За какво служи рекламната агенция?

Рекламната агенция трябвя да прави продуктите на дадена фирма да ‘викат’. Това е следствие от произхода на думата реклама – ‘reclamo’, което от латински означава викам, извиквам.

За да привлекат вниманието на възрастните – децата използват викането като основен похват да се рекламират пред нас и то без да са учили маркетинг в университета.

За мен рекламата си остава с две основни значения още докато продавах какво ли не в директния маркетинг на  улицата:

* Рекламата е статистика – колкото повече послания се отправят, толкова по-голям е успеха

* Преди години нямаше още CD и компютри и слушахме музика на касетофони. Едно от важните копчета беше • REC – запис. За мен рекламата трябва да успява да се запише в главите на тези, които я виждат и чуват

Много фирми идват при нас за какво ли не, но са малко тези, които желаят да ни се доверят напълно.
Нямаме нищо против, но представете си да легнете на операционната маса и да започнете да давате съвети на доктора как да реже и как да ви постави упойката.

В крайна сметка освен за вас – ние работим и за вашите клиенти и накрая е важно те да ви оценят. Вие просто сте пристрастни, а страстта винаги е опияняваща.

По дебелите книги пише, че грешките в продажбата са поправими, но грешките в рекламата струват винаги много скъпо.

Често чувам от нови клиенти фразата: ‘Направете както ви казвам – аз си плащам’
Добре но какво от това? Всички си плащаме за нещо и всички понякога сме клиенти, но в следващия момент сме продавачи. Струва ми се, че всички трябва да се наричаме партньори, защото единия си плаща, но другия влага от своите познания и опит.

Ивайло МАНАХОВ – рекламен агент

Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван Задължителните полета са отбелязани с *