Данон плаща $35 млн. за подвеждаща реклама

Тази кампания започнахме преди месеци и 99 % от медиите не пожелаха да я отразят. Проблема е, че Данон се явява огромен рекламодател за медиите и те не желаят да си развалят отношенията.

Не на това мнение са обаче в САЩ – където думата ДЕМОКРАЦИЯ не е само Шуробаджанащината, лигавене и подмазване на човека с парите. Потребителите там си търсят правата. Какво ни пречи да закупим едно “мляко” Данон и да го дадем в лаборатория за изследване? И после да си ги осъдим за по 100 долара – както ще прочетете по-надолу. Ще дадем парите на децата си за да компенсираме така част от нашата съвест и безочие.

    Компанията за производство на млечни продукти „Данон” ще изплати обезщетения в размер на 35 млн. долара на американски потребители, които се чувстват подведени от реклама на марката, съобщи НюзРу.

    На 17 септември т.г. компанията е подписала предварително досъдебно споразумение с група потребители, с което се задължава да изплати обезщетения в размер до 100 долара и да смени съдържанието на рекламата си. За целта фирмата е създала специален фонд на стойност 35 млн. долара.

    Основното обвинение на ищците е, че рекламите на марките Activia и DanActive приписват на продуктите несъществуващи качества. Според ищците клиничните тестове не са доказали, че съдържащите се в млечните продукти на “Данон” бактерии са по-полезни, отколкото тези в другите кисели млека.

    Всички американци, които са консумирали двата посочени продукта на “Данон” през 2007 и 2008 година, могат да предявят претенции към компанията. За получаване на компенсация е необходимо те да предоставят бележка, доказваща покупката на продукта.

    Източник: Новинар

    2 коментара по “Данон плаща $35 млн. за подвеждаща реклама

    1. Защо ли никой не коментира продуктите на Нестле?
      - продажба на АМ – продажба директно на педиатри, които по всякакъв начин възпрепятстват кърменето, за да продават млеката още от раждането на детето
      - НЕСКУИК, без който детето не получавало безценни витамини…
      - 3 в 1 – продава се във всяко училище и го пият ученици, сякаш вътре ням кафе
      - сухи супи, пълни с химия, които се пробутват на грижовните майки-домакини

    Вашият коментар

    Вашият email адрес няма да бъде публикуван Задължителните полета са отбелязани с *