Визитки без пари, как да си направя сам визитки
Последната визитка е в ръката ви и искате същите. Отивате в рекламна агенция, подавате визитката и заявявате същите. Искат ви логото в Corel Draw, а вие повдигате рамене: “Не бе хора – искам просто същите визитки!?”
Лошите хора от рекламната агенция обясняват за векторни криви, набрани текстове и за едни 30 лв. Егати нахалниците. Ще направят визитките за пет минути, а се правят на интересни. И текстовете набрани… – нали това им е работата!?
Какво ще им давате на тия рекламни агенции 30 лв.
Сега ще ви обясня простичко как да си ги направите.
Понеже не разполагате с файла на старите визитки, се налага да се сканира визитката. Нямате скенер!? Няма проблем – има по 200 лв. – за пет минути ще идете да купите.
Вече имате скенер… е минаха два часа да обикаляте за най-изгодната цена, но си струваше – имате собствен. Сега пъхнете старата визитка и я сканирайте. Изрежете логото (тифецване) – нямате представа как става?
Посетете близката книжарница и купете книга за Фотошоп. Това е програма за обработка на снимки и файлове.
Дадохте 50 лв. за книга – сега просто прочетете как става изрязването и готово. Минаха две седмици!? Ами да нормално – занаят се учи бавно.
Сега остана леката част – да наберете текста в Word. Готови сте – нали ви казах – това е леката част. Сега дайте експорт на текста в Corel Draw. Какво е това ли – ами проследете линка. Остана само да подредите текста както си е на старата визитка.
Хайде, ще мина след месец да видя до къде стигнахте.
След месец:
Готови сте, браво!!! Поздравления. Видяхте как става, а щяхте да дадете на ония рекламни агенции цели 30 лв. да наберат текста вместо вас, да сканират старата визитка, да тифецнат логото, да забъркат фона, да пренаредят телефоните и информацията както си е на старите визитки. Работа за 5 минути
Сега разбрахте ли защо рекламните агенции искат пари за всичко това? Защото ако го правите вие – ще ви отнеме месеци.
Всъщност на този принцип са се родили доста рекламни агенции, така че напрееееееееееееед в рекламния бизнес – той ви чака с нетърпение. Сега вие ще изкарвате пари
А тук можете да си поръчате визитки при професионалисти на добра цена - кликнете тук!
Много сладко текстче е честно казано много на място!:):)
Почти всеки има интернет у тях, така че влизате в гугъл и пишете “как да си направим визитна картичка” след което ви излизат 10-на резултата с видео уроци. Вече сте изгледали един от тях и сте видели, че ви трябва същата програма (примерно Photoshop) – влизате в някой торент тракер и си теглите такава. Минали са 30-на минути (зависи колко е бил дълъг видео урока) и вече сте изтеглили програмата, инсталирате я и правите всичко, което е показано във видео урока само променяте текста естественно. Запазвате файла на флашката си или го качвате в пощата си и отивате в някоя рекламна агенция, за да си я разпечатате. Спестихте 30 лв. които ще инвестирате другаде.
ДА! Всичко е лесно и бързо, както са посочили от ТАНГРАМ. И аз така започнах преди готини с фотошопа заради фотографията, с нея заради рисуването а с него … стана една дълга верига.
Да, лесно е. Няколко хиляди пари инвестиции с техника, литература и време, много часове уроци и упражнения и – готово!
Дразнещ опит за остроумничене, пълен с правописни и граматични грешки. Не ме убеждавате в професионализъм.
Дразнеща е вашата анонимност. Влизате тайно и съдите….Само оценка не видях – да давам ли бележника?
По принцип е хубава идеята да обясни на хората смисъла на рекламните агенции но ако мислите, че стилът на писане и изразяването на идеята говори за професионализъм, то ще ви разочаровам защото по текста на статията и отговорите на коментарите си мисля, че отсреща ми стои някакво дете…. Не бих работил професионално с някой който не приема критики и отговаря с изречението – “да давам ли бележника”
Копирах имейла ви и чрез google се опитах да разбера с какво се занимавате.
1. В един сайт обяснявате колко разбирате от сайтове, но аз така и не разбрах от ОБЯСНЕНИЯТА ви какви умения имате
2. Не открих фирмения ви сайт, въпреки, че обявявате, че се занимавате със сайтове.
3. Виждам, че пишете тук, там коментари по сайтове – всъщност в това ли се занимавате?
4. Навлизате в област, която не познавате
5. Ако всеки ден се сблъсквате като нас с клиенти, които не знаят какво искат, бихте разбрал смисъла на възпитаното.
6. Ние не сме възпитатели, нито учители. Ние разполагаме с професионален екип за реклама, който е високо платен и затова няма как да позволим да се подиграват със знанията ни.
7. Като изберете рекламна агенция – споделете за да си поръчваме от нея.
8. Ако не го направите, ще приема като заяждане вашият коментар
Не ставайте дребнави, с каквото и да се занимавам не бих използвал личния си имейл…. За това си имам фирмен… И ако обичате не се опитвайте да ме проучвате като някой детектив, можеше просто да попитате.
Освен това не се опитвам да се заяждам, нямам подобни цели, работим си с рекламна агенция и си имаме всичко необходимо.
Попаднах случайно на статията, не се нуждая от услугите ви и не ви упреквам за действията ви
Казах, че си личи непрофесионалната комуникация с хората и от другите коментари разбирам, че това е не само мое мнение.
Това което сте видели в WEB Tourist са доста стари неща които не поискаха да премахнат и просто оставих…
Като си имате рекламна агенция значи всичко е ОК
Ползвайте си я със здраве