Реклама Варна

Опитните варненски бизнесмени казват така: “Мен ме знаят, аз от реклама нямам нужда”. Да бе повярвах, Coca Cola не спират да рекламират, а тебе те знаят!? Най-хубавото свойство на рекламата е, че всички разбират от нея. Знайни и незнайни рекламисти измислят totalни рекламни стратегии и винаги знаят как стават нещата в рекламата.

За тези със силен нюх – сега е момента да излязат на лов, да разширяват територията, да маркират терена. Време е за реклама във Варна. Сега е момента за атака и в близките години няма да има подобна възможност. Въпреки, че не съм летял – ми се струва, че ситуацията е следната: Провесил си крака от самолета, усещаш че е време за скок, но само си провесил краката. А вятъра брули и горивото свършва.

Големите фирми се огъват от персонал, скъпи офиси, тежкарски комплекси и липса на разум. Никога не сме желали да обслужваме големи фирми – те винаги притискат, не плащат и вечно има някой клакьор, койт незнайно как е спечелил конкурса за PR на фирмата и той коли и беси. Обикновено това е някоя дърта номенклатура, която успява да респектира настоящите си шефове, че има необичайно важни връзки с хора в Общината или нещо от сорта.

Гонил съм хора, които са ми искали подкуп за да спечеля определена поръчка. Участвал съм в търг на така наречения “Бизнес инкубатор” под Аспарухов мост. Имаше конкурс за изграждане на бизнес портал и аз дадох цена от 1 лв. Познайте дали спечелих конкурса :) ?

Измислени герои обикалят варненския терен на рекламата и така наречените Стъклер, сучат от години от безкрайното общинско виме и се вживяват в ролята на гурута. Да, за момент погледнах в паницата на старите, варненски, рекламни кучета, но искам да им кажа, че идват “гладните” кучета на рекламата, които не са получавали поръчки докато се наливат и пикаят на оградата, а са мръзнали в терена ***

*** “Терен” е мястото, където професионалистите от директния маркетинг – продават стоката си. Това са най-добрите Асове в рекламата, които продават каквото си искат – на когото си искат. Амин!

2 коментара по “Реклама Варна

  1. “В момент на криза, да спреш да рекламираш е равносилно на това да си спреш часовника за да пестиш време…”

Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван Задължителните полета са отбелязани с *