртайте се, може да научите нещо.

    “Знаете ли как се измерва тежест на приказки?”
    И аз бих ви задал този въпрос…

  27. Г-н Савков – чак днес ви публикувам коментара, защото си почивах активно :)

    Благодаря, че чувствате “космическа сила” в този сайт, желая успех на бизнеса ви и с радост ще следя това, което се случва около вас.

    Убеден съм, че рано или късно ще ни се кръстосат пътищата и ще си бъдем полезни и практически :)

  28. Ами от 118 лв. това намаление ми идва в повече :) , но както сами виждате тенденцията за подвеждаща реклама продължава и не ми се отделя повече време.

Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван Задължителните полета са отбелязани с *