Защо Танграм?

  • Рекламните агенции са над хиляда и това не е случайно. За да предлагаш услугата реклама, е достатъчно да притежаваш компютър, а това в наши дни е равносилно на около 500 лв.
  • Понятието “рекламна агенция”, отдавна загуби смисъла си – ползва се, защото вие клиентите така ни търсите в google. Рекламният бизнес е раздробен повече от всякога.
    Печатници заработиха като рекламни агенции. Центрове за копирни услуги – също. И всеки предлага все по-ниски цени – дизайн на визитки за 5 лв.; предпечат на флаери за 10 лв.; сайтове за 10 лв. на месец и т.н.

Ние смятаме да се развиваме като рекламна агенция, която работи и за клиента и за себе си и затова накратко ще обясня какво включва това понятие за нас:

Всеки ден трупаме опит в умението да приличаме клиенти на клиентите. Опитът повишаваме от всяка поръчка, от всеки клиент.

Ние всички сме едни и същи, но когато ни се наложи да сме клиенти, започваме да се държим като малки деца, да нервничим и да искаме да стане по нашето :)

Агенцията е и посредник между вас и производителите на реклама – печатници, производители на външна реклама, медии.

Разбира се ако сте от фирмите, които разбират от реклама и смятате, че ще се справите и просто проявявате любопитство докато четете това – няма смисъл да си губите времето.

Ако действително държите да сте представени както трябва, ще се наложи да ни се доверите.

Да и от нас ще чуете, че ще ви напечатаме листовките в най-добрата печатница, че ще ви напечатаме винилите на най-качествения винил. Другите рекламни агенции също ще ви казват същото и те не ви лъжат. Те наистина ще ви напечатат някъде каталозите, защото смятат печатницата, в която печатат за най-добрата.

Малко са рекламните фирми, които са на ниво във всяка област – от външната реклама до фирмения уеб сайт. В повечето случаи една фирма за реклама е силна в печатната реклама, друга във външната реклама. Неслучайно казвам фирма за реклама, защото вече поясних – фирма за реклама и рекламна агенция са две различни неща.

Ние сме заложили на рекламна агенция и затова използваме под-изпълнители за всяка своя поръчка.

Например: Във Варна има няколко фирми, собственици на качествени принтери за печат на визитки, менюта, разпечатки и т.н. Уви, вече не ползваме повечето от тях

Какво искам да кажа ли?

Печатали сме с години в тези фирми. В един момент обаче “се вдига” работата, а персонала запазва числеността си, или основния печатар напуска и качеството пада. Вие няма как да знаете това и в един момент се чудите – защо визитките ви вече не са същите. Задавате въпроси, но никой няма да си признае, че печатаря е напуснал, а новия – едва успява да влезе в час.

Вие не знаете, но ние знаем – кой, кога е напуснал и къде се е преместил. Затова изтегляме незабавно продукцията на всички наши клиенти докато се стабилизират нещата. Същото е и за рязането – изведнъж визитките са лошо отрязани. Да обяснявам ли защо :) ?

Същото важи и за печатниците за листовки и флаери, същото важи и за винилите и т.н.

Човешкият фактор продължава да бъде водещ и допринасящ за добрата или лоша работа, не само в рекламата, но и навсякъде.

Някой друг път ще продължим, ако сте вникнали в обясненията ми, смятам че можем да говорим за вашата реклама.

Запитване и поръчка към Ивайло Манахов - Танграм рекламна агенция

Запитване и поръчка към Ивайло Манахов – Танграм рекламна агенция

 

Отправете запитване

Вашият email адрес няма да бъде публикуван Задължителните полета са отбелязани с *