Служители на vivacom не показват договор на клиент

Клиент съм на vivacom от няколко години с предплатена карта. От края на 2009 я регистрирах на името си.

На 30 октомври 2010 посетих център на vivacom в Пикадили – Владиславово – Варна около 11:15 часа на обяд. Влязох и се зачетох в рекламна листовка. приближи се момиче и попита с какво може да помогне.

Отговорих, че съм на предплатена карта и желая да сключа договор за да ползвам абонамент с по-ниски цени.

Момичето ми обясни подробно плановете и цените и я помолих да ми даде договора за да се запозная с клаузите.

В този момент се приближи друга дама и обясни, че колежката и е новоназначена и тя ще продължи. Помолих и нея за договор, който да изчета на място. Тя категорично отказа. Приближи се едно момче и така обграден от три страни започнах да слушам какво ми обясняват:

Трябвало първо да дам личната си карта. Да ми въведат данните и после ще получа принтиран договора. Обясних, че ако им дам личните си дани и не подпиша договора – vivacom ще разполагат с данните ми.

Служителите заобясняваха, че щели да изтрият данните ми от компютъра. Аз попитах как ще ги изтрият след като информация попаднала в компютъра. Записах имената им на листовката за да попитам vivacom официално това нормална практика ли е или приумица на служителите.

Докато поглеждах баджовете за имената – Пейо (единия служител) – ми каза след като съм видял имената им – да си покажа личната карта!? Е, нямам повече какво да кажа.

Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван Задължителните полета са отбелязани с *