Офисът на Еконт, който умножи продажбите на рекламната ни агенция

Куриерските услуги са неизменна част от съвременния бизнес. Динамиката и мобилността са първостепенни фактори за оцеляването на  всяка една фирма. Затова е много важно да подберем правилната куриерска фирма, която по най-добрия начин се грижи за нашия бизнес, а оттам и за бизнеса на нашите партньори.

Нашата фирма – „Танграм медиа”, се занимава с реклама и издателска дейност, партнираме си с голям брой рекламни агенции от цяла България и ежедневно ни се налага да изпращаме визитки, флаери/листовки, до различни точки на страната. Поради тази причина опитахме и се „опарихме” от услугите на немалко куриерски фирми, но най-накрая изгря слънце и на нашата улица, когато открихме и започнахме да работим с „Еконт Експрес” – една изключително добре организирана и перфектно работеща куриерска компания.

Миглена (ляво на снимката) и Светла (дясно на снимката) - франчайз на Еконт - офис Чайка

Миглена (ляво на снимката) и Светла (дясно на снимката) - франчайз на Еконт - офис Чайка

В случая обаче, ще се спра на един от офисите на тази компания, а именно Еконт Чайка, който е един от дванадесетте такива на Еконт Експрес  в град Варна. Той се обслужва от две дами – Миглена Ангелова и Светла Ангелова, които със своята любезност, професионализъм, точност и себераздаване, завинаги са спечелили нашата любов и симпатия.

При тези две дами, в чисто професионален план, просто няма компромиси, при тях липсват думите не може, не става. В най-натоварени и на пръв поглед безнадеждни ситуации, се мобилизират до краен предел и се справят с проблема (дори да е софтуерен) и не оставят клиента им да изпадне в конфузна ситуация пред партньорите си,  те пред свои клиенти, изобщо понякога веригата е дълга.

Еконт Експрес е една от малкото куриерски фирми в страната, които получиха лиценз за експресни пощенски услуги. Това включва основни пощенски услуги и парични пощенски преводи. Специално за фирмите, които редовно пращат пратки към свои партньори и клиенти, най-интересни са колетните пратки, които са част от пощенските услуги.

Основните  разлики между колетна пощенска пратка и куриерска пратка са следните: пощенските пратки са до 20 кг., трябва да бъдат опаковани от клиента и транспортните разходи се поемат от изпращача на пратката. Но най-същественото е, че колет с пощенската услуга излиза близо с 50% по евтино от куриерската пратка – вижте повече за пощенската услуга.
След това кратко отклонение отново се връщам на Еконт Чайка. Още щом започна разпространението и налагането на тази услуга от страна на Еконт Експрес, ние бяхме предупредени от момичетата в Еконт Чайка, за плюсовете и минусите на услугата. Това е още едно доказателство, че те по всякакъв начин се стремят да помогнат на бизнеса на своите клиенти.
Нещо повече – дамите от Еконт Чайка, бяха едни от първите, които овладяха до съвършенство тънкостите на новия софтуер, създаден специално да обслужва пощенската услуга на Еконт Експрес. Благодарение на тяхната находчивост и самообразованост, ние, а и други фирми клиенти на Еконт Чайка, успяхме да намалим стойността за транспорт, а оттам да увеличим броя на заявките и съответно броя на пратките към различни населени места в страната.
Екипът на „Танграм медиа”, благодари на изключителният си партньор в лицето на Еконт Експрес и най-вече на всеотдайните стопанки на офис Еконт Чайка – Миглена Ангелова и Светла  Ангелова, които се стремят клиентите им да имат по-малко разходи, по-високи приходи и по-сигурна възвръщаемост на инвестициите. Работейки така за своите клиенти, те спомагат за издигането на имиджа и финансовите резултати на Еконт Експрес и за привличането на нови клиенти. Благодарим Ви момичета от Еконт Чайка:
9012 Варна Чайка
кв. Чайка, бл.184, офис 2
От понеделник до петък: 09:00 – 18:00
Събота: 09:00 – 13:00
052-300-184
0884-475-508
Петко Литов – логистика и финанси Танграм медиа ООД Варна
Skype: tangram-media

2 коментара по “Офисът на Еконт, който умножи продажбите на рекламната ни агенция

  1. За снижаване разходите за транспорт – изпращаме пратката на съответната рекламна агенция директно до крайния клиент и после колегите ни плащат по банков път или с превод през Еконт (много удобна и експресна услуга – превода става на мига).
    Обаче сме сложили наложен платеж и пратката тръгна за Плевен.
    На другия ден колегите от рекламната агенция се свързаха с нас за да ни напомнят да не слагаме наложен платеж и Петко Литов се сети, че го е сложил.
    Веднага се свързахме с един от мениджърите за Варна – г-н Ради Андонов и въпреки, че беше зает с по-важни дела :) – за 30 минути реши проблема и пратката беше освбодена от наложения платеж.
    Има ли нужда от коментар :)

  2. И още един случай, но със Спиди:
    Поръчахме някакви бележници и трябваше да пристигнат в офиса ни.
    В деня на получаване ни се обажда доставчика от Спиди за нашия район и заяви, че след 10 мин е при нас, а ние бяхме на 40 мин от офиса и той каза, че тръгва някъде за Балчик и след обяд ще мине пак.
    Чакахме два дни и понеже не мина – започнахме да си търсим пратката и я намерихме в офиса на Червения площад :)
    Излязохме ние виновни, че не сме успяли след 10 мин. да сме в офиса :)

Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван Задължителните полета са отбелязани с *