Carrefour без сайт на български, GRAND MALL VARNA: Carrefour са като ЕОН!?

Ами да, това ще е поредната бомба, но просто не се въздържах и така: Този път се натъкнах на супер-интересни изказвания докато разговарях със служителката на информацията в GRAND MALL VARNA, а ето и предисторията:


По билбордове във Варна мернах промоция на преносими компютри в Carrefour. Влязох в google да видя къде се намира Carrefour и какво точно предлага.
Промоциите по принцип са накиснати в едни подводни камъни – не е истина :)

Та влязох в google и написах „Карфур Варна”  и ето списъка, който излезе.
С две думи сайт на Carrefour не видях!? Стори ми се странно и проследих сайтовете, в които има информация за Carrefour и разбрах, че е на територията на GRAND MALL VARNA.

В google написах Гранд Мол Варна и сайта излезе на първо място. УРА :) – край на размотаването И размотаването започна :(

Посетих сайта на GRAND MALL VARNA, влязох в категорията обекти и в лявата колона ми се заредиха обектите. Кликнах на търсения от мен Carrefour и приятна изненада – сайта на компанията www.carrefour.com

Кликнах върху сайта за да видя стоките, които предлагат  в GRAND MALL VARNA, обаче попаднах в сайта на компанията майка, който първо не беше на български и второ – не отговори на въпроса ми, за който бях тръгнал – преносимите компютри на промоция.

Няма как – в 14:20 звъннах на Информацията в GRAND MALL VARNA и попитах за какво служи сайта на GRAND MALL VARNA след като аз освен фирмите не видях конкретна информация на стоки и цени.

Отговора беше, че GRAND MALL VARNA само бил наемодател, а фирмите наематели не желаели в сайта на GRAND MALL VARNA да има конкретни цени и продукти!?

Попитах: “И на Carrefour ли?”
Отговорът беше, че от Carrefour изрично били забранили да се дава телефон за връзка с тях!?
Коментара ми беше: “Значи са като ЕОН – отиваш, купуваш и заминаваш и ако има нещо няма как да се свържеш – примерно да благодариш?”

Съкрушителния отговор за мен, гарниран със смях беш: “ДА”

Що за компания е тази, която се крие от своите доволни клиенти и не им позволява да се докоснат до техен служител и да изразят благодарността си?
Кой е измислил модела на търговия, според който дадена компания наема представителна, търговска площ, засипва с гръмка реклама, кани своите клиенти и не желае да ги информира чрез сайт, не желае да приеме техните поздравления.
Изумен съм от начина, по който някой компании се скриват зад служителите, които трябва просто да дадат стоката и да вземат парите и няма как да ги достигнеш. Говориш си с обучени да се усмихват служители, които нищо не знаят и винаги казват с какво могат да помогнат – биороботи :)

В същото време в сайта на GRAND MALL VARNA за Carrefour пише: “За 2009 г. компанията е реализирала продажби за 108.629 млрд. евро”

ОК, няма да ви гледам в канчето колко пари сте изкарали, ама що не вземете да си направите за 0.0001 % от тези милиарди едно сайтченце на български, та ние местните аборигени да можем да влезем от примитивните си компютърчета и да видим какво има на щанда.

Да видим и дали това, което рекламирате по билбордовете е в наличност или е свършило пет минути след промоцията.

Напоследък се чувствам като шаран на Никулден – все мрежи около мен и все забравят да ми кажат, че улова през този сезон е забранен. Ловят, доят, дерат, а такива като мен вместо да си гледат работата – отделят от времето си да отварят очите на останалите шарани.

6 коментара по “Carrefour без сайт на български, GRAND MALL VARNA: Carrefour са като ЕОН!?

  1. Изключително точно е всичко по-горе!
    Аз проверих и във френската страница на “Carrefour” и става ясно че “Carrefour” не е собственик на хипермаркетите в Булгария.

  2. Изключително занимателно и майсторски написано. Аз по принцип не чета блогове, но този автор ми направи деня по-весел. Изглежда нашата мърлящина е заразителна и върху Карфур. ‘Що да се стараят за пред нас…

  3. Ха-ха!
    ПрИмоцията понякога е свършила преди да е започнала. Два случая:
    1-ви – Трябва да купя едни памети, точно тогава виждам в нета прИмоция, цената страхотна. Денят е събота, промоцията започва от понеделник. В понеделник в 9:10 любезно изчаквам хубавицата да отключи офиса и о, чудо!!! Количествата са изчерпани. Пожелавам и успешен ден, и на нея, и на всичките и женски роднини и забравям за тази фирма завинаги.
    2-ри – Яката HD камера как я взех все пак на промоция. Обявена е на сайта с огромен банер. Оказва се, че бройката е ЕДНА, за четирите им магазина, най-зачукания, ама на – късмет, той ми е най-близо.
    Влизам и от вратата: аз за камерата на промоция.

  4. И те любезно: ми ето я на витрината.
    Ама етикета “ПРОМОЦИЯ цената двойна”.
    И аз почвам: Ама във вашия сайт друго пише.
    И те: ааа, незнаем, това е цената
    И аз: управителя, моля
    И управителя: ааа, това е цената
    И аз: все пак на сайта
    И той: я да видя (половин час), аааа верно, е тогава…

  5. Гледаха ме като отровени, все едно с пищов им я крада.
    Пък после ми разказаха търговци каква е врътката. Пишат високата цена, ако някой се върже. Издават му фактура, гаранционна карта и той си отива. После казват: Ми той клиента се усетил, върна се и анулирахме старата фактура, пуснахме новата фактура на вярната цена. И управителя и 3-те кокошки си делят едни илядо и кусур лева.

  6. Отделно честата врътка на чорбаджията да пусне ЕДИН екземпляр на промоция, естествено на момента количествата са изчерпани. Просто извадих луд късмет с камерата.

Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван Задължителните полета са отбелязани с *