Как да си направя реклама?

Ами с пари. Рекламата струва пари, а друг е въпроса защо струва?

Ами защото съществува и умее да се рекламира – добре.

Рекламата така е замътила главите ни, че се е превърнала в начин на мислене. Всеки има мнение за рекламата и всеки се произнася смело за рекламни стратегии.

Рекламата е налагане на определен продукт – неговото запомняне. Голям процент от продуктите всъщност не отоговарят с качеството на рекламата. Оказва се, че рекламата дава повече отколкото самия продукт.

Проблема идва, когато клиента е опитал продукта и повече не желае да го ползва – каквото и да му казва рекламата.

Съвета ми за реклама е да започнете от визитката. Не подценявайте дизайна на визитките, защото те са нещото което киента ви ще види най-напред. Често клиента идва и иска същата визитка, защото е свикнал с нея. Добре де, ами ако са допуснати грешки в дизайна и вие сте свикнали с тях – дали и вашите клиенти са свикнали или вече сте загубили някой от тях, защото са имали по-добри специалисти в рекламата?

Замислихте се и с право. Няма велики рекламни агенции – има хора в тях, които си вършат работата. Хората обаче се сменят и изведнъж се чудите защо нещата вече не са като преди, а рекламната агенция е същата.

следва продължение…

Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван Задължителните полета са отбелязани с *