Vivacom лъжат клиентите си

Ако скоро не сте ходили на лекар е възможно да го посетите. Достатъчно е да сте клиент на vivacom и инфаркта ви е в кърпа вързан. За какво иде реч ли? Ами за поредните безобразия на компанията.

Днес колежката ми посети офиса на vivacom в Пикадили Парк във Варна за да плати телефона и интернета в офиса. Носи в себе си 100 лв., но се оказва че сметката е 170 лв. Тя пита за какъв период е това и отговора е, че няма как да знаят!?

От офиса се обадихме на 123 и оттам ни заявиха, че сметката е 170 лв., но за два месеца.

Отидох да платя и използвах случая да платя и мобилния си нет. И цирка започна: Попитах все пак колко ми е сметката в офиса – “170 лв.” – отговори служителя. Попитах това една сметка ли е? Отговори, че няма как да провери!?

Попитах го как ще се почувства на касата в супермаркета ако му кажат 170 лв. без да знае за какво точно колко дава. Помолих го да си представи, че е в магазина и няма етикети на стоката и трябва накрая да плати.

В същия мимент управителката на офиса на vivacom Таня… се нахвърли върху мен, че съм се държал нахално. Аз я попитах как да разбера за какво плащам тия 170 лв. Тя ми каза да звъня на 123 и да питам.

Попитах я като си купува баничка – обажда ли се на баничаря по телефона да пита за цената и това още повече я вбеси. Каза ми веднага да напусна офиса иначе ще извика охраната. Каза, че не иска такива клиенти и аз казах, че също не желая да плащам на подобна фирма. После оставих визитка върху компютъра за да ми се обади кога ще прекратим договора. Управителката взе визитката ми и демонстративно я хвърли на земята.

Всички клиенти гледаха смаяни, а аз си тръгнах, защото като нищо имаше опасност агресивното и поведение да достигне неконтролируеми висоти, а хората не са длъжни да гледат разбесняли се неучтиви служители на vivacom.

Преди две години платих сметката на домашния си телефон и на другия ден го спряха. Оказа се, че платените от мен 56 лв. всъщност са отишли по сметката на ползвателя на телефонния пост преди мен. Потърсих отговор в няколко жалби как така сключвам договора аз, а излиза, че плащам сметките на този преди мен!?

Още си чакам парите.

2 коментара по “Vivacom лъжат клиентите си

  1. Когато отидете в баничарницата да си платите баничката, вече сте я изяли, обикновено сте получили фактура по пощата за баничката, с описание колко извара, колко тесто и т.н. е имало вътре. Освен това винаги можете да го проверите с обаждане на 123 ако не сте сигурни колко извара сте изяли или тесто и на коя дата получавате баничката. Въпреки, че всеки месец се получава на една и съща дата.

  2. Баничките в баничарницата са с обявени конкретни грамаж и цена. Не съм влизал в баничарница, в която срещу цената да се мъдри етикет: Баничка цена 1 лв., грамаж до 100 гр. и на излизане да получа баничка 10 грама :)
    Не съм бил и в заведение, в което срещу цена 2 лв. за малка водка – да пише грамаж до 50 грама., а сервитьора да донесе 10 гр. :)
    Не съм забелязал и ВиК да ми таксуват за единица цена, а кубика за единицата цена да варира до 1 кубик. :)
    Не съм забелязал и ЕОН да си оценяват киловат/ час до…. :)

Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван Задължителните полета са отбелязани с *