Една неводеща рекламна агенция за водещите рекламни агенции

Влязох в google с думите “водещи рекламни агенции” и като се зачетох в едни сайтове и портали, та по едно време спрях и започнах да пиша и аз за водещите рекламни агенции.

Кой основан 1992, кой 2002 – всички завоювали честно и почтено званието – дори си изработили и медалите за по-евтино.

Как се взема голям клиент?

Ами как – вижда ви нещата и хоп – вие сте рекламната агенци за следващите десет години.

В рекламния бизнес всичко е разпределено както и в останалия бизнес в България – батко, братко и татко, може и зетко. Въртят се едни пари и се правят едни бомбастични, рекламни фестивали в Албена – само и само да има някой по-по-най.

За избори да не говорим – там партийната рекламна агенция е дежурния изпълнител. Примерно от 100 000 плаката – печалбата може да стигне спокойно 10 000 лв., за залепване още толкова.

Същото е и с другите рекламни кампании – във всяка по-голяма фирма се е наместил някой бивш или настоящ “патрон” и си има дежурна рекламна агенция, която му върши рекламната работа – разбира се безплатно, някой да не си помисли, че се вадят едни пари.

Рекламната кампания може да е безумно построена – с жаргонни и брутални елементи. Ако обаче рекламната агенция е “правилна” – никой, нищо не предприема.

Всичко е пунтипластика – както обичаше да казва бай Иван.

Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван Задължителните полета са отбелязани с *